Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WV 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

c**2@g**l.com 28-09-2023
Geschreven voor: Kärcher WV 2

Het is een mooi product voor streep loze ramen. Doet wat er in de informatie staat. Echter, de accu stopt er mee, zoals andere reviews aangeven. Ik heb nu mijn derde vacuüm cleaner. De eerste 2 hielden er na een jaar mee op. Gelukkig nog net binnen de garantietermijn. De derde heb ik sinds januari in bezit en heb ik regelmatig gebruikt, zelfs een week geleden nog. Ook nu is de accu weer kapot. Gelukkig krijg ik nu mijn geld terug. Voor mij geen Kärcher window cleaner meer.

PT 17-11-2021

Slechte kwaliteit na 8 maand weggooien geen garantie

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Ik heb de Window vac WV2 8 maanden geleden in 2021 gekocht en nu kan deze al de vuilnisbak in De pinnetjes van de bevestiging van de wisser zijn afgebroken.
Valt niet onder garantie volgens Kärcher slechte service

Pluspunten

• Zuigt goed vocht weg
  • Mooi model

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Laat strepen achter

Peter 04-11-2020

Zeer slechte kwaliteit en klantenservice

1ste keer een karcher hogedrukreiniger gekocht en ging al snel kapot,
Afgelopen jaar een stoomreiniger gekocht en dit jaar alweer kapot ( kwam bijna geen stoom meer uit) opgestuurd en terug gekregen zonder de orginele doos. Waardeloos vind ik dit, zoiezo is dit de allerlaatste keer dat ik ooit nog een karcher koop. Met dik 20.000 abonnees op YouTube ga ik dit ook duidelijk maken wat mijn ervaringen hier mee zijn. Ik moet de gerepareerde karcher nog controleren of die het doet.......
Ben echt teleurgesteld.

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Klantenservice slecht

Ineke 18-09-2020

Valt heel erg tegen

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Helaas is ook het 2e apparaat dat ik aangeschaft heb nu al stuk.
De eerste was óók snel stuk en dan denk je: ok, kan gebeuren.
Hij beviel wel heel goed dus snel een vervanger gekocht. Voor de grote klussen hebben wij een professionele glazenwasser, dus zo vaak wordt het niet gebruikt.
Nú al stuk een.heel grote tegenvaller!

Pluspunten

• Als ie werkt is het een fijn apparaat

Minpunten

• Heel snel stuk, bij 2 apparaten

Bianca 01-07-2020

Tevreden over deze ramenzemer

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Deze ramen zeemer doet wat ze moet doen,heldere en schone streeploze ramen
Lees hier dat deze strepen zou geven ...ja dat geeft ze wel als je de houder te schuin houd En die golfjes mee laat zemen
maar als je de ramen laat zemen met alleen het ramen rubber dan maakt hij deze ramen echt streeploos schoon.
Ik denk dat dit ook de fout is die de meest mensen maken met deze ramen zeemer.

Pluspunten

• Streeploos schoon mits op de goede manier gebruikt
  • Snel

Joke 23-04-2020

Kärcher raamwisser WV2 Premium 10 Years Edition

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Ik heb al jaren een eerder model; waarvan de oplader stuk is en ook de wisserbladen vervangen mochten worden. Al met al besloten dan (in een aanbieding) een nieuwe aan te schaffen. Doet het net weer zo goed als de eerste!!

Pluspunten

• streeploos
  • snel klaar met zemen

Minpunten

• vuil water meteen wegkappen
  • waterafsluiter moeilijk terug te plaatsen

Peter 17-12-2019
  • Product gekregen

Veel te snel kapot

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Het apparaat is vooral handig om wateroverlast bij het reinigen van ramen te voorkomen; het water wordt opgezogen en de ramen zijn streeploos schoon. Maar, na ruim twee jaar en vier keer gebruiken is het stuk. Volgens Kärcher is het "slecht voor de accu als het apparaat weinig wordt gebruikt. De garantie is verstreken, het is helaas einde verhaal".

Pluspunten

• ramen zemen zonder wateroverlast
  • streeploos schoon

Minpunten

• korte gebruiksduur
  • lange oplaadduur
  • na vier keer gebruik definitief kapot

Miep Kritiek 11-04-2019

We zijn nu wel klaar met Karcher

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Vandaag heeft hier ook de derde Karcher het begeven. Je kunt een keer pech hebben maar dit is geen toeval meer. Bij enkel het tweede exemplaar konden we nog een beroep doen op de garantie. Ze zijn er blijkbaar op gemaakt om net na de garantieperiode de geest te geven.
Dacht dat de strepen op de ruiten aan mij lag, maar lees hier dat er meerderen last van hebben. Ego weer wat opgekrikt ;).
Op zoek naar een ander merk.

