Kärcher WV 50 Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 94 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WV 50 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

j***************@g******** 07-04-2024

Karcher onwaardig

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Het is een waardeloos apparaat.
Batterij snel diep ontladen waarna deze niet meer kan opladen.
Apparaat zelf open gemaakt en batterij met extern voeding kunnen opladen.
Hierna deed hij het wel weer een maand.
Waarna hetzelfde probleem.
Weer open gemaakt en constateerde dat alles was geoxideerd door water wat vanuit het reservoir rechtreeks naar de batterij en motor is gelekt.
Na wat onderzoek blijkt dat je het apparaat recht moet houden en niet gekanteld.
Ik heb een glazen overkapping en moet dus boven mijn hoofd gebruiken.
Dit gaat dus niet.
Zeer slecht voor een merknaam.als Karcher.
Helaas kan ik de aankoopbon niet meer vinden.
Dus Na een half jaar gebruik kan die zo de container in.

Ga op zoek naar een ander merk.

Pluspunten

• Extra wisser

Minpunten

• Korte levensduur

e************@i********* 04-02-2024
Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

In eerste instantie lijkt het apparaat goed zijn werk te doen. Namelijk natte gladde oppervlakken droog zuigen. Liefst zonder strepen. Na enkele keren gebruik lekte er al water direct de motor in waarna hij er mee stopte. Zodra je vocht anders dan verticaal op wilt zuigen gaat het mis. Er lekt dan water rechtstreeks het binnenwerk in. Waardeloos apparaat. Helaas na aankoop niet goed getest en pas veel later ingebruik genomen. Garantie voorbij. Zeer slecht product.

h**n@g**l.com 11-01-2024
Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Het ramen wassen gaat goed en inderdaad sneller, na een beetje oefening, en als je karcher’s speciale middeltje in de juiste dosering gebruikt. Helaas brak bij mijn tweede gebruik van dit setje, welgeteld het derde raam, het pompje van het flesje af. Niet meer te repareren. Kärcher zegt dat breukschade niet onder de garantie valt, dus daar zit je dan. Nu is daar omheen te werken, de vacuumzuiger waar het eigenlijk om gaat hier doet het nog, en je kan ook met een eigen plantenspuit en lapje de ramen wassen. Dat ga ik dus maar doen, want ik denk er niet aan om een nieuw onderdeel aan te schaffen waarvan mijn ervaring is dat het dus zo stuk gaat. Bijzonder slechte service dus ook van Kärcher, terwijl ik na aankoop bestookt wordt met allemaal zogenaamd klantvriendelijke mails over het gebruik van het apparaat, veiligheidsaanbevelingen etc.

d************@h********** 01-06-2022

Miskoop.

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Batterij onmiddellijk leeg. Kan niet 1 raam van 2M2 ermee doen. Tijdens het opladen knippert het lampje heel snel. Na 2 à 3 uren aan de oplader, brandt het lampje constant en de andere keer brandt er niets meer! Vreemd allemaal. Ik dacht in eerste instantie een nieuwe te kopen, maar daar is ie wel wat te duur voor.

Pluspunten

• Indien ie werkt, perfect. Maar doet het niet lang.

Minpunten

• krijg niet 1 raam droog.

m**********@h********** 05-05-2021

Wat een slecht produkt!

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Werkt als het werkt. Ramen gelapt ging 4 x goed. Nu doet hij niets meer. Accu tijd opgeladen maar blijft rood. Wat een slecht produkt!

Pluspunten

• Maakt ramen snel schoon

Minpunten

• Zeer korte levensduur
  • Waardeloze accu

F.A.M. Knaapen 08-12-2020
  • Product gekregen

Kacher raamwisser

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Blijft strepen niet om aan te zien ,van alles geprobeerd Zo balen ....omdat ik dit kreeg om t makkelijk voor mij te maken .

