De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TP-Link M7350 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

r***********@k************ 09-06-2022

Geen internet met TP link M7350

Geschreven voor: TP-Link M7350

Ik had voor dit product gekozen om, dmv een data abonnement van KPN een wifi netwerk te creëeren in mijn caravan om naar KPN ITV te kijken. Helaas werkt dit niet. Ik breng de router terug.

Pluspunten

• Klein
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• Werkt niet

Pieter C. 07-05-2019

Doet het niet in de USA

Geschreven voor: TP-Link M7350

Mooi apparaatje, erg handig, speciaal gekocht voor onze Amerikareis. Bleek dat het ding daar niet aansloot op de netwerken aldaar, max 2G. Heb je dus niks aan daar. Dus maar een Verizon gekocht en daar veel plezier van gehad.

Jan 18-04-2017

Erg handig, zo'n TPlink mifi router

Geschreven voor: TP-Link M7350

Mooi compact doosje (nog iets kleiner dan pakje sigaretten) eenvoudige installatie middels web interface en ook duidelijke papieren omschrijving. Werkte direct. Stukken makkelijker dan tethering op je telefoon. Wel apart data abo nodig. Display geeft oa ook totaal verbruik aan
Verbindings kwaliteit uitstekend

Pluspunten

• Werkt goed
  • Compact
  • Simpele installatie