TP-LINK AC 1900 - Reviews

Aansluitingen
ethernet (RJ-45)

Ruud lauwerijssens 16-11-2016 Product paar weken in bezit

Gemakkelijke router

Router is gemakkelijk in te stellen en werkt direct feilloos zonder dat je de computer hoeft te gebruiken. Duidelijk display op de router maakt het instellen een fluitje van een cent. Prima apparaat, redelijk goed bereik.

Pluspunten

• gemakkelijk instellen
  • duidelijk display

Richard 12-10-2016 Product paar weken in bezit

Een makkelijke installerende router

Een makkelijke installerende router.
Ik heb deze router gekozen voor de goede resultaten, na vergelijken met andere routers en het makkelijk te installeren door het touch scherm. Ik had verwacht dat ik allerlei instellingen moest maken omdat deze achter een Fritz Box 7360 van Plinq.nl is geplaatst. Maar het tegendeel is waar. Ik had hem aangesloten en…hopla alles werkte.Was eigenlijk verbaasd dat het zo snel en makkelijk ging. Ik ben snel alles nagelopen of alles nog werkte en dacht dit kan toch niet waar zijn, dat alles zo goed en snel werkte. Om toch nog voor mijn eigen zekerheid te gaan heb ik hem op een ander kanaal gezet dan de (modem) routers om mij heen van alle buren (8 tot 17 stuks) en heb ook nog een paar andere wachtwoorden veranderd. Ik heb deze router aangeschaft ivm met het slechte bereik van de Fritz!Box 7360 van Plinq.nl waar ik nu mijn glasvezel-internet telefonie-tv van heb.
De router heb ik nu geplaatst op de eerste verdieping van ons huis en heb overal bereik. Zn display op de router zouden ze bij meer routers moeten doen.
Voor dit bedrag is het een goede snelle en makkelijk router waar niet veel van je gevraagd word.

Pluspunten

• Mooi en duidelijk display met touch
  • zeer snel te installeren
  • Een echt goed bereik maar geen topklasse
  • Makkelijk te bedienen zonder de computer
  • Router met veel mogelijkheden.

Minpunten

• Kon een tientje goedkoper