Pluspunten

• opzetstuk voor smalle ruiten

Minpunten

• snel kapot
  • prijs/kwaliteit
  • niet streeploos

Rob 20-02-2019

zeer slecht

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Eerder defect ( zelfde type). Andere gekregen, en vertoond snel hetzelfde defect. Totaal geen plezier van gehad. Dacht altijd dat Karcher stond voor duurzaamheid, maar dit apparaat is echt een doffe ellende.

Pluspunten

• geen

Minpunten

• duurzaamheid

Pechvogel ? 06-02-2019

Kaercher WV2 een maandagmorgen apparaat ?

Geschreven voor: Kärcher WV 2

In eerste instantie een fijn apparaat, maar...….na ruim een jaar deed hij niets meer. Onder garantie een nieuwe gekregen. Kan gebeuren, maar na een jaar begaf ook het 2e apparaat het. Kaercher gaf toen niet thuis omdat de garantie van 2 jaar geldt vanaf de aankoopdatum. Conclusie: nooit meer een Kaercher product in mijn huis.

Minpunten

• korte levensduur 1e apparaat
  • korte levensduur 2e apparaat

M. Bakker 12-11-2018

Korte levensduur

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Kärcher wv2 circa 25 keer gebruikt, hierna begon hij te rammelen en liep hij vast.
Toen ik hem demonteerde zag ik dat het asje waar de ventilator op zat ca. 2mm speling had in de motor, waardoor de ventilator rammelde en vast liep.
Het merkloze motortje had het al snel opgegeven, een en ander geeft mij weinig vertrouwen in dit product van Kärcher en co!!

Pluspunten

• Zag er mooi uit

Minpunten

• Korte vreugde,snel kapot !

Ronald 27-10-2018

Slechte accu

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Binnen 2 jaar al aan mijn 3e apparaat toe. Niet omdat ze zo goed zijn, maar omdat de accu na een paar keer niet meer oplaadde. Gelukkig kreeg ik elke keer een nieuw apparaat mee bij de zaak waar ik het had gekocht. Goede service van Hubo. Nu de Kärcher WV2 premium gekregen, ben heel benieuwd of die ook beter functioneert wat lekken betreft. Tijdens het gebruik lekte mijn vorige apparaat constant het opgezogen water. Heel irritant. Ik beveel dit product absoluut niet aan.

Pluspunten

Minpunten

• Accu
  • Lekt
  • Onderste randen moeilijk bereikbaar
  • Niet geschikt voor smalle ramen

JKoop 06-05-2018

Wel stiller maar niet beter

Geschreven voor: Kärcher WV 2

We hebben onze oude raamwisser van Kärcher helaas moeten vervangen omdat die een paar keer gevallen was en niet meer lekker in elkaar zat.
Dus een nieuwe gekocht. die valt wel tegen. De oude werkte inderdaad streeploos, deze met een nieuwe vorm onderblad, er zit nu een golfprofiel in, laat een streeppatroon achter. Contact gehad met Kärcher hetgeen niet tot een oplossing heeft geleid. Hun advies om toch vooral de speciale vloeistof te gebruiken heeft niet tot verbetering geleid.
Wat me overigens wel opvalt in de hier getoonde afbeelding is dat het zuigblad inmiddels een andere kleur heeft gekregen, geel, wij hebben nog een zwarte. Benieuwd of daarbij ook het onderblad gewijzigd is.

Pluspunten

• stil
  • langere accuduur

Minpunten

• laat strepenpatroon achter

Blije Koper 02-03-2018

Goede accuduur en geluidarm.

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Super product, in no time de ramen streepvrij, zonder geknoei met een emmer water, spons en zeem. Had dit product jaren eerder moeten kopen!

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Bijna geruisloos
  • Werkt heel handig
  • Geen geknoei

MV Tiel 29-05-2017

Karcher WV 2

Geschreven voor: Kärcher WV 2

Na een aantal malen gebruikt laadde de accu niet meer op. Contact gehad met karcher die hebben een nieuwe gestuurd. Na ca. 5x gebruikt wederom de accu kapot. Contact proberen te maken met karcher maar die reageren helemaal niet meer. Op internet (klacht.nl) regent het van klachten omtrent dit apparaat

Pluspunten

• geen

Minpunten

• zeer slecht apparaat
  • zeer slechte sevice

M van Essen 19-11-2016

Voldoet goed

Geschreven voor: Kärcher WV 2

De raamzemer zelf voldoet heel goed, ook voldoende accu lading voor ons gebruik.
De bij gekochye steel voldoet niet: is niet vast te zetten in de gewenste lengte, en schiet gemakkelijk uit de max lengte. Valt me tegen bij een zo goed merk, is onder de maat.