Princess 203040 Sapcentrifuge - Reviews

Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Sapreservoir

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 203040 Sapcentrifuge op Kieskeurig.nl.

4,5

Herma 04-10-2017

Moeilijk schoon te maken machine

Geschreven voor: Princess 203040 Sapcentrifuge

Om wat gezonder te leven heb ik een princess sapcentrifuge aangeschaft. Had even wat moeite met het ding in elkaar zetten en te zetten. Nadat ik hem voorzien had van groenten en fruit, bleek dat je het mondstukje naar beneden moest drukken. Alles liep er naast. 1 grote smeerboel. Het knopje om aan en uit te zetten, gaat heel zwaar. Dus, zijn je handen een beetje vochtig van al het wassen van het fruit etc. Moet je het knopje met een doekje aanzetten. Dit gaat heel zwaar. Mensen met gewrichtsproblemen aan hun handen is dit zeker geen aan te raden machine. Tja en dan als je bakje vol sap zit. Geweldig hoor en erg lekker. Maar wat een troep om die machine en de keuken schoon te maken. Met een tandenborstel moet je de filter schoonmaken. Mijn keuken een smeerboel. Kost heel veel tijd om het apparaat aan de praat te krijgen. Dit zou ik dus 3 x daags moeten doen. Ik dacht het toch niet. Jammer, want het sapje is lekker.

angelique 11-06-2018

Ziet er mooi uit, maar is veel afwas

Geschreven voor: Princess 203040 Sapcentrifuge

Makkelijk in gebruik, de eerste die ik besteld had deed het maar 1 keer, daarna nieuwe gekregen, werkt makkelijk, maar maar zijn elke keer een hoop onderdelen die afgewassen willen worden, dus gebruik het helaas niet zo vaak..

Pluspunten

• makkelijk
  • gezonde sapjes

Minpunten

• teveel afwas