D-Link AC1900

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de D-Link AC1900 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Theo Cloggie 23-09-2014

Makkelijk te installeren
Naam veranderd zodat alle andere apparaten zonder gedoe konden verbinden op oud adres en inlog code
Werkt prima ism Ziggo
Goede range
Eigen cloud maken ook makkelijk
En het werd snel geleverd
Toppie

bloesem75 22-09-2014
Geschreven voor: D-Link AC1900

Ik heb deze router aangeschaft via Ibood omdat ik een sterkere router wilde met beter bereik.
Nu valt mij dit toch wat tegen. Het aansluiten is makkelijk, maar qua instellingen vind ik onduidelijk wat het beste is, hoe je het meeste uit je router haalt en de dlinkcloud app krijg ik tot nu toe ook niet aan de praat. Een andere app werkt niet in Nederland en dat was niet aangegeven. Ook springt mijn telefoon zodra ik boven ben terug op het signaal van de hotspot van Ziggo, die is daar dan blijkbaar toch sterker. Tot nu toe volstaat hij eigenlijk hetzelfde als mijn oude router, maar ik had er eerlijk gezegd wat meer van verwacht.

maxima57 22-09-2014
Geschreven voor: D-Link AC1900

Installatie verloopt via korte maar duidelijke wizard waarin de basisinstellingen worden bepaald en je binnen enkele minuten een werkende router hebt.
De bijgevoegde korte handleiding voldoet daarvoor.
Uitgebreide instellingen kun je daarna uitvoeren, echter heeft mijn oude router evenveel of misschien wel meer instellingen en dat valt dus tegen. Daarnaast zijn een aantal instellingen niet direct duidelijk en is de volledige handleiding nodig die op CD bijgeleverd is . Een tegenvaller is de schedule mogelijkheid per user. Na 2 weken is het met nog steeds niet gelukt en hier ontbreekt duidelijke informatie.
het bereik valt me in eerste instantie ook tegen, er zijn wel mogelijkheden om van channel te wisselen maar dat verbeterd niets. Ik ga nu proberen de router op een andere plek te plaatsen.
Leuke functionaliteit is de app, maar ook daar had ik net niet meer van verwacht, zover ik weet kun je niet alle routerinstellingen via de app wijzigen.

Oordeel: ziet er degelijk uit, voldoet als eenvoudig in te stellen router maar mist geavanceerde instellingen.

Bas Eriks 19-09-2014
Geschreven voor: D-Link AC1900

Prima router. Plug and play en super snel! Automatisch updaten van de firmware zodat ie altijd up to date is.

Tembelis 19-09-2014
Geschreven voor: D-Link AC1900

Het werd tijd dat ik mijn oude trouwe Linksys WRT54GL ging vervangen en daar kwam iBood met deze in de aanbieding.
Besteld en paar dagen later ontving ik de doos, ik ben geen held in het hele netwerk gebeuren als de dood dat ik iets verkeerd doe en of helemaal gen internet meer zou hebben, kortom dat zou een spannend moment voor me gaan worden.

De handleiding gelezen, waar alles heel eenvoudig uitgelegd wordt, stap voor stap de handelingen verricht, en tot mijn grote opluchting draait alles weer als het zonnetje!

Echt kinderlijk eenvoudig allemaal, alles naar eigen wens instellen namen, wachtwoorden, en je ziet in een duidelijk overzicht meteen welke apparaten zich in je netwerk bevinden.

Kortom tot op heden nog helemaal geen enkele klacht over deze mooi vorm gegeven en super werkende router!

En nadat ik door Ziggo hun modem/router in bridge heb laten plaatsen werkt alles fantastisch, streamen gaat zonder haperingen, WiFi is erg sterk, dit is voor wat mij betreft een hele goede aankoop, dik tevreden!

midde036 19-09-2014
Geschreven voor: D-Link AC1900

Mooi snelle router met een vernieuwde webinterface. Het apparaat is stabiel en heeft veel mogelijkheden. Zeker aan te bevelen!