Kärcher WV 2 plus - Reviews

Inhoud waterresservoir
0 liter
Bedrijfstijd
25 min.

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,8

• Slecht

M. 05-11-2015

5,8
Handig apparaat en als ie het doet maakt hij streeploos schoon. Echter na drie keer gebruiken is hij al stuk!
De reden dat hij stuk gaat is dat hij niet alleen vocht in het reservoir zuigt maar ook in de motor. Dit loopt naar beneden in het apparaat waar de printplaat zit met kortsluiting als gevolg.
Erg jammer want karcher maakt normaal degelijke apparaten.

Een ander nadeel is dat hij alleen rechtop te gebruiken is. Dit kan soms lastig zijn onder aan het raam als je brede vensterbanken hebt.

Paul 25-07-2017

PeterI1968 30-08-2015

6,2
Prima manier om zonder veel water de ramen schoon te krijgen. Wel eerst de ramen voorwassen anders wil de ruitenreiniger nog wel eens strepen geven. Maar het geeft over het algemeen een prima en snel resultaat.
Zolang als hij het blijft doen!! Na een maand of drie heeft onze Kärcher ruitenreiniger al de geest gegeven. Helaas hebben we de aankoopbon niet meer kunnen vinden. Dat is toch een hoop geld om een paar keer de ramen te kunnen wassen. Daarom erg teleurstellend dat een A-merk als Kärcher zo snel kapot gaat.

Backslash 04-11-2015

als je betaald hebt via betaalpas, dan is die afschrift volgens mij ook voldoende bewijs!

Froukje 26-06-2017

Slechte accu

Ik heb inmiddels mijn derde exemplaar van deze Kärcher WV2. Ik had de eerste gekocht bij Fonq en deze raamwisser was na drie keer gebruiken kapot. Lampje bleef knipperen terwijl deaccu opgeladen was. Apparaat deed niets meer. Klacht bij Kärcher gemeld, maar geen enkele reactie retour. Fonq reageerde zeer snel en leverde direct een nieuw apparaat. Ook dit exemplaar deed het maar heel even en er werd weer vlot door Fonq een nieuwe geleverd. Vandaag gelijk gebruikt en na het eerste raam ging ook deze nieuwe Raamwisser knipperen en deed vervolgens niets meer, ook niet na twee uur opladen. Een groot fiasco is dit apparaat, ik zou bijna gaan denken dat het aan mij ligt, maar de klachtenregeling op internet zegt genoeg!

ad 14-06-2017

vergist in de goede naam van het merk

zolang ie het doet, helemaal goed. het probleem is dat de accu na zo`n 5 keer gebruiken het opgaf. kärcher kon me niet verder helpen. Omdat ik toch tevreden was met de werking van het ding, die gele WV2, heb ik er nòg een gekocht, een witte deze keer. Dat ding hield er na twee keer al mee op vanwege hetzelfde probleem. lampje blijft knipperen maar het ding laat niet op. Ik heb dit aan kärcher gemeld, deze MOETEN op de hoogte zijn van de accu-problemen gezien de vele klachten op internet. Ik ging voor het merk maar dat is me dus heel erg tegengevallen, zo erg dat ik niet eens een vervangend produkt wil.

Daniëlle 25-08-2016

Snel en gemakkelijk in gebruik

Maakt de ramen mooi schoon, niet altijd streeploos dus sommige ramen, vooral buitenramen, moet je soms 2x doen. Maar werkt wel snel en je pakt het apparaat even snel als.ramen vies zijn.

Pluspunten

• Efficiënt
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet altijd streeploos
  • Schoonmaakspul is duur

Bosman 11-11-2017

karcher wv 2 plus

dit toestel is goed als het werkt !! zoals in vele reviews na enkele malen gebruik al stuk en helaas is de garantiebon spoorloos :( dus zou dit zeker niet aanraden want dit is echt dikken brol !!!!!!!

Backslash 04-11-2015

6,7
Net mijn ramen gedaan, hoe simpel kan het worden met de Karcher!

gewoon bijgeleverde spuibus met poetsmiddel op spuiten en poetsen, daarna afnemen met de Karcher. zonder strepen en snel. precies hoe ze reclame maken werkt ie . hopenlijk kan je lang met dit apperaat doen. het meegeleverde product is duur maar misschien te vervangen door ander huismiddel.

paikema 14-05-2015

Na negatieve reacties op de eerste versie van de Karcher VW50 (model 2009 die overigens bij de blokker aangeboden wordt) gekozen voor de WV2 plus (model 2015)
Alle ramen in no-time schoon. super handig. Even een vochtige doek mee voor de kozijnen (als je die ook wilt schoonmaken)
De vloeistofspuit en het apparaat kan ik in 1 hand houden als ik een ladder opklim om de ramen boven te reinigen. Ik vindt ramen wassen nu zelfs leuk. (mijn vrouw deed het eerst altijd :)
makkelijk in en uit elkaar te halen. Wat ik me wel afvraag is of je hem ook zijwaarts of ondersteboven mag gebruiken. Bij ramen (binnen) met een vensterbank er direct onder kom je niet helemaal onderaan en ben je genoodzaakt het apparaat zijwaarts te houden. Er zit alleen een gebruiksaanwijzing met plaatjes bij en een boekje met technische zaken en waarschuwingen.