Omega VRT402HDS zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Omega VRT402HDS zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Meik 29-03-2016

Omega Slowjuicer

Geschreven voor: Omega VRT402HDS zilver

De slowjuicer aangeschaft bij slowjuice.nl. Super snel in huis.
Het apparaat is stevig en gebruiksvriendelijk. Ik ben er erg blij mee en een ieder aan te bevelen.

marcdb2 09-10-2015

Omega VRT402HDS.

Mooie slowjuicer, flink aan de prijs maar dan wel met 15 jaar garantie.

Zowel zacht fruit, bladgroenten als hardere zaken worden goed geperst. Apparaat kan simpel uit elkaar worden genomen en is relatief makkelijk schoon te maken.

Kortom een prima slowjuicer die doet waar hij voor gemaakt is en dat hopelijk minimaal 15 jaar lang.

robjas 30-09-2015
Geschreven voor: Omega VRT402HDS zilver

Omdat wij enthousiast waren gemaakt door mijn zwager EN op een vakantie in en hotel zelf elke dag "geslowjuiced" hebben zijn ook wij overstag gegaan. En dat hadden we veel eerder moeten doen.

De slowjuicer werkt snel en je kunt er redelijk grote stukken fruit en groente indoen. Toch had het gat van ons nog wel wat groter mogen zijn, nu moet je de stukken groenten en fruit nog wel voorsnijden. Er zitten twee filters bij. Een fijne voor echt sap en een wat grovere die we gebruiken als we wat meer "vulling" willen.

Apparaat is stil, en degelijk. Mocht hij een keer vastlopen, dan kan je makkelijk de machine in reverse zetten, waardoor het probleem opgelost wordt.

De machineonderdelen zijn makkelijk los te halen en schoon te maken. Tip: doe dit meteen, anders koeken de residuen aan.
Het apparaat is daarna snel en makkelijk weer in elkaar te zetten. Na een keer heb je precies door hoe dat moet.

Wij zijn er blij mee!

Mr TP 12-07-2015
Geschreven voor: Omega VRT402HDS zilver

Prima machine - maakt niet teveel herrie en is gemakkelijk in het gebruik.

Jammer dat je een verplichte review moet schrijven om in aanmerking te komen van de 15 jaar fabrieksgarantie.

AYip 14-06-2015
Geschreven voor: Omega VRT402HDS zilver

Wat opviel is dat het eigenlijk makkelijker gaat dan gedacht en het woord 'slow' is niet van toepassing. Met weinig kennis van hoe snel het zou gaan waren we erg verbaasd dat het zo makkelijk en snel ging. Met wat experimenteren heb je een grote diversiteit aan sappen die in een handomdraai klaar zijn. Schoonmaken is niet leuk, maar het is niet erger dan bij een blender of ander keuken ding... Het hoort er bij. Kortom, leuk ding, makkelijk en snel gezond eten/drinken.

BerriePelser 27-03-2015

Review Omega VRT402HDS Slowjuicer

Op 29 december 2014 kregen we ons verlate kerstcadeau, dus gelijk proberen. Een slowjuicer (een robuust apparaat van 150 watt) kneust, maalt en perst (80 toeren per minuut) het sap zeer langzaam. Er komt geen verhitting aan te pas, waardoor alle vitamines behouden blijven.

Een aan- en een uitknop, een reverse (achteruit) knop, een invoer en 2 uitgangen. Eén is voor de pulp, de andere is voor het sap (deze is af te sluiten via de sap-stop!). Er zitten 2 zeven bij, een grove zeef (Oranje) voor zacht fruit en een fijne zeef voor hard fruit en groentes. Er is een opvangbakje voor de pulp en een opvangbakje met een schenktuit, handig, en een extra zeef. Daarnaast zit er een schoonmaakborsteltje bij, fijn pluspunt.

Dit toestel is zeer gebruiksvriendelijk en klikt zo in elkaar, kan eigenlijk niet fout gaan, is zeer gemakkelijk in onderhoud, maakt bijzonder weinig lawaai, werkt veel schoner dan een sapcentrifuge en het verschil in vochtigheid van de pulp is enorm!

Ik vind de Omega VRT402HDS Slowjuicer een top apparaat. Het grootste pluspunt is de smaak EN de opbrengst. Het valt mij op dat de smaken intenser zijn. Ook is de opbrengst geweldig.

Nog een groot pluspunt vind ik de sap-stop. Je kunt de sap uitgang dichtzetten met een dopje. Op deze manier mengen de verschillende sappen zich al in de slowjuicer. En het is gemakkelijk met schoonmaken. Ik vind de prijs redelijk tot goed in verhouding met de kwaliteit zeker gezien de 15 jaar garantie die erbij zit! EN het boek “Happy Shake” van Ellemieke Vermolen!

daniellevdam 02-02-2015
Geschreven voor: Omega VRT402HDS zilver

Start van nieuwe, gezonde jaar met de Omega slowjuicer. We wilden eerst voor een gewone juicer gaan, maar kregen vna de verkoper van de Mediamarkt het advies om voor de Omega te gaan en tot nu toe geen moment spijt. Hij wordt dagelijks gebruikt en we drinken de gezondste sappen. Heerlijk. De sappen blijven in een afgesloten fles in de koelkast 72 uur vers. Apparaat vind ik gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te maken. Zeer goede aankoop.

Kirsten21 05-01-2015
Geschreven voor: Omega VRT402HDS zilver

Wij maken sinds enkele dagen gebruik van deze slowjuicer. De slowjuicer werkt snel en je kunt er redelijk grote stukken fruit en groente indoen. Het verschil tussen de twee filters is groot. Wanneer je de grotere filter gebruikt, krijg je meer een smoothie/soep dikte, wanneer je de kleinere filter gebruikt, wordt het echt sap.
Het aparaat is snel en makkelijk schoon te maken. Wel vind ik dat hij na de schoonmaak weer lastig in elkaar te zetten is.

BerriePelser 29-12-2014

Review Omega VRT402HDS Slowjuicer

daelepet 22-12-2014
Geschreven voor: Omega VRT402HDS zilver

geruisarm en makkelijk te reinigen apparaat,dat de ingrediënten zorgvuldig uitperst,en meer sap levert dan onze oude sapcentrifuge.
Het weer in elkaar zetten na het schoonmaken,verdient enige aandacht,maar na enige keren dit gedaan te hebben,is het al snel routine