Severin ES 3567

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Severin ES 3567 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Noorman64 09-04-2015
Geschreven voor: Severin ES 3567

Slowjuicers zijn helemaal 'hot' en passen bij een gezonde leefstijl. de Severin slowjuicer viel mij op door de vormgeving en de aantrekkelijke prijs. Mocht het toch niet helemaal je ding zijn, al die sapjes, dan val je er tenminste geen fikse financiële buil aan. Ik vind het een fantastisch apparaat en het wordt bij ons intensief gebruikt. De vultrechter is niet zo groot waardoor je het fruit of de groenten in hap grote stukken moet snijden. Dat werkt ook het beste, zeker bij harde producten als bieten, winterpeen en appels. De sappen zijn lang houdbaar, doordat er door het relatief langzame persproces geen zuurstof in het sap komt, dit in tegenstelling tot een juicer. Dus je kunt makkelijk grotere hoeveelheden maken voor enkele dagen in het vooruit. Reiniging is makkelijk, er wordt een speciaal borsteltje voor de zeef bijgeleverd. Wij doen de onderdelen gewoon in de vaatwasser en dat gaat al een half jaar goed. De vormgeving is niet praktisch bij het opbergen, je hebt altijd 2 handen nodig om het apparaat in of uit een kast te halen.