De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link TL-WR841N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Lennard 03-05-2017

Goede router met uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

Op zoek geweest naar een router om een nieuw netwerk te creëren in bridge-mode. (geval geen wifi ontvangen op zolder via je standaard modem). Router doet precies wat je er van verwacht, stabiel netwerk met goed ontvangst en amper data verlies en dit voor een uitstekende prijs. Aanrader!

Pluspunten

• Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Stabiel signaal
  • Praktisch formaat

Minpunten

• Lange antenne lastig onder bijv. kast

Henk 06-11-2016

product een maand in gebruik

Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

prima makkelijk te installeren product.
Ziggo modem uitgeschakeld en WiFi via deze router geïnstalleerd.
Aansluiten activeren etc. makkelijk.

Jan2332 22-11-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

Sinds een paar dagen heb ik internet + bellen van Ziggo (inclusief de Ubee EVW321B modem/router). Op internet is op diverse fora te lezen dat het gebruik van de standaard router/modem van Ziggo tot problemen kan leiden, en inderdaad, bij mij viel de internetverbinding ook regelmatig even uit.
Omdat ik helemaal geen zin had in gedoe met de Ziggo klantenservice heb ik deze TP-Link TL-WR841N (8000+ reviews op amazon.com!) gekocht bij wehkamp.nl. Sindsdien werkt internet bij mij gewoon perfect. Ik heb het Ziggo-modem nog niet in bridge-modus laten zetten, maar heb het MAC-adres van de TL-WR841N in het Ziggo-modem opgevoerd als ‘static lease’, en ook in de DMZ gezet (volgens stappenplan van Ziggo).
Ik vind de TL-WR841N er mooi uitzien, en ook de wifi aan/uit-knop aan de achterzijde is erg handig (instelling wordt zelfs bewaard bij aan-/uitzetten van router). Ik heb trouwens versie 10 van dit product geleverd gekregen.

Corne 23-12-2015

Ik heb sinds enkele dagen ook een Ziggo modem Ubee EVW 321 B in de meterkast hangen.
Kan deze externe router gewoon bij het ziggo modem in de meterkast gehangen worden ?

Jan2332 24-12-2015

Ik zou niet weten waarom niet. De meterkast is overigens wellicht niet zo’n geweldige plek als je een groot wifi-bereik wilt hebben. Ik heb mijn modem + router op de eerste verdieping in mijn huis staan. Is weliswaar ver verwijderd van waar de coax-kabel het huis binnenkomt en het signaal gaat nu over twee verschillende coax-kabels naar de Ubee (eentje van meterkast naar aansluitpunt woonkamer, en eentje van woonkamer naar eerste verdieping), maar bellen en internetten (en tv-kijken) gaat vooralsnog prima.

bokho286 05-11-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

Goede router voor een goede prijs heb hem aangeschaft ivm Ziggo modem waarvan regelmatig het wifi signaal wegviel.
Nu twee dagen in gebruik en het wifi signaal is zeer goed, heb het ziggo modem wel in een bridge modus laten zetten door ziggo is telefonisch zo gebeurd
Installatie was zo gebeurd,ethernetkabel van WANpoort tp link router naar 1ste LANpoort Ziggo modem

dennis 28-08-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

Erg eenvoudig te installeren, prima bereik. Hij is beetje 'basic' ; je kan er geen USB apparaten direct op aanprikken. Prima ding en spotgoedkoop.

jvanenteren 21-02-2015
Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

Prima router voor een zeer nette prijs heb hem aangeschaft ivm Ziggo modem waarvan regelmatig het wifi signaal wegviel.
Nu twee dagen in gebruik en het wifi signaal is een klap beter geworden wat een verademing heb trouwens het ziggo modem wel in een bridge modus laten zetten.

ablokker2 18-06-2014
Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

Goede router, maakt een prima verbinding. De installatie was een fluitje van een cent en duurde nog geen vijf minuten.. De router heb ik aangeschaft omdat de modem/ router van Ziggo te zwak was om een smart-tv goed te laten functioneren.

daysie 07-04-2013
Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

router geeft aan dat hij oke is maar verder niks geen verbinding met mijn modem
vind hem niet goed ook geen nl handleiding

124Mark 29-08-2013

Dit is een review waar men niks aan heeft. Er zit een nl boekje bij, en de rest staat op cd. Of download deze. Als je geen verbinding hebt kan je de router niet beoordelen! Daarvoor Bezie ik deze recentie als nutteloos.

