Philips Avance Collection HR1897

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1897 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Care1990 31-05-2017

Een ware vitamine topper!

De slowerjuicer voldoet aan al mijn verwachtingen en meer. Één van de grootste voordelen is dat hij zeer gemakkelijk schoon te maken is. Alle onderdelen zijn los te halen en gemakkelijk onder de kraan af te spoelen. Ze mogen eventueel ook in de vaatwasser! Echt een verademing ten opzichte van andere producten.
Het design is compact en strak, waardoor die mooi bij de rest van de keuken past.
Maar het allerbelangrijkste is dat alle sapjes er vol vitamines uitkomen zonder al te veel moeite en tijd. Met het receptenboek heb ik al veel inspiratie opgedaan!
Een minpunt wat genoemd kan worden is dat hij vrij veel lawaai maakt. Maar dit is nog altijd minder dan mijn blender.

Kortom: een slowjuicer die qua design, werking aan meer dan de verwachting voldoet.

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Veel sap / vitamines behouden

Minpunten

• Wat lawaaiig

Shera 23-04-2017

HR 1897/30 micro slowjuicer een aanwinst in mijn keuken.

Ik maak elke dag meerdere sapjes en het maakt niet uit wat je er in stopt of het nu groente of fruit is, hij maakt er een mooi sapje van. Het afval verschilt met wat je er in stopt, wortelen geven behoorlijk veel afval, maar gebruik je bijv. rijpe peren en druiven dan is er bijna geen afval. Hij is lekker compact dus kan al gauw op het aanrecht blijven staan. Het schoonmaken is een peulenschilletje, gewoon even afspoelen onder de kraan en weer in elkaar zetten. Omdat voor mij de reviews die een product krijgt vaak de doorslag geeft of ik iets koop wil ik de nieuwe koper mijn review niet onthouden. Ik heb hem nu 4 maanden in mijn bezit en geniet er elke dag van.

Pluspunten

• compact
  • makkelijk in het gebruik
  • eenvoudig schoon te maken

Sporthaas 20-06-2016

Schitterende slowjuicer

Deze slowjuicer gekocht tijdens een cash-back actie van Philips. Wat een geweldige uitvinding, we gebruiken de juicer dagelijks.
Fruit, groentes je kunt alles naar smaak combineren. De meeste groentes en fruit kunnen zo met schil de juicer in. Heerlijk alles vers zonder smaak – en zoetstoffen.
Met de tweede bijgeleverde zeefjes kun je de dikte van je sap bepalen, zonder zeef is ook mogelijk.
Bijvoorbeeld voor een heerlijke sappige mango juice, heerlijk voor door de yoghurt.
Het geheel is ook weer snel en makkelijk schoon te maken.
Prima toevoeging aan onze keuken.

ils2020 20-06-2016

Mooi design, makkelijk schoon te maken

De slowjuicer heeft een mooie slank design. Met een breedte van slechts 11 centimer laat je deze op je keukenblad staan. De sapopbrengst is enorm hoog. Het schoonmaken gaat erg makkelijk, het is eigenlijk alleen een kwestie van afspoelen onder de kraan zeker doordat er zonder zeef wordt gewerkt. Kortom: een aanrader!

LucianasKitchen 19-06-2016

HR 1897/30 micro slowjuicer juict perfect, zelfs banaan, in 1 min schoon en 11 cm breed

ziet eruit ls een up koffieset apparaat, is slechts 11 cm breed, mooi model met led verlichting, een knop om te tegenovergesteld te draaien dus laatste sap komt er ook uit. Het is in 1 minuut met slechts stromend water en zonder borstel weer geheel schoon. Zelfs banaan kan erin worden geslowjuiced. met 2 extra filters dus in 3 diktes perfecte sap. Geen schuimlaag aan de bovenkant, je ziet er 90% puur sap van de vrucht terug in je glas en slechts 10% afval wat droog is dus 1 tik en alles is eruit en met stromend water zo schoon. Ook hazelnoten of noten vermaalt goed, dus ook notenpasta kun je maken, zonder filter en met dikke fruitsoorten zoals mango en banaan maak je perfecte fruitpuree voor in je yoghurt bijvoorbeeld. ook groente verwerkt hij prima, ik kleur er ook mijn versa pasta met deze kleuren. Groente verwerkt hij prima, ook boerenkool sap, of rodekoolsap, geen probleem. Elke dag wanneer je er zin in hebt pure sap in je glas en in 1 min schoon. Je hoeft geen liter tegelijk te maken en de rest in te vriezen omdat schoonmaken een langdurig vies karweitje is. Ideaal, ik drink nooit meer sap uit een pak maar een verse glas groente/fruit sap wanneer ik wil, wanneer het uitkomt al is dat meerdere keren op een dag. Ik raad hem iedereen aan!!!

Baerbel 27-04-2016

Handig en compact HR1897

Belangrijkste pluspunt: makkelijk schoon te houden.
Belangrijkste minpunt: toevoer nogal smal, dus erg bewerkelijk om een beetje sap te krijgen.

Hobie54 25-04-2016

Philips Micro Slowjuicer

Handzaam apparaat. Gemakkelijk in gebruik. Haalt veel sap uit het fruit. Schoonmaken erg gemakkelijk.

Toon1976 17-02-2016

Supermooie juicer met mooi en smal ontwerp. Apparaat kan goed op het aanrecht blijven staan. Mooie vormgeving en materialen.
Bedieningsgemak is goed. Lekker stil, toch best snel voor een "slowjuicer" en gemakkelijk en snel schoon te maken en te houden. Onderdelen even uit elkaar halen, afspoelen onder de kraan en het is gebeurd. Puntje van aandacht is dat je er voor moet zorgen dat de opvangbak er goed onderstaat anders doet de juicer het niet. Receptenboek is leuk en staan lekkere recepten in. Fruit en groenten gaan er goed in en wat er overblijft is mooi droog wat in mijn ogen betekend dat het overgrote deel van het sap in mijn beker zit. Kinderen zijn er ook dol op, zowel het meehelpen als het opdrinken. Kortom... erg fijn en doeltreffend!