Anneroel 21-09-2020

KÄRCHER Raamreiniger Window Vac WV 6 Plus

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Deze dure raamwisser doet niet wat karcher belooft het water word prima opgezogen maar de ramen zijn niet streeploos vooral als de zo er op schijnt dan zie je strepen voor zo,n product mag dit gewoon niet een ding is duidelijk zal dan ook nooit een KÄRCHER Raamreiniger Window Vac WV 6 Plus aanprijzen.

Minpunten

• Laat strepen achter
  • Doet wat het belooft
  • Karcher geeft slechte service

herrie 24-07-2020

Motor stop regelmatig is merknaam Karher niet waard

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Het Leek en is een makkelijk apparaat wat in de basis doet wat die beloofd. Echter is die bij mij al vele malen er mee gestopt. Heb m 3x laten repareren maar toch elke keer op moment dat je hem wil gebruiken het niet doen of snel stoppen. Na de garantie apparaat telkens zelf uit elkaar gehaald en motor weer los gemaakt. Karcher is over het algemeen een A merk. Maar dit apparaat is echt niet het merk Kärcher waard. Zelfs de goedkope troep van Alibaba doet het beter (die heeft de buurman).

Pluspunten

• Als die werkt super snel werken
  • als die werkt schone ramen

Minpunten

• Gaat vaak onverklaarbaar stuk
  • onbetrouwbaar

Patrick 01-12-2019

Zeer zwak procuct

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Ik heb de Kärcher WV50 Plus nu bijna 4 jaar.
Hij laat veel strepen achter en daar is weinig aan te doen.
Contact gehad met fabrikant, nieuwe rubbers kunnen soelaas bieden.
Dit was echter niet het geval.
Speciale ramenreiniger van Kärcher gekocht, hielp ook niets.
Service van Kärcher is zeer slecht te noemen, laten je wel nieuwe rubbers en speciale raamreiniger kopen, maar als het probleem niet opgelost is geven ze niet thuis.

Akku was ook snel leeg, elke keer weer opnieuw opladen voor de volgende keer, anders was hij leeg voor gebruik.

Gebruikte hem 1 tot 2 keer in de maand en nu doet hij helemaal niets meer.
Er zit maar 2 jaar garantie op, wat best veel is als je ´m elke dag gebruikt.
Maar als ik ongeveer tel dat ik ´m ongeveer 30 uur heb gebruikt is dat natuurlijk zwaar ondermaats.
Ook gezien de strepen die hij leverde.

Zeer zwak product.

Minpunten

• Korte akkuduur
  • Strepen
  • duur
  • Kwaliteit prijs verhouding is zwaar overtrokken
  • Korte levenstijd

Ingrid Gelton 15-08-2019

Strepenfestijn

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Ik zocht juist een handig apparaat om mijn ramen snel en streeploos schoon te krijgen maar wat een teleurstelling!!! Ik heb nu meer strepen dan ooit en ben maar weer terug gegaan naar zeem en trekker 😢. Miskoop van het jaar, wat mij betreft, en zéker geen aanrader! Erg spijt van deze aankoop.

Minpunten

• Strepen

Anita 31-05-2019

Spijt

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Ontzettend spijt van mijn aankoop. Vreselijke strepen. En dan voor dat geld hadden ik aardig wat goede raamwissers kunnen kopen. Wat doet karcher met al deze teleurgestelde klanten?

Pluspunten

Minpunten

• Strepen
  • Duur voor een apparaat dat niet functioneerd

Ron 12-10-2018

gemakkelijk en streeploos, niet duurzaam

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

het is een mooie uitvinding, helaas tweede wisser heeft het ook begeven. bij beide doet de schakelaar niets meer. de eerste viel onder garantie maar de tweede na 3 jaar kapot. twijfel om er nog een te kopen, ondanks het gemak voor ramen en badkamer. ik kan het niet echt aanbevelen. moet toch langer meegaan dan 3 jaar, zeker omdat je dit niet dagelijks gebruikt. het is een flutproduct, jammer Kärcher

Pluspunten

• snel en gemakkelijk
  • streeploos
  • acuuduur

Minpunten

• snel kapot

M 03-07-2018

Simpel in gebruik

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Voor 20 euro bij ah aangeschaft koopje dus prima hulpmiddel we gaan het in de toekomst zien.Begrijp alleen niet dat andere winkels er boven de 60 euro vragen

