Philips by Versuni Avance Collection HR1922/20 Sapcentrifuge - Reviews

Beste deals -34% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips by Versuni Avance Collection HR1922/20 Sapcentrifuge op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Angel 05-10-2017

Fantastisch apparaat!

Na zorgvuldige research voor dit type gekozen.
Ik heb hem nu ruim 2 weken maar zou deze sapcentrifuge niet meer willen missen!
Het is een geweldig apparaat die doet wat beloofd is en heerlijke sapjes geeft, eenvoudig en snel schoon te maken, weinig herrie maakt en zelfs op mijn niet al te grote aanrecht heb ik toch een hoekje kunnen vinden waar hij standaard staat en altijd klaar is voor gebruik. Je moet dit apparaat niet in de kast zetten, dan gebruik je het niet, zonde!

FamilyRR 26-07-2017

Snel en goed!

I always thought that juicing would be a long process with alot of cleaning but this juicer makes it very convenient for those who dont have alot of time to make juice and to clean up after. This is a great way to get your kids to have more fruit and vegetables and now no need to purchase any juice from the shops as you can make your own fresh juice at home. I highly recommend this product.

Pluspunten

• Speed
  • Convenience

Minpunten

• Most parts made of plastic
  • Storage

Tinus 23-07-2017

Snel en Lekker

Zocht een apparaat die snel een sapje kan maken en snel te schoonmaken is.
Sapje is snel gemaakt, schoonmaken in het begin even wennen maar gaat ook steeds sneller.

Pluspunten

• Snel sapje
  • Schoonmaken prima

Mar 18-07-2017

Sapcentrifuge philips hr1922/20

Fijn apparaat, en makkelijk in gebruik ook om schoon te maken, beschrijving van het apparaat is duidelijk.

Meli 10-07-2017

Fijne sapcentrifuge

Fijn grote opvangbak, grote vulopening, onderdelen vaatwasser bestendig en makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• grote vulopening
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• vruchtvlees bevat nog veel sap

Hedwig 30-06-2017

Sinds kort een nieuwe sapcentrifuge gekocht en gelet op met name de vulopening, scheelt veel snijwerk dus tijd. Twee standen zodat je kunt kiezen tussen dunne of dikkere sap en bij de laatste meer vezels binnen krijgt. Snel, druppelstop is een kwestie van het kraantje naar boven draaien, makkelijk schoon te maken, erg blij met mijn nieuwe aankoop.

Pluspunten

• grote vulopening
  • druppelstop
  • makkelijk schoon te maken
  • snel

Roxana 27-06-2017

Goede motor en fijn apparaat

Een heel fijn apparaat met een goede, sterke motor. Makkelijk reinigbaar en ondanks de grootte neemt het niet veel plek in beslag.

Pluspunten

• Motor
  • Gemak

vjk 16-06-2017

amazing product - perfect for veggie juice lovers

works with many veggies which i love to juice and drink . This is for healthy life and to do detox the body

Pluspunten

• power of the machine
  • works with every veggie except the softer ones

Minpunten

• would expect to work with banana ,avacado etc

Bfschaaf 14-06-2017

Fijn in gebruik

Op zaterdag pakket opgehaald en op de markt wat fruit en groenten gehaald.
De beschrijving was niet heel duidelijk, maar de plaatjes en onderdelen zelf waren redelijk logisch. Na het in elkaar zetten gelijk wat fruit omgezet in vezelrijk sap op stand 2. Peren, appels, aardbijen, druiven etc (zonder grote pit) gaan heel makkelijk door de centrifuge heen. komt gelijk lekker sap uit. Sinaasappels kosten aanmerkelijk meer tijd omdat je eerst de schil helemaal moet verwijderen, perzikken moet je eerst even de pit uithalen, maar versappen daarna ook snel.
Het sap wat eruit komt is heerlijk. Ook mijn kinderen van 3 en 5 gieten het naar binnen.

Schoonmaken gaat ook eenvoudig, na gebruik stop ik er eerst ongeveer 400ml water doorheen (op stand 2), want dan wordt het grootste gedeelte van het apparaat al lekker voorgespoeld. Daarna alle onderdelen van het motorblok af trekken en in 1x bij de wasbak schoonspoelen. Als je dat direct na gebruik doet is alles met koud water afwasbaar. De restanten schraap je met een lepel zo in de groene bak.

