Linksys WRT1900AC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Linksys WRT1900AC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

3,6

Anoniem 31-01-2015
Geschreven voor: Linksys WRT1900AC

Laat je niet misleiden door alle bla bla van Linksys. Apparaat presteert qua bereik veel slechter dan de KPN Experia Box. De vier antennes lijken wel leuk, maar voegen niets toe. Smart Wifi is wel mooie software, da's dan ook de enige plus. Linksys verkoopt graag nog wat extra access points om je wifi netwerk te vergroten, dus dan moet de router natuurlijk niet super presteren ;-)

Prijs / kwaliteit is slecht. Wil je toch persé een Linksys, koop dan een goedkoper model met smart wifi. Beide apparaten presteren hetzelfde, alleen is de WRT1900AC een stuk duurder!

Cipolini 07-01-2015
Geschreven voor: Linksys WRT1900AC

Dit product is behoorlijk kostbaar en ik had het idee iets goeds te kopen t.o.v. mijn oude router. Er komen bij mij 3 PC's aan te hangen en 2 laptops. Daarnaast nog 4 mobiele telefoons met wife. Ook een Wifi printer en een smart TV. En als laatste een Ipad. Welnu t.o.v. van de oude router van 2010 geen enkele verbetering te merken. In sterke van Wifi signaal en bekabelde verbinding. Zelfs regelmatig dat het signaal onderbroken wordt en dat is bijzonder vervelend als je TV kijkt met uitzending gemist of op youtube zit. Ik had deze terug willen sturen maar Centralpoint wilde deze niet binnen 8 dagen terug nemen omdat de verpakking geopend is geweest. € 256,00 weggegooid geld.

Cipolini 27-04-2015

Na 4 maanden in gebruik te hebben vind ik het nog steeds een waardeloos product. Welke echt veel te veel heeft gekocht. In dit geval is duurkoop heel slecht. WiFi is slecht en valt regelmatig weg. En mij TV heb ik al op een andere manier met internet verbonden.