Kärcher WV 2 plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WV 2 plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,4

Anouk 06-07-2022

Kapot na garantieperiode al 2x

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Wat een slecht apparaat. 2x in ongeveer 2,5 jaar aangeschaft maar deze begeeft het al na 4/5x gebruik! Vreselijk! Ik ga het noooooit meer kopen

Minpunten

• Slechte kwaliteit
  • Geen support van karcher
  • Duur apparaat voor 1 a 2 jaar

a****************@g******** 01-04-2022
Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Heb inmiddels 3 windowsVac 2 aangeschaft, de eerste keer deed apparaat het na vijf keer niet meer, lampje brandde wel nog. retour gebracht, kreeg weer een nieuwe. `deze deed het welgeteld drie keer, weer hetzelfde probleem. weer terug naar `hornbach, werd nog een keer omgeruild, probleem was bekend. Derde apparaat deed het ook na drie keer gebruiken niet meer. Aankoopbon had ik inmiddels niet meer, toch proberen te ruilen, ging niet zonder bon, terwijl apparaat splinternieuw uitziet en doos ook. Dus nog een nieuwe oplader voor 17 euro geprobeerd om te kijken of het hier aan lag, dus niet. Nu gekeken bij de reviews en zie overal hetzelfde probleem. schandalig dat ze zoiets nog verkopen. Ik hoef nooit meer een Kärcher. Helaas

Pluspunten

• als hij het doet dan doet hij het goed

Minpunten

• steeds stuk na paar keer gebruiken
  • geld totaal niet waard

f**********@g******** 08-08-2021
Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Heb het product precies 2 keer gebruikt! Was eerst enthousiast omdat het perfect werkte Maar bij de derde keer dat ik hem wilde gebruiken werkte hij niet meer..
Heb een aantal producten van Kärcher en dacht dat dit product technisch wel in orde zou zijn. Is echter een goedkoop produkt in China in elkaar gezet Heb klacht bij Kärcher ingediend maar die reageren gewoon niet.
Lekker makkelijk Hoef dus nooit meer iets van Kärcher
Heb nu een Silvercrest gekocht Werkt net zo goed en heb hier 3 jaar garantie op
Kärcher kan de boom in met zijn rotzooi

Minpunten

• Snel kapot
  • Veel te duur voor de kwaliteit

P. Jansen 06-03-2021

Waardeloos ding

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Ik dacht karcher kwalitatief goed was maar dat viel heel erg tegen. Slechts een paar keer gebruikt en nu na uren opladen werkt het apparaat nog 20 seconden. Kassabon kan ik niet meer vinden anders was ik zeker terug gegaan naar de karwei.

Pluspunten

Minpunten

• Werkt maar een paar keer.

Marie-José 26-10-2020

Zeer slecht product

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Na een paar keer opladen is het uit met de pret. Knipperend lampje, volle accu, maar werkelijk geen beweging meer in te krijgen. Niet kopen dus!!

Brenda 14-07-2020

Apparaat nummer 6!

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Oh wat een geweldig apparaat dit! Echt! Ramen lappen was nog nooit zo makkelijk en zo streeploos..... totdat ie het na 3 keer lappen begeeft. En dat gebeurde mij niet 1x.... nee inmiddels ga ik voor de 6e keer een klacht indienen! Hoe is het mogelijk dat zo’n goed apparaat toch elke keer weer kapot gaat?
Ik heb me aan alle tips en tricks gehouden ( niet neerleggen, opgeladen in de kast zetten). Ik maak al niet eens meer hele vieze ramen ermee schoon. En toch overkwam het me gisterenmiddag weer. Ik haal het apparaat uit de kast en hij doet niets! En zelfs na uuuuren opladen.... niets! Ik ben er zo verschrikkelijk klaar mee!

Pluspunten

• Streeploos schone ramen
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Gaat gewoon na 3 x lappen stuk
  • Laadt niet op

Astrid 24-05-2020

Waardeloze acuu

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Dit is mijn derde Karcher, en zo lang hij werkt vind ik hem geweldig, maar na drie, vier keer begeeft de accu het. Het is ongelooflijk dat een merk als Karcher dit product blijft verkopen, terwijl ik hier zie dat het al vanaf 2015 klachten regent over de accu die het na een paar keer begeeft. Ik heb steeds hetzelfde; ik laad hem op, en als hij klaar is met opladen en probeer hem aan te zetten krijg ik een driftig knipperend lampje dat aangeeft dat de batterij leeg is. Hij doet dan helemaal niks meer. Vorige keer had ik geen bon meer, nu besteld bij BOl.com en hij gaat nu terug voor reparatie en ik stuur de oude ook mee. Ben benieuwd. Maar ik vind het waardeloos.

Pluspunten

• als hij hgeen geknoei
  • snel
  • streeploos

Minpunten

• accu begeeft het na 3 keer

Isisaya 23-07-2019
  • Product gekregen

Snel kapot

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

als hij het doet prima, maar ging al snel kapot. Motor valt steeds uit en hij lijkt ook niet meer te zuigen.

