TP-LINK AC 1900

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-LINK AC 1900 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

M. Huiskes 10-08-2017

Verstoppen is niet nodig

Geschreven voor: TP-LINK AC 1900

Eindelijk een router die je niet hoeft te verstoppen in je meterkast. Niet alleen vanwege het mooie design, maar ook met het gemak van de interface op het scherm. Gemak dient de mens ''nou'' dat doet deze router met gemak. Alles wat je van een goede router mag verwachten is aanwezig en dat gaat nog een stapje verder door zijn gebruiksgemak. Het display geeft voor gasten makkelijk aan welk wachtwoord ze kunnen gebruiken op het gast netwerk (zowel 2.4 GHz als 5 ghz). Installatie is een fluitje van een cent. Je start in admin modus en daar word je netjes stap voor stap door geleid. Niet meer aansluiten en dan via het router adres inloggen via laptop of pc en daar alle handelingen uitvoeren. Ik heb in mijn leven vaak routers gehad die het snel begaven (noem geen merken) maar vaak was dat net na de garantie van 1 jaar. Hier heb je 3 jaar garantie en dat geeft mij al het gevoel dat de fabriekant achter zijn producten staat.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Volop functies
  • Garantie periode

Minpunten

• Bevestegings beugel voor muur of voetstuk

Ruud lauwerijssens 16-11-2016

Gemakkelijke router

Geschreven voor: TP-LINK AC 1900

Router is gemakkelijk in te stellen en werkt direct feilloos zonder dat je de computer hoeft te gebruiken. Duidelijk display op de router maakt het instellen een fluitje van een cent. Prima apparaat, redelijk goed bereik.

Pluspunten

• gemakkelijk instellen
  • duidelijk display

Richard 12-10-2016

Een makkelijke installerende router

Geschreven voor: TP-LINK AC 1900

Een makkelijke installerende router.
Ik heb deze router gekozen voor de goede resultaten, na vergelijken met andere routers en het makkelijk te installeren door het touch scherm. Ik had verwacht dat ik allerlei instellingen moest maken omdat deze achter een Fritz Box 7360 van Plinq.nl is geplaatst. Maar het tegendeel is waar. Ik had hem aangesloten en…hopla alles werkte.Was eigenlijk verbaasd dat het zo snel en makkelijk ging. Ik ben snel alles nagelopen of alles nog werkte en dacht dit kan toch niet waar zijn, dat alles zo goed en snel werkte. Om toch nog voor mijn eigen zekerheid te gaan heb ik hem op een ander kanaal gezet dan de (modem) routers om mij heen van alle buren (8 tot 17 stuks) en heb ook nog een paar andere wachtwoorden veranderd. Ik heb deze router aangeschaft ivm met het slechte bereik van de Fritz!Box 7360 van Plinq.nl waar ik nu mijn glasvezel-internet telefonie-tv van heb.
De router heb ik nu geplaatst op de eerste verdieping van ons huis en heb overal bereik. Zn display op de router zouden ze bij meer routers moeten doen.
Voor dit bedrag is het een goede snelle en makkelijk router waar niet veel van je gevraagd word.

Pluspunten

• Mooi en duidelijk display met touch
  • zeer snel te installeren
  • Een echt goed bereik maar geen topklasse
  • Makkelijk te bedienen zonder de computer
  • Router met veel mogelijkheden.

Minpunten

• Kon een tientje goedkoper