Tefal ZN4408 - Reviews

Aantal snelheden
Deksel met vulopening

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

huisvrouw 24-10-2008 Product maand in bezit

Apparaat is groot en zwaar. ondanks plastic materiaal, voelt toch stevig en degelijk aan. bijgeleverde accesoires zeer handig en compleet. functioneert zeer goed. pulp komt behoorlijk droog uit (niet verder uit te knijpen). in handleiding staat ook bij voor welke fruit/groente de machine geschikt is en hoe sapefficient het is. over het algemeen valt het lawaai mee.
tip: doe zak over de pulpbak en je hebt minder afwas. de messen-zeef schoonmaken is het meeste werk omdat je het zeefje met een borstel schoon moet poetsen. De rest is goed afspoelbaar en vaatwasbestendig.
Het lijkt erop dat harde fruit en groentesoorten het beste werken. Qua smaak zijn wortel, rauwe rode biet en appel nog het lekkerst. kiwi doet de andere sappen schiften. Selderij, komkommer, bloemkool en venkel vind ik niet zo lekker, maar wel gezond. Sinaasappelsap is heel lekker om mee te mengen, maar het kan niet in de sapcentrifuge.
Aanrader.