TP-LINK TL-WR941ND

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de TP-LINK TL-WR941ND op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bas Durlinger 05-09-2011
Geschreven voor: TP-LINK TL-WR941ND

Vorige week de router ontvangen en geïnstalleerd, fluitje van een cent, ook zonder cd. Tot nu toe prima ontvangst en bereik door het hele huis en in de tuin. Betrouwbaarheid kan ik nog weinig over zeggen. Heb dit apparaat gekocht door de hoofdzakelijk goede beoordelingen op Kieskeurig. Levering door Redcoon zoals het hoort.

Fredgreven 10-07-2016

Hoi, hoeveel apparatuur heb je er op aangesloten? Ik heb op dit moment een icidu, maar met 4 mobiele telefoons en 3 laptops en een printer, denk ik dat de icidu zijn tijd heeft gehad. Hoor graag van je.

M@rcel34 05-03-2012

Je hebt hem gekocht door de goede beoordelingen op Kieskeurig, maar dit is de enige review over deze router die op Kieskeurig staat. Hoe kan dat?