Jan B 21-01-2016

Tja, je moet er wel een klein beetje verstand van hebben, dit is een modem / router dus je moet je even anders instellen anders werkt hij idd niet goed achter een DHCP router.

124Mark 24-02-2013
Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

Naar aanleiding van het slechte bereik van mijn Ziggo Cisco modem heeft deze router aangeschaft. Jarenlang een ICIDU router gehad (weggegeven nadat ik het nieuwe modem kreeg) en een zeer aangename verassing omdat dat deze twee merken eigenlijk hetzelfde zijn; sowieso kwa firmware, dus alles was zeer herkenbaar en duidelijk in te stellen. Bereik is een stuk beter dan de Cisco, en ook het automatische kanalenkiezen werkt goed. (Getest met wifi-analyzer).

Enig minpuntje wat ik kan bedenken is dat de linkerantenne behoorlijk vast zit, maar goed das een eenmalige actie!

Anoniem 16-02-2013
Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

Ik ben echt heel tevreden met deze router. Heeft een goed bereik en is zeer stabiel. Vooral met dat laatste ben ik dus erg blij omdat mijn vorige draadloze routers (D-Link & US-robotic) het vaak lieten afweten en dan moesten worden gereboot.

ugattie1611 29-01-2013
Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

Ik kocht deze router een maand geleden, omdat ik gek werd van mn modem die het intrenet niet meer aan kon, uiteindelijk toen ik hem binnen zette, had ik hem op mn kamer, zodat ik altijd volledig bereik had, het instellen was ook makkenlijk, was in 5 min klaar, en het internet werkte weer goed, ook kon ik weer fatsoenlijk gamen en downloaden zonder dat mn internet (naja modem) uitviel,

Waar ik deze week achter ben gekomen, is als je niet veel apparaten hebt aangesloten, de router wel 250-500 METER BEREIK kan hebben. (wel zonder muren, bomen etc, gwn 1 raam en 1 bar, maar werkte nog gewoon goed)

Als het kon, gaf ik deze router eigenlijk een 10, maar dat is het net niet waard. Maar voor deze prijs, had ik dit niet verwacht (:

Richardx67 14-12-2012
Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

Had regelmatig storingen op mijn oude netgear router. Wegvallende en trage verbindingen. Voor ongeveer 2 tientjes dit apparaat gekocht en werkt echt heel goed en supersnel. Meerder telefoons en tablets die regelmatig gelijktijdig worden gebruikt, naast de computer. Tot op heden allemaal geen probleem. Had ik veeeel eerder moeten aanschaffen.

Erwin Jansen 16-05-2012
Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

Prima router voor deze zachte prijs.
Installatie is zeer eenvoudig en duidelijk omschreven.
Bereik is voor binnen mijn flatje perfect en de datasnelheid geeft geen verlies t.o.v. utp kebelaansluiting.

bert2004 09-05-2012
Geschreven voor: TP-Link TL-WR841N

Jammer bij het veranderen van de foto dat de review weg is.
Nogmaals dan: een top apparaat qua installeren en sterkte van het signaal. Van onderen naar boven, wel houten vloeren, maar ik schat het wel op een meter of 10, signaalsterkte uitstekend zoals hij aangaf.
hiervoor een sitecom en een Linksys uitgeprobeert en gewoon niet of langzaam openen van webpagina's
Dit zal geconfigureert moeten worden, maar als netwerken niet je ding is vermijden deze merken. Er zit tenslotte software bij die je dit uit handen moet nemen wat wel bij de TP-LINK het geval is. Waar het op neer komt is dat de goedkoopste de beste is in dit geval. Ik heb het al meer aan de stok gehad met routers die vertragend werken, maar bij de TP-LINK gelijk na het configureren via de software wat zeer makkelijk is een goedwerkende router.
Zeer aan te bevelen en hij is niet voor niets door bladen als beste getest.

bert2004 09-05-2012

Een top apparaat.
Na twee tegenslagen bij een Sitecom en een Linksys router die na aangesloten te zijn amper webpagina's wilde openen is dit wel een verademing.
Misschien een kwestie van configureren van de twee genoemde, maar daar heb ik de software voor en die deed het niet naar behoren, maar bij deze TP-Link wel
In een huis met houten plafonds dat dan wel, maar met een afstand van ruim 10 meter nog steeds uitstekend qua ontvangst geeft hij aan.
Een topper voor dit geld waarbij Sitecom en Linksys eens bij achter hun oren moeten krabben.