Neemt wel wat plek in op het aanrecht, maar met wat herschikken van de waterkoker en koffiezetter valt dat uiteindelijk reuze mee.

Pluspunten

• Hoeveelheid sap
  • schoonmaakgemak

Minpunten

• redelijk veel restafval
  • groot apapraat

Mathijs 12-06-2017

Gemakkelijk in gebruik, wel moeilijk afwassen

De Philips Avance HR1922 is een erg fijne sapcentrifuge die er ook nog eens mooi uit ziet. Het apparaat is zwaar en daardoor erg stevig. Hij verplaatst niet als je hem gebruikt.
De centrifuge is gemakkelijk in gebruik door het handige design. Eigenlijk spreekt alles voor zich en hoef je de gebruiksaanwijzing niet te lezen. Het handige receptenboekje er bij geeft je alvast wat inspiratie.
Door de kleine onderdelen in de machine is het schoonmaken wat lastiger, ook al pretenderen ze bij Philips dat dit een fluitje van een cent is. Ik heb aardig lang staan boenen op alles, zeker na een smoothie met komkommer.
Het jammere aan dit apparaat vind ik, is dat het weer een los apparaat is. Er staan al zoveel apparaten in de keuken. Maar de centrifuge springt er wel uit qua design.
Hij is heerlijk stil in gebruik, waardoor je ook best een keer midden in de nacht na een avondje stappen een sapje of smoothie kunt maken.
Ik vind hem persoonlijk iets te duur, maar hij scoort wel echt goed op design, degelijkheid, gemak en stilheid. Aanrader!

Pluspunten

• Zwaar
  • Stil
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• Moeilijk uit elkaar te halen om af te wassen
  • Prijs

Stenlie 07-06-2017

Voldoet aan mijn verwachtingen

Deze sapcentrifuge is een stuk beter dan mijn vorige. Het sap is binnen een mum van tijd klaar. Vele soorten fruit en groenten heb ik al door elkaar geperst. Ik gebruik het ongeveer 2-3 keer in de week.

Schoon maken is ook niet moeilijk met de vooraf ingestelde programma. Het design vind ik niet helemaal mooi, maar over smaak valt niet te twisten.

martine012 07-06-2017

Geweldig, ik kan niet meer zonder!

Ik heb samen met mijn moeder de sapcentrifuge uitgeprobeerd. Eerst zijn we begonnen met appels. Ze zeggen dat je gewoon de hele appel erin kan doen.... we vonden het allebei spannend, want dadelijk gaat het hele apparaat kapot. Maar wauw! Het gaat zo soepel! Je hoeft heen kracht te zetten om de appel te persen, alles gaat van zelf! Eerst hebben we stand 1 (heldere sap) en daarna stand 2 (wat dikkere sap) gedaan. Hier zag ik bij de appels niet veel verschil in, maar het smaakte heerlijk! Nog beter dan verwacht. Ook vroeg mijn moeder hoe lang ze dit kon bewaren. We hebben het in de middag gemaakt en de volgende ochtend heeft ze nog een sapje bij het ontbijt genomen. Heerlijk!

Ik had ook kiwi's meegenomen om daar sap van te maken. Mijn moeder zei dat ik niet de hele kiwi erin moest gooien, maar hem eerst moet schillen. Anders zouden er volgens haar allemaal haartjes in de sap komen. Ik zei dat het met de appel ook goed is gegaan (pitjes, sticker, stokje). Het zat allemaal in de 'afvalbak'. Oké, mijn moeder wilde het toch gewoon proberen! Daar ging die dan...... bij stand 1 kregen we kiwi sap dat alleen groen was. En bij stap 2 kregen we groene sap met wat pitjes! En echt onze volle verbazing, gewoon geen een haartje!!!! we hebben met open mond gekeken naar de zeef en die zat vol met haartjes van de kiwi!

Door deze twee sapjes (vooral de kiwi) zijn we echt helemaal overtuigd van deze sapcentrifuge. Wat een geweldig apparaat! Alles wordt gescheiden. We hebben een nadeel gevonden en dat is dat het tuitje waar het sap uit komt niet meteen stopt als de sap klaar is. Hij blijft een beetje doorlekken.

