Princess 202043 Slow Juicer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 202043 Slow Juicer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,8

H.S. 04-08-2018

Slowjuicer is compact

Geschreven voor: Princess 202043 Slow Juicer

Pfff...jammer, maar deze slowjuicer voldoet niet aan mijn verwachtingen. Hij lekt, omdat onderin het plastic reservoir een plastic ring zit. Deze sluit niet goed af. Ook is deze ring moeilijk te reinigen, er blijven pulpresten onder zitten. Het reinigen van het apparaat kost veel tijd, overal zitten hoekjes en randjes.
Hij gaat terug naar de winkel.

MK 02-02-2016
Geschreven voor: Princess 202043 Slow Juicer

Mooie slowjuicer,compact en redelijk simpel schoon te maken. Echter, ik kan helaas deze slowjuicer niet aanraden. Van zo'n duur product verwacht je wel dat hij doet waarvoor je hem koopt. Ook al snij je het fruit in kleine stukjes en verwijder je álle velletjes....hij loopt binnen no time vast. De pulpopening is veel te krap en ben je voor 1 glaasje zo een halfuur a driekwartier kwijt. Erg jammer. Ik heb hem teruggebracht.