W.Jacobs 09-07-2019

Kärcher Windos Vac 2Plus

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Een heel gedoe ramen wassen met zoveel attributen, maar t werkte redelijk.
Nu na 3,5 jaar doet ie niks meer. Gebeld naar Kärcher Nederland: Kan niet gerepareerd worden.
Binnen 2 jaar zou ik een nieuw apparaat gekregen hebben, maar na 3 jaar doen ze niks.
Jammer, maar daarvoor vond ik t apparaat te duur.
Heb nu weer een gewone Leifheit raamwasser gekocht, de vorige had ik al aan de kleinzoon gegeven.

Pluspunten

• wast redelijk

Minpunten

• Na 2 jaar afschrijven
  • Veel attributen nodig

Yolanda 11-04-2019

binnen 2 jaar, 2x defect

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Binnen 2 jaar 2 apparaten defect, na 1 jaar, binnen de garantie, nieuwe gekregen, garantietermijn wordt dan niet verlengd en na verstreken garantietermijn en 1 maand kon ik tekort bon krijgen om wederom apparaat aan te schaffen. Uiteraard geen gebruik van gemaakt.

Pluspunten

• zeemt prima

Minpunten

• snel defect
  • slechte service

Brigit 17-02-2019

Prima eerste ervaring

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Sinds een paar dagen in huis en zojuist de ramen ermee gezeemd. Tot nu toe tevreden, alleen vensterbanken heeft hij echt een probleem mee. Je kunt je ramen dan ook niet tot aan de onderkant reinigen en aangezien hij enkel vertikaal te gebruiken is voor het beste resultaat, vind ik dat wel een dingetje. Ben benieuwd of die van mij het langer volhoudt dan een aantal keren gebruik, zoals ik hier gelezen heb. Wij hebben veel grote ramen en in 1 oplaadbuurt heb ik de hele benedenverdieping gedaan.

Pluspunten

• Nagenoeg streeploos
  • Gaat verrassend lang mee wanneer opgeladen

Minpunten

• Moeite indien brede vensterbanken

Wijkwijk 02-02-2019

Slecht product

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Een paar jaar geleden bij AH actie aangeschaft. Werkte perfect tot de schakelaar de geest gaf. Vorige week een vervangende bij de Praxis aangeschaft. Bij het eerste gebruik gaf de schakelaar de brui aan. Nog met opladen geprobeerd te reanimeren. In originele dus gestopt om terug te brengen. Begon toen spontaan te werken en maar schakelaar werkte niet meer. Met werkend apparaat naar Praxis en daar stopte het spontaan. Lege accu? Ik ga op zoek naar een ander merk.

Jld 17-06-2018

Probleem kärcher WV2 oplossen

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Het probleem dat het apparaat niet meer werkte na 2 keer gebruiken herken ik. Wij hadden het zelfde probleem, alleen een knippert lampje en verder deed de Kärcher niets. Ik heb het apparaat zelf open geschroefd en het ronddraaiende schoepen rad vrij gemaakt, deze zat iets te strak in zijn behuizing. Apparaat weer dicht gemaakt en we kunnen weer ramen lappen. Hier hebben we de slechte service van Kärcher niet voor nodig.

J.cramer 18-04-2018

Kärcher Wv2

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Ik sluit mij aan bij vele reviews .Waardeloos product. De accu na een jaar stuk. Dit kan toch niet bij een product van Kärcher?
Was van plan een nieuwe aan te schaffen maar na het lezen van deze reviews begin ik daar niet aan.

Amit 10-04-2018

KARCHER SC3 PREMIUM

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Zo een vreselijk slecht product heb ik nog nooit gehad.
Het doet absoluut niet waarvoor je het aanschaft.

Hij stoomt niet, er komt alleen water uit.
En dat zelfs na 5 tot 10 min laten opwarmen ipv de 30 sec dat wordt aangegeven.

Mijn laminaat is verpest !

Zeer slecht apparaat !

• ABSOLUUT GEEN

Minpunten

• Stoomt niet, er komt alleen water uit.
  • DUUR IN AANSCHAF, ZONDE V/H GELD

wigo vonkeman 06-02-2018

waardeloze accu

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Als de accu het doet, werkt het apparaat prima. Het doet wat het moet doen, echter na een paar keer gebruiken weigert de accu de afzuiging in werking te zetten. Nieuwe accu zou €39,95 moeten kosten, voor wv 5 ca. € 20,-???. Aangezien het mij niet lukt, zonder breken bij de accu te komen, kan ik hem in de prullenbak gooien. Hoezo Kärcher kwaliteit.

Pluspunten

• werkt snel, echter wel zeem bij nodig voor randen

Minpunten

• Accu

Steendam 08-12-2018

Had je geen garantie>>??

