Sitecom WLR-1000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom WLR-1000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

routerspecialist 17-07-2012
Geschreven voor: Sitecom WLR-1000

goede betrouwbare router vooral ops is erg handig in het stopcontact één knopje inklikken en het wachtwoord invullen op je computer. goede prijs/kwaliteit verhouding en werkt goed op dan maar één verdieping. ik gebruik hem op zolder voor éen telefoon en mijn laptop.

niks op aan te merken voor maar 30,-

Pompei 11-07-2012
Geschreven voor: Sitecom WLR-1000

Heb de router nu week . Installatie op win7 ging prima . Verdere installatie ook geen problemen mee .

Het is een router voor een verdieping , voor het appartement wat ik heb is het prima . Heb je een grotere woning dan moet je er een kopen met meer bereik . Low-budget router met een goede prijs/kwaliteit verhouding .

Michelx 08-07-2012
Geschreven voor: Sitecom WLR-1000

Goed bereik op eerste verdieping (want er staat duidelijk aangegeven dat deze een bereik heeft op maar een verdieping!), Wil je ook op een andere verdieping bereik, Dan moet je voor de duurdere gaan

Verder werkt deze uitstekend,
zeer snelle intalatie, netwerk snel en gemakkelijk te beveiligen.

Een aanrader als het om een verdieping gaat.

MelvinvdC 03-12-2011
Geschreven voor: Sitecom WLR-1000

Zeer slechte router, absoluut geen aanrader.

Dit is de tweede router van dit type die ik in mijn bezit heb. De vorige gaf ongeveer 2-3x per week problemen, de computers konden er geen verbinding meer mee maken. Het lag niet aan de computers zowel de twee computers boven (1 met Windows 7 64-bit en 1 met Windows XP) als mijn laptop (Windows 7 32-bit) konden geen verbinding meer maken. De stekker er uit halen en er weer in doen lost het probleem op maar dit is natuurlijk niet zoals je het graag hebt.

Na ongeveer 5 maanden deed de router helemaal niets meer, er bleef 1 oranje lampje zwak branden maar dat was het dan ook. Router teruggebracht naar de winkel en keurig een nieuwe gekregen, helaas is deze nog slechter. De verbinding valt nu 2-3x per dag weg (er kan geen verbinding meer met de router gemaakt worden). Stekker erin, stekker eruit en hij doet het weer maar dit is natuurlijk erg vervelend. Ga binnenkort terug naar de winkel en haal een andere.

Het bereik van de router is matig. De router staat beneden en de computers boven (slechts 1 verdieping) hebben een matig bereik. Expres alle stalen objecten en electronica uit de buurt van het signaal gehouden maar nog is de verbinding niet altijd even stabiel.

Installeren van de router gaat eenvoudig. Hij staat standaard ingesteld met een wachtwoord welke op de router staat. De eerste keer verbinding maken gaat gemakkelijk, jammer dat de verbinding steeds wegvalt.

Erg jammer, ik had tot voor kort goede ervaringen met Sitecom. Helaas zorgt deze router ervoor dat ik overstap naar een ander merk.

Pompei 11-07-2012

Deze router is geschikt voor een verdieping , dat staat er duidelijk op. Dan had je beter moeten opletten toen je hem kocht als je de computers een verdieping hoger hebt staan .