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Geen water meer op de vloeren

Minpunten

• Piept als het rubber over de ruiten gaat

Ineke 09-04-2018

Veel te veel strepen en een onderdeel gaat snel kapot

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Nadat ik blij was met de aanschaf en het twee keer goed ging, begon de irritatie. Strepen op het raam en hoe droog of nat, strepen. Vorig jaar ging ook een onderdeel kapot en ik ben erg voorzichtig met mijn spullen. Benieuwd of dat onderdeel nog te krijgen is, alhoewel ik er wel bijna klaar mee ben met dit product. Jammer.

Minpunten

• Strepen
  • Kapot onderdeel

Jack 07-04-2018

na 1x gebruik kapot

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Wat een tijdsbesparing leverde die eerste wasbeurt van mijn ramen op. Ik was er echt blij mee. Toen ik het apparaat echter een tweede keer wilde gebruiken en het middels het aan/uit knopje wilde inschakelen, gebeurde er niets. Wellicht accu op. Ik het apparaat aan de bijgeleverde oplader. Na enkele uren nog steeds geen reactie op inschakeling. Ook na 24 uur opladen niet. Het heeft nooit meer gewerkt. Als het werkt, prima, nu weggegooid geld.

Minpunten

• na 1x gebruik defect

Wim 27-03-2017

Geen goed product

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Ik heb dit product ongeveer een jaar en ca. 4-5 keer gebruikt. Inmiddels werkt het aan/uit zetten niet meer goed en soms gaat het apparaat spontaan aan. Daarnaast is de water afzuiging intern snel verstopt en dan loopt het water langs het apparataat. Het ligt inmiddels ongebruikt in de garage en ik ben weer gewoon met de hand aan het droogtrekken. Ik heb dit apparaat als cadeau gekregen en heb helaas geen bon anders ging het terug naar de winkel.
Geen sterk product van Kaercher.

Minpunten

• snel kapot

P.Kruit 10-03-2017

Telkens binnen 1 jaar kapot

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

kHet is een goed apparaat zolang hij niet kapot gaat. Enorm makkelijk voor ramen en douche. Hebben nu 2 keer dezelfde een onherstelbare storing gehad binnen 1 jaar. Beide keren na gebruik aan de lader en groene lichtje knippert alsof hij oplaadt. Maar hij blijft dat doen. Dus lijkt niet meer op te laden. Ook geen leven meer in te krijgen met aan/uit knop. Beide keren volgens instructie opgestuurd en beide keren de boodschap : "is niet te repareren". Beide keren geld terug. Na 1e keer weer nieuwe gekocht. Zijn er meer gebruikers met deze ervaring?

Pluspunten

• Ramen en tegels veel sneller schoon zonde geknoei

Minpunten

• Gaat te vlug kapot

Jean-Lou 01-01-2018

Ja, wij hebben precies dezelfde ervaring. Inmiddels weigert de tweede ook op te laden.

Lindaa79 06-03-2017

Lekkende Kärcher Wv 50

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

ik heb op 3 jaar geleden een Kärcher Wv50 aangeschaft bij de Praxis in Capelle aan den IJssel.

Sinds korte tijd lekt mijn Kärcher Wv 50. Dit komt omdat van de bovenkant van het reservoir een dop is afgebroken. Dit betreft dus niet de sluitingsdop 56330120.

Ik ben hiervoor al reeds naar een winkel in Rotterdam geweest en de betrokken dop kan ik helaas niet los bestellen.
Ik moet een heel compleet nieuw reservoir bestellen (46330310 4.633-031.0). Dit kost bij de winkel in Rotterdam maar liefst €27,65. Ik ben het reservoir inclusief verzendkosten overigens ook online voor "slechts" € 18,90 tegen gekomen.

