Kärcher WV 2 plus - Reviews

0 liter
Bedrijfstijd
25 min.

Daniëlle 25-08-2016 Product paar dagen in bezit

Snel en gemakkelijk in gebruik

Maakt de ramen mooi schoon, niet altijd streeploos dus sommige ramen, vooral buitenramen, moet je soms 2x doen. Maar werkt wel snel en je pakt het apparaat even snel als.ramen vies zijn.

Pluspunten

• Efficiënt
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet altijd streeploos
  • Schoonmaakspul is duur

M. 05-11-2015 Product paar weken in bezit

5,8
Handig apparaat en als ie het doet maakt hij streeploos schoon. Echter na drie keer gebruiken is hij al stuk!
De reden dat hij stuk gaat is dat hij niet alleen vocht in het reservoir zuigt maar ook in de motor. Dit loopt naar beneden in het apparaat waar de printplaat zit met kortsluiting als gevolg.
Erg jammer want karcher maakt normaal degelijke apparaten.

Een ander nadeel is dat hij alleen rechtop te gebruiken is. Dit kan soms lastig zijn onder aan het raam als je brede vensterbanken hebt.

Backslash 04-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,7
Net mijn ramen gedaan, hoe simpel kan het worden met de Karcher!

gewoon bijgeleverde spuibus met poetsmiddel op spuiten en poetsen, daarna afnemen met de Karcher. zonder strepen en snel. precies hoe ze reclame maken werkt ie . hopenlijk kan je lang met dit apperaat doen. het meegeleverde product is duur maar misschien te vervangen door ander huismiddel.

PeterI1968 30-08-2015 Product paar dagen in bezit

6,2
Prima manier om zonder veel water de ramen schoon te krijgen. Wel eerst de ramen voorwassen anders wil de ruitenreiniger nog wel eens strepen geven. Maar het geeft over het algemeen een prima en snel resultaat.
Zolang als hij het blijft doen!! Na een maand of drie heeft onze Kärcher ruitenreiniger al de geest gegeven. Helaas hebben we de aankoopbon niet meer kunnen vinden. Dat is toch een hoop geld om een paar keer de ramen te kunnen wassen. Daarom erg teleurstellend dat een A-merk als Kärcher zo snel kapot gaat.

paikema 14-05-2015 Product paar dagen in bezit

Na negatieve reacties op de eerste versie van de Karcher VW50 (model 2009 die overigens bij de blokker aangeboden wordt) gekozen voor de WV2 plus (model 2015)
Alle ramen in no-time schoon. super handig. Even een vochtige doek mee voor de kozijnen (als je die ook wilt schoonmaken)
De vloeistofspuit en het apparaat kan ik in 1 hand houden als ik een ladder opklim om de ramen boven te reinigen. Ik vindt ramen wassen nu zelfs leuk. (mijn vrouw deed het eerst altijd :)
makkelijk in en uit elkaar te halen. Wat ik me wel afvraag is of je hem ook zijwaarts of ondersteboven mag gebruiken. Bij ramen (binnen) met een vensterbank er direct onder kom je niet helemaal onderaan en ben je genoodzaakt het apparaat zijwaarts te houden. Er zit alleen een gebruiksaanwijzing met plaatjes bij en een boekje met technische zaken en waarschuwingen.