Frans G van oostveen 11-01-2018

afrader , na enkele malen gebruik kapot

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Werkt prima , is echter duidelijk gemaakt voor eenmalig gebruik , zuigt ook water mee naar binnen naar de motor batterij en printje , deze gaan vervolgens oxideren en apparaat werkt hierna niet meer. met dit apparaat kan ik een a twee keer ruiten reinigen , hierna moet het apparaat vervangen worden , zeer omslachtig

Pluspunten

• maakt ramen mooi schoon

Minpunten

• slechts voor eenmalig gebruik gemaakt

Froukje 26-06-2017

Slechte accu

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Ik heb inmiddels mijn derde exemplaar van deze Kärcher WV2. Ik had de eerste gekocht bij Fonq en deze raamwisser was na drie keer gebruiken kapot. Lampje bleef knipperen terwijl deaccu opgeladen was. Apparaat deed niets meer. Klacht bij Kärcher gemeld, maar geen enkele reactie retour. Fonq reageerde zeer snel en leverde direct een nieuw apparaat. Ook dit exemplaar deed het maar heel even en er werd weer vlot door Fonq een nieuwe geleverd. Vandaag gelijk gebruikt en na het eerste raam ging ook deze nieuwe Raamwisser knipperen en deed vervolgens niets meer, ook niet na twee uur opladen. Een groot fiasco is dit apparaat, ik zou bijna gaan denken dat het aan mij ligt, maar de klachtenregeling op internet zegt genoeg!

ad 14-06-2017

vergist in de goede naam van het merk

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

zolang ie het doet, helemaal goed. het probleem is dat de accu na zo`n 5 keer gebruiken het opgaf. kärcher kon me niet verder helpen. Omdat ik toch tevreden was met de werking van het ding, die gele WV2, heb ik er nòg een gekocht, een witte deze keer. Dat ding hield er na twee keer al mee op vanwege hetzelfde probleem. lampje blijft knipperen maar het ding laat niet op. Ik heb dit aan kärcher gemeld, deze MOETEN op de hoogte zijn van de accu-problemen gezien de vele klachten op internet. Ik ging voor het merk maar dat is me dus heel erg tegengevallen, zo erg dat ik niet eens een vervangend produkt wil.

Daniëlle 25-08-2016

Snel en gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Maakt de ramen mooi schoon, niet altijd streeploos dus sommige ramen, vooral buitenramen, moet je soms 2x doen. Maar werkt wel snel en je pakt het apparaat even snel als.ramen vies zijn.

Pluspunten

• Efficiënt
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet altijd streeploos
  • Schoonmaakspul is duur

M. 05-11-2015
Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Handig apparaat en als ie het doet maakt hij streeploos schoon. Echter na drie keer gebruiken is hij al stuk!
De reden dat hij stuk gaat is dat hij niet alleen vocht in het reservoir zuigt maar ook in de motor. Dit loopt naar beneden in het apparaat waar de printplaat zit met kortsluiting als gevolg.
Erg jammer want karcher maakt normaal degelijke apparaten.

Een ander nadeel is dat hij alleen rechtop te gebruiken is. Dit kan soms lastig zijn onder aan het raam als je brede vensterbanken hebt.

Rave62 25-07-2017

Backslash 04-11-2015
Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Net mijn ramen gedaan, hoe simpel kan het worden met de Karcher!

gewoon bijgeleverde spuibus met poetsmiddel op spuiten en poetsen, daarna afnemen met de Karcher. zonder strepen en snel. precies hoe ze reclame maken werkt ie . hopenlijk kan je lang met dit apperaat doen. het meegeleverde product is duur maar misschien te vervangen door ander huismiddel.

PeterI1968 30-08-2015
Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Prima manier om zonder veel water de ramen schoon te krijgen. Wel eerst de ramen voorwassen anders wil de ruitenreiniger nog wel eens strepen geven. Maar het geeft over het algemeen een prima en snel resultaat.
Zolang als hij het blijft doen!! Na een maand of drie heeft onze Kärcher ruitenreiniger al de geest gegeven. Helaas hebben we de aankoopbon niet meer kunnen vinden. Dat is toch een hoop geld om een paar keer de ramen te kunnen wassen. Daarom erg teleurstellend dat een A-merk als Kärcher zo snel kapot gaat.

Backslash 04-11-2015

als je betaald hebt via betaalpas, dan is die afschrift volgens mij ook voldoende bewijs!

paikema 14-05-2015
Geschreven voor: Kärcher WV 2 plus

Na negatieve reacties op de eerste versie van de Karcher VW50 (model 2009 die overigens bij de blokker aangeboden wordt) gekozen voor de WV2 plus (model 2015)
Alle ramen in no-time schoon. super handig. Even een vochtige doek mee voor de kozijnen (als je die ook wilt schoonmaken)
De vloeistofspuit en het apparaat kan ik in 1 hand houden als ik een ladder opklim om de ramen boven te reinigen. Ik vindt ramen wassen nu zelfs leuk. (mijn vrouw deed het eerst altijd :)
makkelijk in en uit elkaar te halen. Wat ik me wel afvraag is of je hem ook zijwaarts of ondersteboven mag gebruiken. Bij ramen (binnen) met een vensterbank er direct onder kom je niet helemaal onderaan en ben je genoodzaakt het apparaat zijwaarts te houden. Er zit alleen een gebruiksaanwijzing met plaatjes bij en een boekje met technische zaken en waarschuwingen.