Asus RT-AC51U

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus RT-AC51U op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Pierrewier 14-12-2015
Geschreven voor: Asus RT-AC51U

Mooie router, goed bereik, echter geen GIGAbit LAN en WAN poorten. Snelhied blijft beperkt tot 100 Mbits/s. Vandaar een 5

Zie ook ASUS site:
1 x RJ45 for 10/100 BaseT for WAN, 4 x RJ45 for 10/100 BaseT for LAN
USB 2.0 x 1

johan1004 17-05-2015
Geschreven voor: Asus RT-AC51U

als router doet hij wat hij moet doen, een goede wifi verbinding maken. ik heb hem aan de ziggo modem gehangen omdat de ziggo wifi onbetrouwbaar is en problemen geeft.
sinds ik de asus gebruik doet alles het weer prima.
voor deze prijs is het een hele goede router zeker ook omdar hij de nieuwste ac wifi standaard ondersteunt die bij andere vaak duurder uitkomt.
de sxtra mogelijkheden heb ik niet geprobeerd zoals cloud mogelijheden en die worden in de app als niet zo geweldig beoordeeld. wel zit er een usb aansluiting op.
verder ziet hij er best redelijk uit, neutraal en zonder veel opvallende lampjes.
de instalatie was heel makkelijk. je sluit de boel aan met een netwerk kabel en het instalatie menu opent gelijk in de web brouwser zodra je die opent.
netwerknaam en wachtwoord instellen is zo gebeurd
kortom een prima moderne router met ac standaard voor weinig.