Philips Avance Collection HR1922 - Expert review

Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Sapreservoir

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1922 op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 18-09-2018
7,9

Philips HR1922: Lekkere romige sapjes dankzij de FiberBoost-technologie

Ik ben niet iemand die in mooie marketing praatjes gelooft. Maar ik ben wel iemand die duidelijk het verschil tussen het een en het ander proeft. En wat ik proef uit de sapjes die je met de HR1922 van Philips op de FiberBoost stand maakt, is niet te weerleggen. De smaak en textuur is duidelijk romiger dan andere modellen, of zelfs maar de andere stand op hetzelfde apparaat. Feit dat je met dit apparaat kunt kiezen voor een heldere of iets dikkere sap is wat mij betreft de grootste plus. En daarom alleen al verdient de HR1922 een kooptip.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• sterke motor
  • Grote vulopening
  • Snelle verwerking fruit/groente
BesteProduct.nl 01-02-2017
6,6

Philips Avance Collection HR1922: Perst deze sapcentrifuge met 1200 watt alles eruit?

Met de HR1922 kun je helder sap, of sap met vruchtvlees maken zonder dat je hier een ander onderdeel voor hoeft te installeren. Maar dit gebruiksgemak heeft wel een keerzijde, want deze sapcentrifuge perst de groente en fruit niet zo goed uit als bijvoorbeeld de HR1882. De sterke motor vermorzeld alles wat je in de grote vul-opening stopt razendsnel en maakt daarbij ook flinke herrie. Je kunt aan de pulp zien dat hij er niet alles voor 100% uit perst. Dit is niet rampzalig, maar het kan beter. Een ander nadeel is dat de pulp intern in de machine wordt opgeslagen. Je kunt hierdoor niet duidelijk zien wanneer deze opvang vol is en of alles goed uitgeperst wordt. Bovendien moet je het apparaat uit elkaar halen om de interne opvangbak te legen. Het schoonmaken van het apparaat is redelijk te doen, maar de onderdelen zijn nogal groot en het lukt je echt niet in de beloofde minuut.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Grote vulopening
  • Snelle verwerking fruit/groente
  • sterke motor

Nadelen

• Motor maakt lawaai
  • Niet energiezuinig
  • Sap-resultaat kan beter, zeker bij Spinazie