Belkin N1 Wireless Modem Router

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Belkin N1 Wireless Modem Router op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Loeriebas 23-03-2011

Het installeren van deze router ging probleemloos,heb m nu al een jaar of 2 in gebruik, het menu om een beveiliging (bijv. WEP) in te stellen werkt allemaal kinderlijk eenvoudig.
Enig min puntje is als dat al aan de router ligt is,dat hij eens in de 2 a 3 weken een keer van stroom moet om zich weer opnieuw aan te melden,maar dat kan net zo goed aan het modem van de provider liggen!

richard116 04-01-2009

prima ding simpel te instaleren.
geode beveiliging en VOIP werkt uit de kunst.
Niet zoals genoemd hier verlakkerijniet te snel opgeven, heb je de firewall goed staan heb je antispam draaien etcetc die dingen kunnen roet in het eten gooien voor je voip,kijk eerst eens of dit goed staat voordat men het woord verlakkerij in de mond neemt.
nu 3 week in bezit en geef de moem een 9

T fransen 23-05-2008

Nadat ik het KPN speedtouch modem de raam uit gegooid heb (steeds vastlopen etc.) Deze Belkin N1 gekocht.
reden, de goede reviews.

Het aparaat ziet er keurig netjes uit en de installatiehandleiding is ook erg duidelijk. Installatie duurde welgeteld 15 minuten.
Het is wel belangrijk dat je de instellingen van je provider bij de hand hebt en dat je niet vergeet de beveiliging aan te zetten.
Signaalsterkte is door het huis en in de tuin (15 meter diep) overal uitstekend.

Steven88 31-03-2008

Hallo,
Ik heb deze router nu ongeveer een half jaar in bezit en heb er nog NOOIT problemen mee gehad tot nu toe.
Alles werkt uitstekend zonder enig incident en daarom heb ik de router tot op heden ook nog niet hoeven te herstarten.
Draadloos, kabel het werkt beide naar behoren en heeft snel internet.
Bereik is ook goed en heb overal in huis een goed bereik.

Installatie was geen probleem, let wel op dat je een wachtwoord instelt voor het draadloze verkeer, anders zitten je buren ook via jou internet mee te genieten.

Kortom een aanrader

Ninuz 29-09-2007

It's a miracle! Het ding werkte letterlijk binnen 3 minuten!!! De vorige (een sitecom) heeft me 3 dagen gekost om werkend en beveiligd te krijgen. Dit is niet meer normaal. Hij gaat als een speer, het hele pand door, alles hangt er in een wip aan vast, Vista, XP, bedrade printer, you name it, ik vind dit serieus een van de beste aankopen die ik in lange tijd heb gedaan. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Marcje 22-08-2007

Nu zo'n 2 maanden in gebruik, er is een bedrade netwerkprinter aan gekoppeld, 2 bedrade desktop pc's (1x Vista + 1x XP) en 1 draadloze laptop (XP) via N1 kaart. Verder nog een ethernet Maxtor harddisk voor centrale opslag. De overdrachtsnelheid om bestanden via de laptop en het netwerk te wisselen schommelt tussen de 240-270 mbps, werkt dus perfect. Helaas heb ik regelmatig dezelfde storing via de bekabelde Vista pc, het probleem is dat de internet verbinding zomaar ineens verbroken wordt. Terwijl in het netwerk icoontje (rechtsonder in de balk) het wereldbolletje gewoon nog zichtbaar is, wat dus zou moeten betekenen dat er nog geïnternet kan worden. Dus niet :( Ik kan nog wel op de andere Pc's internetten dus het probleem zit waarschijnlijk niet in de router. Alle netwerkstations zijn ook gewoon aan te spreken. Als ik de Vista pc opnieuw opstart, kan ik wel weer surfen. Al regelmatig met de Belkin helpdesk gebeld, maar die weten ook niet meer wat er aan de hand kan zijn. Als iemand nog een tip heeft......

Dommel00 25-06-2007

Eenvoudige installatie en erg handige pictogrammen zodat je weet waar de verbinding goed is of waar(waarschijnlijk) niet.
Snelheid is echt super. In ieder geval op korte afstand. Het is geen enkel probleem om een HD film te streamen. Dit gaat goed tot ca. 6 meter.
Wel vind ik de afstand tot nu toe matig. Ga ik nl. meer dan 6 meter er vanaf, dan daalt de snelheid dramatisch. Evenals het bereik, is 14 meter in mijn ogen maar matig. Wellicht dat ik iets moet spelen de plaats of antennes..
Overall ben ik dus tevreden.

Dotzero 06-04-2007

Inderdaad eindelijk een router die doet wat die moet doen. Ik heb hem nu een week in gebruik, maar ik ben nu al vol lof over dit product. Voorheen had ik een netgear, die je gratis krijgt bij een @home abonnement, maar dat is werkelijk niets. Buiten internetten was er niet bij. Nu met de belkin kan ik achter in de tuin (afstand van router tot tuin 40 mtr.) feilloos internetten met nog steeds een redelijk ontvangst. Ook de wireless overdrachts snelheid is zeer goed, vooral handig van het downloaden van grote bestanden. Het installeren is ook zeer eenvoudig, alleen moest ik mijn WiFi software van de laptop upgrade, daarna was het gelijk surfen. Hij was niet echt goedkoop (EUR 150) maar daarvoor krijg je een puik toestel met levenslange garantie. Een achte aanrader.

gummer 21-03-2007

He he. Eindelijk een router die het gewoon doet! Hiervoor een router gehad van SMC ( WBR14-G2 ), maar die is het raam uit. Daarna nog via de stopcontacten geprobeerd ( ook een systeem voor ) maar dat wilde ook al niet. Uiteindelijk deze gekocht. Installatie was werkelijk een eitje. Gewoon in Jip en Janneke taal. Ik heb hem nu ruim een maand en nog geen één keer teleurgesteld.
Ik weet weinig van computers, maar deze werkt gewoon, voor huis tuin en keukengebruik. De router staat op zolder en in mijn hele huis prima ontvangst.
Eerlijkheid gebied wel te zeggen dat ik eerst een router mee had met een software probleem, maar na omruilen is het helemaal goed gekomen. Ook de helpdesk van Belkin is mij prima bevallen, nadat de eerste niet wilde werken. Bij de 2e router had ik ze dus gewoon niet nodig. Dat zegt in mijn geval wel iets!!