Princess 202042 - Reviews

Best Reviewed september 2016
Sapreservoir
Aantal snelheden

Joep 13-10-2016 Product paar dagen in bezit

Stevig en makkelijk in gebruik

Zojuist de Juice center voor het eerst gebruikt en ben zeer te spreken!
Alle losse onderdelen zijn makkelijk in elkaar te zetten en uit elkaar te halen en zijn van een prima kwaliteit. De snelheid is aan te passen en mede hierdoor blijft er niets hangen en loopt alles wat erin gaat goed door.

Pluspunten

• Sterk materiaal
  • Zowel slowjuice als citruspers

Ruud 18-09-2016 Product paar weken in bezit

Super degelijke en goede slowjuicer

Ik heb twee weken geleden deze slowjuicer gekocht. Ik had al eerder gehoord van andere hoe lekker het is om een slowjuicer te hebben. Deze Princess is echt super. Zeer degelijk en robuust apparaat met meerdere standen. Daarnaast zit er ook nog een citruspers bij. Ik had dus direct twee apparaten in 1. De sap die uit de slowjuicer komt is echt super lekker. Het apparaat is makkelijk en vooral snel schoon te maken waardoor je snel ook een sapje maakt. Pulp wordt gescheiden van de sap. Alle soorten vruchten kan de slowjuicer aan. Sinaasappelpers 1x gebruikt en werkt ook gewoon goed. Kortom echt heel erg tevreden over dit apparaat. Ik raad het iedereen aan.

Pluspunten

• Degelijk / robuust
  • Super zuivere lekkere sap
  • Twee apparaten in een

Minpunten

• Relatief wat groter

Gijs 18-09-2016 Product paar weken in bezit

Wat een gemak

Princess Juice Center is een aankoop die ik enkele weken geleden deed. Een apparaat dat met z'n sterke motor in een handomdraai van alle vruchten en groenten heerlijke sappen maakt. De citruspers die aan het apparaat is gekoppeld vind ik erg handig. 2 machines voor de prijs van 1! De montage en bediening is heel eenvoudig. Het Juice Center is heel gemakkelijk uit elkaar te halen en daardoor heel goed schoon te maken. Het vruchtvlees is nagenoeg 'droog' terug te vinden in het handige opvangbakje. [Ik gebruik de vruchtenpulp zelf nog om er likeur van te maken]. Mij verbaasde het dat er uit een klein aantal vruchten en groenten zoveel sap te halen is.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • schoonmaken is eenvoudig
  • resultaat is prima
  • ziet er goed uit
  • krachtige motor

Minpunten

• groot apparaat

Marc 15-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooie degelijk slowjuicer voor heerlijke verse sapjes

Vorig weekend de Princess slowjuicer gekocht en wat ben ik er ongelofelijk blij mee! Ik zou hem iedereen aanbevelen. In een handomdraai maak je er heerlijk verse sappen mee. Ook harde ingredienten zoals ananas en verse gember gaan er gemakkelijk doorheen. Daarnaast is hij gemakkelijk schoon te maken. Alle losse onderdelen kunnen in de vaatwasser. Wat tevens handig is is dat er een losse juicer bij zit. Dus wanneer je een keer alleen sinaasappelen wilt persen is dit ook mogelijk.

Pluspunten

• Gemakkelijk schoonmaken
  • Degelijk
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• groot apparaat