AVM FRITZ!Box 7270, Int

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AVM FRITZ!Box 7270, Int op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jaap363 23-10-2011

Gewoon geweldig.
I Love de Fritzapp voor mijn Iphone:)

george_w 29-04-2010
Geschreven voor: AVM FRITZ!Box 7270, Int

De installatie van de Fritz Box ging van een leien dakje.

Binnen 1 avondje had ik hem zo ingesteld dat...
- hij via m'n UPC kabelmodem met internet connect
- hij m'n 3 DECT telefoons herkent
- hij m'n Nokia E51 als IP telefoon herkent
- hij m'n ouderwetse vaste telefoon gebruikt
- hij m'n USB harddisk in het netwerk toont
- ik m'n BudgetPhone account probleemloos kan gebruiken voor bellen

Oftewel... ik ben erg te spreken over dit product! Geweldig!

Piepstra 13-12-2009
Geschreven voor: AVM FRITZ!Box 7270, Int

De eerste installatie werkte prima, behalve dat DHCP voor de gewenste IP range van 6 adressen niet is geimplementeerd is. Verder werkt het WLAN prima. Dit kan niet van het telefoon gedeelte worden beweerde. Tegenover de vorige intallatie met een Gigaset Basis is er een grote vertraging van de beltonen van de inkomende oproepen ( 4,8 secondes) met als gevolg, dat bellers al lang hebben opgehangen als je zelk naar de DECT handset bent gelopen. Dit is al vervelend. Verder is er een vervelende echo. Dit maakt het DECT gedeelte van de Fritzbox onbruikbaar. Het helpdesk van AVM heeft veel geporbeerd maar geholpen heeft het niet, helaas.

hkc 23-10-2009
Geschreven voor: AVM FRITZ!Box 7270, Int

Prima apparaat; zeer gemakkelijk te installeren. Goede menu's; goede instelmogelijkheden inclusief MAC filtering. Goed bereik, zelfs twee verdiepingen hoger nog 150 Mb. Goed werkende DECT centrale. Prima ondersteuning (kreeg de ISDN telefonie niet aan de gang, maar mijn NT kastje bleek uiteindelijk kapot gegaan te zijn bij de herinrichting van de meterkast). Kortom: niet de goedkoopste, maar wel een hele goede.

Harold1e 31-05-2009
Geschreven voor: AVM FRITZ!Box 7270, Int

Werkelijk een perfect apparaat.
Dat het mogelijk is om zoveel functies in het kleine kastje te proppen,het is ongeloofelijk.
Wordt door mij gebruikt als router achter een Ziggo modem.
Installatie was erg eenvoudig,ik heb wel gebruik gemaakt van de Callvoip.nl handleiding om de Fritzbox alleen als router te gebruiken,een aanrader.
Ook poorten open zettten is zeer eenvoudig.
Voip werkt ook zeer goed,hier i.c.m Budgetphone totaal geen last van echo,wat wel het geval was bij mijn vorige Zyxel router
Wlan heb ik hier helaas nog niet kunnen testen.

Hafnium 20-02-2009
Geschreven voor: AVM FRITZ!Box 7270, Int

De eerste induk van de AVM Fritz!Box Fon WLAN 7270 is degelijk. Er komt een mooi stevig product uit de doos. het kost wat, maar je krijgt ook wat!

Dit apparaat bewust gekozen in verband met toegankelijk van hulp op website fabrikant en veelzijdigheid van het product.

Spanning aansluiten, DSL kabel er in, DECT handset aanmelden en draadloos verbinding inschakelen op laptop....CD-ROM er in en configureren maar!

Neem wel de tijd om te installeren, je krijgt er ook weer het nodige voor terug.

Sneller draadloos internetten en losse Siemens SL78H handset aangemeld op Fritz!Box, welk fungeert als DECT basisset. Daarnaast intern antwoord apparaat Fritz!Box geconfigureerd die berichten doorzet naar email en handset!

Wat wil 'n mens nog meer....heerlijk zo met nog maar 1 kastje. Ik kan voorlopig weer vooruit. Ik raad dit apparaat aan!