Asus RT-AC3200 - Reviews

9,1

Maria 10-11-2016 Product paar weken in bezit

snelle, stabiele router

We hebben een snel glasvezelabonnement voor internet laten aanleggen. Overdag genoot ik dan ook van deze snelle verbinding. Echter 's avonds, zodra iedereen thuis was begonnen de problemen, een steeds wegvallende internetverbinding. Na deze router te hebben aangesloten zijn onze problemen geheel over en kunnen we met ons volwassen gezin weer volop genieten van internet

Pluspunten

• groot bereik
  • snel

Minpunten

• wat groot voor in de meterkast

Jordy Mol 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke router voor acceptabele prijs

Ik heb de router nu 2 dagen in huis en ben tot nu toe zeer tevreden over zijn prestaties. Vooral de vele mogelijkheden die de router bied zijn super. Deze zijn ook met de mooie app te configureren. Snelheden over de 2 5GhZ banden zijn super, precies wat mijn abonnement bij mijn provider levert. Je kan de smart connect inschakelen, maar ik heb gekozen om de 3 aparte banden te houden zodat je zelf kan kiezen met welke je verbinding maakt. Al met al een technisch hoogstandje voor een schappelijke prijs. Ik heb hem aangesloten met een UTP kabel vanaf het modem naar de router, bovenop de servieskast. Zo staat hij centraal in het huis en biedt hij overal voldoende dekking om stabiel te kunnen internetten. Leuke bijkomstigheid, je kan per device die verbonden is zijn internetsnelheid en internettoegang beperken of blokkeren. Zodoende kan je je vervelende broertje bijvoorbeeld de toegang ontzeggen tot hij weer normaal doet ;)