Netgear Nighthawk R8000 X6 AC3200 Tri-Band WiFi Router

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Netgear Nighthawk R8000 X6 AC3200 Tri-Band WiFi Router op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

R8000 17-06-2022

Top

In 2015 gekocht.. Werkt als een zonnetje... 500mbps zonder problemen. Toppie. Zou niet zonder kunnen.

Pluspunten

• Altijd online

Minpunten

• Geen minpunten

Jake 15-07-2017

Wat een dramatisch slecht product. Na jarenlange matige wifi verbinding van de door de provider geleverde router adviseerde een collega een andere router te koppelen. Dus de portemonnee getrokken, want wat duur is zou goed moeten zijn.

Niet dus. Mijn zoon en ik zijn nu drie avonden verder en diverse apparaten, zoals de iPad, diverse telefoons kunnen geen verbinding maken met de router. Wat we ook doen, terug naar fabrieksinstellingen,etc, niets helpt en we zijn echt geen nitwits.

Dus: In de doos en terug met dat ding.

Pluspunten

Minpunten

• Slechte verbinding
  • Geen verbinding
  • Duur
  • Wat een ellende

Henk0348 17-09-2015

Na lange tijd te hebben zitten tobben met een goed en stabiel wifi signaal in huis, uiteindelijk uitgekomen bij dit apparaat. Het is een hele investering maar dan heb je ook wat. Een tri-band router/modem (1x 2.4 GHz en 2x 5 GHz). Installatie van software en modem nam even wat tijd in beslag. En uiteindelijk werkt het super. Geen gezeur meer. Verwacht niet een super sterk signaal in een nieuwbouwwoning (betonnen vloeren). Maar het is stukken beter dan de wifi-repeaters die we hier voor allemaal hebben versleten.