Panasonic MJ-L500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic MJ-L500 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Jeanna 28-12-2016

Uitstekende juicer

Geschreven voor: Panasonic MJ-L500

Maakt weinig lawaai en doet wat het moet : lekker sap halen uit groenten en fruit. prima prijs-kwaliteit. Misschien niet meteen voor grote gezinnen, maar uitstekend voor een koppel dat dagelijks zijn glas juice wil drinken.

Pluspunten

• reiniging
  • lekker sap
  • prijs

Minpunten

• hoogte (opberging)

verwaaij 16-06-2016

Fantastische sapjes

Geschreven voor: Panasonic MJ-L500

Zeer tevreden. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Druppelstop is ideaal en alle groenten en fruitsoorten kunnen erin. Makkelijk schoon te maken en verschillende onderdelen kunnen in de vaatwasser. Leuk receptenboekje erbij.

Sauer 21-05-2016

Heerlijke sapjes

Geschreven voor: Panasonic MJ-L500

Heerlijke slowjuicer. We starten iedere ochtend met een heerlijk sapje. Wat opvalt is dat de smaak enorm zacht is.
Je kunt er alles indoen. We doen er ook veel groenten in. Dit is heerlijk in combinatie met fruit.
Schoonmaken gaat ook erg makkelijk en je kunt verschillende onderdelen in de vaatwasser doen.
Staat gewoon op het aanrecht bij ons en mensen die bij ons op visitie komen prijzen het model en de sapjes.

Annemieke 24-04-2016

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Panasonic MJ-L500

Heb deze geweldige slowjuicer gisteren binnen gekregen & heb zojuist verschillende sapjes gemaakt o.a. wortel/biet/venkel/bleekselderij/gember, appel/munt/bleekselderij & pure appelsap. Ik overdrijf niet wanneer ik zeg dat deze sapjes werkelijk SUBLIEM smaakten! Voel me gek genoeg energieker ook.
De gebruiksaanwijzing is helder & makkelijk, het apparaat in elkaar zetten vergt geen hogere wiskunde;) Het gebruik is heel simpel & de term slowjuicer is hier eigenlijk niet op zn plaats; groenten/fruit snijden duurt langer dan het daadwerkelijke juicen. Schoonmaken gaat heel snel, zeker na een paar keer.
Deze geweldige machine neemt heel weinig ruimte op mijn aanrecht in & blijft daarom dus ook gewoon staan. Ik ben lyrisch hierover, maar dat is wel duidelijk.
De prijs valt me ook nog mee; ik zie dit als een diepteinvestering in mijn gezondheid & die van mijn dochters.
Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik dit apparaat niet jaren eerder heb aangeschaft.
Enorme aanrader!!

Robert 22-01-2016
Geschreven voor: Panasonic MJ-L500

We hebben hem nu 2 weken in ons bezit, zijn zeer tevreden. Echt een apparaat om even snel wat lekkers mee klaar te maken. De slowjuicer is ook makkelijk schoon te maken, sommige onderdelen kunnen in de vaatwasser. Ook kun je er makkelijk smoothies mee maken. Bevroren fruit is geen probleem. Hebben al wat vrienden verrast met sapjes. Staat op ons aanrecht en blijft daar ook staan.

Barbara 18-01-2016
Geschreven voor: Panasonic MJ-L500

Na het aanschaffen van een Panasonic wasmachine (naar volle tevredenheid) dan ook maar een Panasonic slowjuicer gekocht. We wilden al eerder een slowjuicer kopen maar we zagen ten opzichte van een normale sapcentrifuge niet veel redenen om dit te kopen. Na een gebruik van een goede week zijn we helemaal om. De sapjes die we maken zijn enorm zacht van smaak en eigenlijk stoppen we er alle soorten fruit in. Het schoonmaken gaat ook makkelijk en in de gebruiksaanwijzing staan leuke ideeën voor sapjes. Als extra mogelijkheid zit er een attribuut bij om ook bevroren fruit te laten omtoveren tot een smoothie. ECHT HEERLIJK!!

JoepVD23 30-11-2015
Geschreven voor: Panasonic MJ-L500

Wat een heerlijke slowjuicer is dit! Sinds een aantal weken staat het apparaat op ons aanrecht, en sindsdien is hij nog geen dag niet aangeraakt. De eerste paar dagen zijn we rustig begonnen met wat fruitsapjes, maar inmiddels maken we sapjes met wortel en gember, of spinazie en limoen. Het grote voordeel van de juicer is de snelheid waarmee hij sapjes maakt. Je stopt de groente (gesneden) in het apparaat, en binnen een paar seconden heb je een heerlijk sapje. Je bent langer bezig met het snijden van de groente dan het maken van het sapje. Dit is opzich wel een nadeel, een iets grotere opening voor de groente enz. zou ervoor kunnen zorgen dat je de groente minder fijn hoeft te snijden. Ook zijn de sappen goed glad en drinkbaar, er blijven weinig stukjes in het sap zitten. Het apparaat is geschikt voor de vaatwasser, dus ook snel schoon te maken! Wij zijn erg tevreden!

Esther 24-11-2015
Geschreven voor: Panasonic MJ-L500

Deze slowjuicer is het ideale hulpmiddel bij een gezonde levensstijl. Ik gebruik hem om de dag, veel vaker dan ik van te voren had verwacht.

In een paar minuten heb je allerlei soorten juices bereid. Het schoonmaken is zo gedaan, met de hand of in de vaatwasser. Alleen de zeef moet wat grondiger worden schoongemaakt, omdat die erg fijn is. Met de bijgeleverde borstel is dat ook zo gedaan.

Het prettige aan deze juicer is dat alle soorten groente en fruit tot een gladde juice worden gemaakt. Hierdoor zijn de juices goed te drinken, zonder stukjes. Ik drink nu minder fruitsap, doordat het heel makkelijk is om groente te juicen. Wortel en rode bieten zijn onze favoriet. Een makkelijke manier om aan je dagelijkse vitaminen te komen!

Ook ben ik erg blij dat het apparaat redelijk klein is. Hierdoor kan ik hem goed opbergen in mijn kleine keuken. Ik raad deze slowjuicer aan iedereen aan!

Ireen 16-11-2015
Geschreven voor: Panasonic MJ-L500

Sinds een jaar ben ik steeds bewuster gaan eten (genoeg groente & fruit eten) en ligt mijn focus vooral op eerlijke en seisoensgebonden producten. Ik heb verschillende artikelen gelezen over hoe een slowjuicer uitkomst biedt bij mijn nieuwe levensstijl zodat ik eenvoudiger sappen en soepen kan maken. Omdat ik vrij veel Panasonic apparaten in huis heb was de keuze op dit product snel gemaakt. Het is een kleine puzzel om alle onderdelen voor de eerste keer in elkaar te zetten (advies: lees de instructies!) 15 minuten later was de juicer klaar voor gebruik. Ik heb meteen mijn receptenboek erbij gepakt en "Green Dream" gemaakt (o.a. peren, spinazie, munt en limoen). Super lekker!! Wat ik het meest opvallend vond is dat de juicer bijna geruisloos is. Ook de schoonmaak viel mij ontzettend mee (2 min?!) doordat de onderdelen makkelijk schoon te spoelen zijn. Dit maakt het gebruik ervan toch net wat leuker. Na meerdere recepten geprobeerd te hebben ben ik nog steeds enorm blij met m'n aankoop. De compacte vorm van het apparaat, het stille motortje en het feit dat de schoonmaak zo gepiept is maakt dat deze "easy" is in gebruik; een echte aanrader!