Zelf hadden wij nog nooit een sapcentrifuge gehad, maar nu kunnen we al niet meer zonder! Elke dag maak ik een kan vol. Mijn moeder heeft zelfs al dezelfde sapcentrifuge gekocht! Wij zijn er helemaal gelukkig mee! Alles is ook gemakkelijk schoon te maken!

Rudie86 07-06-2017

Verrijking voor onze keuken!

Ik heb de eer om deze juicer uitgebreid te mogen testen. Na een kleine 4 weken de wereld aan sapjes te hebben gebouwd, kan in concluderen dat dit oprecht een top apparaat is! Het is in het begin even zoeken naar de juiste hoeveelheden, de lekkerste combinaties aan fruit en groente en je moet een beetje handigheid krijgen in het schoonmaken van het apparaat, maar als je dat eenmaal onder de knie hebt, dan kan je met deze topper ieder sapje maken wat je je maar kan bedenken.

Pluspunten

• Werkt super snel
  • Is eenvoudig in en uit elkaar te halen
  • Je kunt hem super makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Je hebt veel nodig om voldoende sap te maken
  • Je kan er echt alleen sapjes mee maken

Saar123 07-06-2017

Makkelijk en snel lekkere sapjes!

In een handomdraai maak je heerlijke sapjes. Apparaat werkt heel makkelijk en omdat het makkelijk schoon te maken is, gebruik je 'm ook vaker.

meervrouw@kpnmail.nl 05-06-2017

Handig,snel,veel sap en super lekker

Sinds anderhalve week maak ik gebruik van de sapcentrifuge van Philips, een product wat op een snelle innovatieve wijze een overheerlijke juices kan neerzetten.
Het apparaat is handig in gebruik en is gemakkelijk in elkaar te zetten, als het apparaat niet goed in elkaar staat werkt de centrifuge niet en is daarmee goed beveiligd.
Door haar mooie design is het ook een aanwinst in je keuken om naar te kijken.
Het apparaat heeft en grote vulopening waardoor een normale appel in zijn geheel in de vulopening past dat is fijn want dat scheelt een hoop snijwerk.
Het juicen gaat perfect snel en mengt in een minuut verschillende soorten fruit en groenten door elkaar heen.
Je kan hier voor twee standen kiezen, een voor heldere drankjes en een met meer vezels waardoor je juices dikker is en meer op een smootie lijkt.
Hier zijn de kinderen vooral gek op de “heldere” sapjes.
Als je klaar bent, haal je de bovenkant van het apparaat af en gooit de overgebleven pulp weg.
Daarna ze je de bovenkant er weer op, je gooit door de vulopening een kan wat er zet het apparaat op stand een weer aan.
Zo spoelt het apparaat voor het grootste gedeelte al schoon, aansluitend haal je de onderdelen weer uit elkaar en maakt deze onder de kraan of in een sopje weer schoon behalve de zeef, deze maak je schoon met een spons zodat de restjes pulp er gemakkelijk weg te spoelen zijn.
Het apparaat is makkelijk af te drogen en in een klein tijdsbestek is het helemaal schoon en staat het te wachten tot hij weer gebruikt mag worden.

Kortom, een fijn apparaat dat je snel en op gemakkelijke wijze de heerlijkste juices laat klaar maken en kort tijdsbestek zich weer schoon laat maken.
Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een gezonde levenstijl!

Pluspunten

• snel
  • gezond
  • duidelijk

Minpunten

• geluid is vrij hard

rbolier 04-06-2017

De meest ideale sapcentrifuge

Na wat trial and error met andere apparaten, kwam ik dit geweldige apparaat tegen en het heeft mijn aandacht onmiddellijk getrokken. Het is nog nooit zo eenvoudig, handig en leuk geweest om sap te persen. De daaropvolgende reiniging is ook zeer gemakkelijk en snel. Alles gebeurt heel snel en gemakkelijk. Bovendien is het materiaal van zeer hoge kwaliteit en ziet er goed vanaf het uitpakken ervan. Ik gebruik het product elke dag en raad het zeker aan anderen aan!

