TP-LINK Deco P7

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-LINK Deco P7 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Fremer 12-09-2019

Perfect systeem

Geschreven voor: TP-LINK Deco P7

Afgelopen week de TP-Link Deco P7 gekocht ter vervanging van mijn Netgear WNDR3700v4 router.
Deze voldeed niet meer.
De TP-Link laat zich gemakkelijk installeren via de app.Werkelijk een fluitje van een cent.Daarna de 3 stations verspreid in het huis.1 Station net buiten de meterkast verbonden aan het Ziggo-modem, 1 station achter in de huiskamer en 1 station op de eerste verdieping.Resultaat is dat ik door het hele huis en de tuin volledige wifidekking heb.Ik heb een abonnement van 250mb en die snelheid haal ik bijna overal.De pc heb ik bedraad aan het systeem hangen en uiteraard ook de volledige snelheid.
Bedraad had ik de snelheid wel verwacht maar de snelheid via de wifi had ik niet verwacht.Met de Netgear-router haalde ik ongeveer 160mb snelheid.Ook niet slecht maar dat was niet door het hele huis.Dat heb ik nu dus wel.
Ik heb 3 bijpassende wall mounts besteld waarmee je de stations ook aan de muur kunt bevestigen.
Ben zeer tevreden met dit systeem.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Uitstekende wifidekking
  • Uitstekende snelheid.

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen.

tweetweeties 31-01-2019

gemakkelijk installeren, beroerde stabiliteit

Geschreven voor: TP-LINK Deco P7

Het idee van een mesh is mooi: overal bereik met eigenlijk 1 apparaat. Installatie is heel eenvoudig. Aangesloten op een Ziggo-modem.
Maar de snelheid is vaak waardeloos. Soms supersnel en daarna wordt het zienderogen steeds minder. Ongeveer 10x zo langzaam als de Ziggo router! Ook constant een lampje bij 1 van de stations dat aangeeft dat hij aan het opstarten is. Het 2de station werk wel erg goed en stabiel.
Powerline werkt niet via een UPS. Handige app waarmee je oa de ip-nummers kunt zien: nuttig bij bv domotica. De stations zien er mooi uit en kunnen bv in een woonkamer. Een utp-aansluiting is ook handig voor apparatuur wat niet draadloos is.

Pluspunten

• design
  • eenvoud installeren
  • handige app
  • utp-aansluitingen

Minpunten

• instabiel
  • Powerline niet via ups
  • vrij prijzig

Maaike 23-12-2018

Perfecte dekking, supereenvoudige installatie

Geschreven voor: TP-LINK Deco P7

De Deco mesh router werkt perfect. Een stukje duurder dan voorgaande normale routers maar dit systeem kan zoveel meer en is de prijs dubbel en dwars waard. De router wordt aangestuurd met een app op de mobiel van waaruit alles te regelen is. Oudertoezicht, afzonderlijke apparaten afsluiten van Wi-Fi, gastaccount aanmaken, noem maar op. Door de 3 sattelieten die je in huis plaatst zorg je voor een perfecte dekking in huis. Via 5ghz een razendsnelle verbinding.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie, binnen 10min klaar
  • Perfecte dekking
  • Oudertoezicht
  • Ingebouwde firewall

Minpunten

• Tot nu toe geen minpunten

H.G. de Queljoe - 02-12-2018

snel, goed, makkelijk!

Geschreven voor: TP-LINK Deco P7

Zeer makkelijk te installeren, werkte binnen 25 minuten (alle 3) en volle wifi-sterkte door hele huis!

Pluspunten

• uiterlijk
  • installatiegemak
  • zowel wifi als via powerline
  • dekking in huis

Minpunten

• nog niet gevonden