Sitecom WLR-9000 AC1900 High Coverage Wi-Fi Router - Reviews

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

T.J. 27-02-2017 Product paar dagen in bezit

Super router

Geweldige en snelle router. Eenvoudig te installeren en aan eigenwensen aan te passen. Ik heb de 2.4 GHz de ssid xxxxxx-2.4G gegeven en de 5.0 Ghz de
ssid xxxxxx-5G. Wel voor beide hezelfde inlogwachtwoord. Ik heb nu zelf de keuze welke ik wens. Tot nu toe geen enkel minpunt.

Pluspunten

• Snel
  • Dual band
  • Eenvoudig te installeren
  • Eenvoudig aan eigen wensen aan te passen
  • Extra garantie van 10 jaar na registratie

Arthur 16-11-2016 Product paar dagen in bezit

Snel, simpel, grote dekking: een aanrader!

Heb na een miskoop deze router aangeschaft. Twijfelde nog wel tussen de Nighthawk en deze, maar toch voor Sitecom gekozen. 10! jaar garantie gaf de doorslag. De WLR 9000 doet wat het beloofd, snelle installatie, snelle data-overdracht, zeer goede dekking ondanks "WiFi-opstakels" in huis, simpel en heel veel mogelijkheden zelf instelbaar. Jammer dat er niet veel reviews over geschreven zijn; dat maakt keuzes niet altijd even makkelijk(er) maar wat mij betreft: een aanrader!

Pluspunten

• Snel
  • Eenvoudige installatie
  • Uitstekende dekking
  • 10 jaar garantie

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Marcel 17-10-2016 Product paar dagen in bezit

Wlr 9000 is een zeer goed product

Ik heb de router aangeschafd omdat het bereik in mijn huis onvoldoende was en zeer traag.
na aanschaf ben ik meer dan zeer tevreden over dit product de installatie is zeer makkelijk zelf heb ik wel de ssid naam en de wachtwoorden veranderd fluitje van een cent.
heb nu overal een zeer goed bereik en ook de snelheid is zeer goed dus echt een aanrader
heb alleen maar pluspunten het enige kleine minpuntje is de grootte van het toestel maar hij staat uit zicht op de meterkast dus geen last van

karlaBloem 19-04-2017 Product paar dagen in bezit

Snel geïnstalleerd, werkt uitstekend

Had al een sitecomrouter, die was oud en kapot. Weer gekozen voor Sitecom. Deze levert razendsnel internet (2.4 en 5 Ghz!) en was snel geïnstalleerd.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit
  • werkt naar behoren
  • eenvoudige installatie

Minpunten

• grote kast

Joanna 05-02-2017 Product paar dagen in bezit

Super snel

Makkelijk te installeren, het is een super snelle router. Hij is ter vervanging van de oude Sitecom router gekomen. Op de mobiele telefoon heb ik de 5GHz genomen dit is echt supersnel de pagina's vliegen om je oren :) Ook zijn er veel beveiligingsmethodes op deze router aanwezig. Dit is onze 3e Sitecom router, omdat wij erg tevreden zijn over dit merk.

Pluspunten

• 2.4 GHz en 5 GHz zijn tegelijk te gebruiken
  • makkelijk te monteren met bijgeleverde wand steun.
  • ook neer te zetten met 2 bijgeleverde staanders.
  • Aparte wifi inlog voor gasten mogelijk.

Minpunten

• Wat aan de grote kant.

PieterG 11-10-2017 Product paar dagen in bezit

Goede dekking en snel internet in mijn woning

Ik heb deze gekocht in een aanbieding bij de Media Markt ter vervanging van mijn defecte router.
Zeer goede dekking in het hele huis in het 2.4 GHz gebied, in het 5Ghz gebied alleen op zolder geen bereik maar dat is te verwachten met twee gewapend beton vloeren.
De snelheid is overal in huis ruim voldoende voor de door mij gebruikte apparatuur.
Hij doet wat hij moet doen, snel en betrouwbaar internet

Pluspunten

• Goede dekking

E. Hut 30-09-2017 Product paar weken in bezit

Router, easy install

router gekocht om meer capaciteit te hebben en een stabielere verbinding, dit is goed gelukt met de Sitecom WLR-9000 AC1900 High Coverage Wi-Fi Router

Pluspunten

• snelle en gemakkelijke installatie
  • goed bereik en capaciteit

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

Peter 19-09-2017 Product paar weken in bezit

Prima router, goede wifi dekking, snelle verbinding

Makkelijk te installeren en daarna vrij eenvoudig te configureren. Router werkt als een trein. Goede wifi verbindingen, beter dan de router die ik hiervoor had. Erg stabiel.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Muurbeugel meegeleverd
  • Zowel staand als aan de muur
  • Netwerkkabel meegeleverd
  • 10 jaar garantie na registratie

Minpunten

• Antennes zijn niet 360 graden te draaien

Ger 18-09-2017 Product paar dagen in bezit

Plug and play router met goed bereik

De AC1900/WLR9000 is een Dualband router met 4 antennes. Het aansluiten is super eenvoudig en met de Sitecom app. op de smartphone is ook het instellen snel gebeurd. Het Wi-Fi bereik is uitstekend. Verder zijn er nog 4 hard wire poorten beschikbaar. Sitecom geeft 10 jaar garantie op dit product en dat spreekt me wel aan.

Pluspunten

• Snelle installatie
  • Goed Wifi bereik
  • 4 aparte externe antennes

Minpunten

• Is iets aan de grote kant

Jansema bert 15-06-2017

Werkt uit te maakte goed

Heb er veel over gelezen. En dacht dit is iets voor mij. We raden het ook aan bij de gene die dit leest. Heeft een zeer grotte berijk.