Leifheit KC10-001

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Leifheit KC10-001 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Martine 05-07-2017

Helaas reeds stuk 2 maal gebruikt

Geschreven voor: Leifheit KC10-001

Ik hem dit toestel tweemaal gebruikt toen was hij toch tevreden,bij volgend gebruik na oplading groen lichtje dus ik klaar voor de taak,toestel tegen raam zuigt geen water lichtje vwordt terug rood,blijkbaar geen voldoende kracht om zijn taak te doen ,toestel naar de vuilbak wacht op reactie van Leifheit!

Loes 01-03-2017

na goed opgeladen accu kun je er heel lang meedoen.

Geschreven voor: Leifheit KC10-001

Deze ruitenreiniger hebben wij al een enige tijd in ons bezit , deze bevalt ons uitstekend , totaal geen spijt van , even de ramen insoppen , daarna de ruitenreiniger erover heen , totaal geen last meer van water op de grond , hij zuigt het water goed op , dus zeg ik het is een echte aanrader , ook is deze zo schoongemaakt , een topproduct .

Pluspunten

• zeer goed
  • een echte aanrader
  • gemakkelijk te reinigen.

Minpunten

• geen

Emjecee 19-02-2016
Geschreven voor: Leifheit KC10-001

Kan zowel horizontaal als verticaal wissen zonder knoeien.
De grote ramen van de schuifpuien zijn brandschoon en streeploos.
Geen gekledder met wiswater, het afvalwater wordt probleemloos opgezogen.
Blij met deze aankoop, had dat eerder moeten doen.
En...... geen emmers water meer en de hele klus is geklaard in een fractie van tijd.

brayart 06-03-2016

Ik ga hem nu meteen bestellen en ik kan jou de Dirt Devil robotstofzuiger aanraden, ik heb hem een jaar, hij is spotgoedkoop en werkt goed, ik heb in dit jaar nooit meer de stofzuiger gebruikt, wel gebruik ik een kruimeldief erbij voor de plekjes waar de robot niet komen kan (smal en achter beelden of planten) ik heb nog nooit de onderdelen hoeven te vervangen. Bedankt voor je review, Mart Willems