Omega J8228C chroom - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Omega J8228C chroom op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maurice 04-11-2015
Geschreven voor: Omega J8228C chroom

De slowjuicer werkt uitstekend alleen jammer dat het persen van zacht fruit moeilijk gaat. De filters raken dan snel verstopt.

DMasselink 24-02-2015
Geschreven voor: Omega J8228C chroom

Ik heb de Omega Slowjuicer vandaag ontvangen en ben meteen naar de supermarkt gegaan om verse groenten en fruit in te slaan.

Ik heb direct van alles uitgeprobeerd en het apparaat maakt overal met gemak sap van. Winterpenen (ik snijd ze wel in kleinere stukken), bleekselderij, bladspinazie, verse munt. Fruit gaat helemaal gemakkelijk en snel.

Het is wel een investering, maar ook over het design ben ik erg te spreken, daarnaast maakt hij niet veel geluid en doet hij wat het belooft!

Het enige nadeel is dat op het moment dat het roostertje vol zit, het erg lang duurt voor alles verwerkt is. Als je het apparaat dan uit elkaar haalt, komt er wat achtergebleven sap en pulp vrij. Maar als je het rooster na iedere sapje schoon maakt verwacht ik hier geen problemen mee.

grondherendijk 31-12-2014
Geschreven voor: Omega J8228C chroom

fantastisch apparaat, makkelijk schoon te maken, sterk! ziet er ook goed uit. belangrijk is dat de persing koud is: beter voor behoud van vitaminen. uit velen konden we kiezen, uiteindelijk, ook na advies van een professionele gebruiker, voor deze gekozen, en geen spijt.

grondherendijk 31-12-2014

Maar ronduit belachelijk wat je allemaal moet doen om het gratis receptenboekje Happy Shake te krijgen dat Slowjuice.nl aanbiedt op haar website: aankoopbon, streepjescode, review, antwoordstrook en sticker van de doos. Zo'n 30 min. werk. Voor zo'n aankoopbedrag zou het bedrijf best iets genereuzer mogen zijn en dat boekje gewoon bij de slowjuicer bijsluiten.

stefan Janssens 16-12-2014
Geschreven voor: Omega J8228C chroom

-een paar dagen in het bezit van deze slowjuicer.De eerste indruk was wel dat hij heel groot en zwaar overkomt. Maar als je ziet met wat een gemak het toestel een wortel of rapen tot sap uitperst is het misschien wel logisch.
Als je nog nooit sapjes hebt gemaakt moet je wel wat zoeken naar de smaken. Mijn eerste sapje was verschrikkelijk slecht.
De fruitsapjes vallen in ieder geval al in smaak. Het enige probleem is dat het filtertje snel verstopt zit met de fijne pulp van bv appel/ananas/sinaasappel,... Misschien heeft er iemand tips? Als je appelsap maakt dan zit je wel wat te prutsen met die filter. Dat is wel spijtig.

jpdietz 09-10-2014
Geschreven voor: Omega J8228C chroom

Ik twijvelde tussen de Omega VRT402HDS en de Omega J8228C.
uiteindelijk gekozen voor de J8228C omdat deze beter presteerd op bladgroente en naast juicen ook geschikt is voor het maken van o.a. notenpasta's.

+ presteerd uitstekend met (blad) groentes.
+ heerlijk zelfgemaakte notenpasta/pindakaas.
+ sap smaakt erg goed en is bijna pulp vrij.
+ pulp uitstekent te gebruiken voor het maken van maaltijd soep.
+ makkelijk en snel schoon te maken (2-4min).
+ stevig apparaat, 15 jaar garantie!.

- presteerd minder op (zacht) fruit.
Door zacht fruit af te wisselen met harde groente is dit goed op te lossen.
- het maken van notenmelk werkt niet zo goed als in een verticale slowjuicer.

HvdJagt 03-10-2014
Geschreven voor: Omega J8228C chroom

Super apparaat. Eenvoudig maar doeltreffend. Ook het reinigen gaat eenvoudig (als je het maar meteen doet). En bovenal het sapje was heerlijk.