Pluspunten

• Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen tot nu toe

Roxydeven 04-06-2017

Super apparaat

Wauw! Wat is dit een te gek apparaat!
Heerlijke sapjes in een hand omdraai.
Zelfs mijn kinderen komen met fruit en groente aan lopen, of ik een lekker sapje wil maken.

Pluspunten

• Makkelijk schoon
  • Makkelijk in gebruik

Missdede76 03-06-2017

Super gezonde sapjes

Heerlijk om de sapjes zelf te maken van verse groente en fruit. Lekker veel vezels en een makkelijke manier om aan je dagelijkse behoefte te voldoen.
Ook super geschikt om bijv een sapkuur te doen.

Sab89 29-05-2017

Perfecte sapcentrifuge

Toen ik de sapcentrifuge binnen kreeg wad ik meteen verkocht. Hij ziet er prachtig uit en niet zo groot. Staat heel mooi op je aanrecht. Hij maakt de heerlijkste sapjes en maakt bijna geen herrie.. Verder is het schoonmaken heel makkelijk. Ik ben heel erg tevreden over deze sapcentrifuge en raad hem iedereen aan.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Maakt bijna geen herrie
  • Is heel.makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Alleen maar pluspunten heb geen minpunten!

xdaphx 24-05-2017

Ik ben verliefd!

Ik ben een beetje verliefd geworden op mijn sapcentrifuge, wat is dat lekker!
Op stand 1 heb je echt super helder sap, op stand 2 wat meer vezels, net wat je zelf lekker vind, dat kun je helemaal instellen!
Het schoonmaken gaat super makkelijk want je hebt hem zo uit elkaar!
We proberen allerlei soorten groenten en fruit uit, ik ben helemaal geen fruit eter, maar nu krijg ik elke dag een vers sapje fruit en groente binnen! Zoonlief en manlief vinden het heerlijk en genieten ook mee, Elke dag een versgeperst sapje; wat een geweldig ding!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Eenvoudig in gebruik
  • Vaatwasmachine bestendig
  • Sap zonder stukjes

Wout 23-05-2017

Juice it UP !

Ik heb de sapcentrifuge nu meer als een week in gebruik en hij bevalt erg goed ! ik doe er voornamelijk fruit/groentesap mee maken en drink deze dan sochtens om de dag goed te beginnen en snel een goede energie boost te krijgen. Het apparaat is makkelijk schoon te houden als je dit direct na gebruik doet. groot voordeel is dat je binnen 5 minuten een verse Juice heb zonder E-toevoegingen die je er zelf niet in wilt hebben !

Pluspunten

• design
  • makkelijk schoon maken

Cindy 19-05-2017

Mooi stijlvol apparaat

Mooi apparaat dat echt heerlijke sapjes (zonder pulp) maakt. Makkelijk te bedienen en ook zeker makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• geen pulp zoals bij een blender
  • mooi apparaat om te zien
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• veel lawaai

Fiona 08-03-2017

Erg tevreden!

Uiterst tevreden met deze aankoop. mooie machine, volgens mij zo compact als een juicer van 1200w kan zijn.

lawaai:
Philips zegt echt niets teveel als ze reclame maken voor de stille motor van dit apparaat. Ik vraag me af of er stillere juicers zijn met ditzelfde vermogen. Dit is natuurlijk geen slow juicer, dus daar kun je niet mee vergelijken. Onze magic bullet maakt trouwens veel meer lawaai dan deze juicer.

sapextractie:
Ik heb een keer geprobeerd de overgebleven pulp nog eens extra uit te persen (handmatig), en daar kwam nog wel wat uit, maar dat was niet echt de moeite waard. Dus de sapextractie is volgens mij behoorlijk goed!

reiniging:
de voorspoelfunctie doet het goed. Daarna afspoelen met de hand is simpel en zo gedaan. Door de vormgeving van de gaatjes in de zeef, zijn de voedselresten die achterblijven makkelijk te verwijderen.

interne opvangbak:
dit zal voor het gemiddelde huishouden geen nadeel zijn omdat je heel veel sap kunt persen voordat die geleegd moet worden. Wij hebben 'm in ieder geval nog niet vol gehad.

Pluspunten

• stil voor zijn klasse
  • mooi robuust ontwerp
  • zeef is makkelijk goed te reinigen
  • sap met meer vezels functie
  • efficiënte dripstop