Ik vind het reservoir wel erg duur in de aanschaf prijs aangezien ik het product pas 3 jaar geleden heb gekocht en je voor 50,- een compleet nieuw apparaat hebt. Ik vind het niet klantvriendelijk van Kärcher dat je na aanschaf van het apparaat voor een accessoire zo een prijs moet betalen.
Het apparaat zelf werkt op het lekken na goed en ik was tevreden totdat hij ging lekken. Vanwege de duurzaamheid geef ik een 5 als cijfer.

Ik ga voor deze prijs geen reservoir aanschaffen dan lekt het apparaat maar...
Ik overweeg een ander merk mocht dit apparaat helemaal stoppen met werken...

Pluspunten

• Hij werkt goed maar hij lekt

Minpunten

• lekt
  • reservoir duur in aanschaf en hoge verzendkosten

Digibas 17-01-2017

Slechtste aankoop van jaren. Altijd defect

Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Slechtste aankoop van jaren. Altijd defect. Oorzaak water op de print en continue storingen en moet hij totaal uit elkaar.

Minpunten

• Zeer storings gevoelig

jschra 29-01-2016
Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Een goeie machine. Met de extreme zuigkracht zuigt deze machine met veel genot het gemorste bier van de bar af

dennetjes 20-12-2015
Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Zoveel strepen op de ramen heb ik nog nooit gehad en ik heb het op verschillende manieren geprobeerd. Schuiner tegen het raam, of wat rechterop, maar helaas. Ik dacht dat het de oplossing voor mij zou zijn maar ik heb veel meer strepen dan met een gewone wisser. Het gaat wel goed bij de badkamertegeltjes, die zien er wel keurig uit.

Jolien 27-05-2016

Dat komt omdat je er te hard op duwt! Je moet hem gewoon tegen het raam houden en dan heb je dat niet

Dianne 08-03-2016

Dat heb ik dus ook!! Heb al van alles geprobeerd maar blijf zoveel strepen houden dat ik maar weer gewoon een spons en zeem gebruik!!

Sylvia 01-08-2016

Het zelfde probleem een dure miskoop

Careen 19-06-2015
Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Tot nu toe een waardeloos apparaat! Misschien dat ik er nog handig in moet worden, maar ik heb nog nooit zoveel strepen op mijn ramen gehad! Ben ook benieuwd hoe anderen - die superenthousiast zijn - hun buitenramen schoon krijgen. Met alleen een spuitje en erover heen wrijven met een doekje worden ze bij mij echt niet schoon! Hopelijk word ik wel blij met het apparaat om mijn badkamertegels te drogen....

Corrie 11-05-2016

Ik heb hetzelfde, nog nooit zoveel strepen gehad.

Sjakie1966 06-12-2014
Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Voldoet totaal niet. Na een paar dagen geprobeerd te hebben om, de ramen streeploos schoon te krijgen geven wij het op. Strepen blijven komen. Gotere oppervlaktes moet je echt per m2 doen om te voorkomen dat er strepen komen. Totaal niet handig dus! Gelukkig heeft Kärcher een "niet goed geld terug actie".
Het is niet goed, dus stort het geld maar terug! Geen aanrader

arti3007 04-09-2014
Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

In eerste instantie was ik tevreden, echter na een maandje of 2 beginnen er strepen te komen.
Dit komt door de 2e rubber waar uitsparingen in zitten.
Diverse keren al schoongemaakt, geen soelaas.

Ben er echt niet meer tevreden over.

Had ik 'm maar niet gekocht, ben nu weer op de oude manier ramen aan het lappen, kost me minder tijd dan met de windowvac.

Dianne 08-03-2016

Ik heb precies hetzelfde! Zonde van het geld!!

Hennique 07-10-2013
Geschreven voor: Kärcher WV 50 Plus

Nee, ik ben met enthousiasme begonnen maar het resultaat valt me enorm tegen. Ik heb grote ramen zowel van binnen als buiten gedaan. Het lijkt netjes totdat je strijklicht over je ramen krijgt. Zoveel strepen en vegen heb ik zelfs op de gewone wijze niet. Ik begrijp echt de jubelende reacties niet. Wel is het fijn geen gemors met water te hebben.