Sweex Wireless LAN Bundle 54 Mbps (11G Router +11G USB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sweex Wireless LAN Bundle 54 Mbps (11G Router +11G USB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

aalleexx 26-11-2010

Ik heb deze router nu meer dan een jaar in mn bezit.
Vanaf minuut 1 begonnen de problemen.
Het beveiligen van deze router was wel zo ingewikkeld, dat je je afvroeg of het ooit wel mogelijk was. Maanden lang konden buren en andere mensen mee internetten. Todat we besloten een duur mannetje in de huren die het ding kwam beveiligen.
Uiteindelijk heeft deze man wel 4x terug moeten komen, en heeft ons alles bij elkaar zeker 150 euro gekost!!!
BEETJE DURE BEVEILIGING!!
Maar toen de beveiliging erop zat, kwamen de echte problemen pas. We hebben 3 computers in huis, en elke keer weer is er 1tje bij die geen verbinding kan maken.
Het is wel zo´n ongelovelijke zieke geest die dit ding heeft uitgevonden en op de markt heeft gebracht!!!

NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT KOPEN!!!!!!!
Het enige dat nog een beetje goed was, dat is het bereik. Ik ga nu een router kopen van Sitecom, want ik ben dit hele gezeik spuug en spUUG EN SPUUGGG ZAT!!!!

Radboudcc 11-04-2009

Heb hem nu een dag draaien en ben nu al ontevreden. Mijn Squeezebox Duet draait erop en dat betekent veel Mb's muziek die door de lucht gaan. Traag traag traag. En de laptop van vriendlief is er ook traag op en de Iphone ook. Soms gaat het even (10 seconden) en daarna is het weer traagheid wat de klok slaat. Conclusie: weggegooid geld en de kabels maar weer gebruiken of een goede draadloze router kopen.

annem 12-10-2008

een half jaar geleden sweex router nr 2 gekocht nadat de eerste kuren kreeg. In het begin prima gewerkt, maar altijd al wat onstabiel gevonden. Wanneer er eens geen internetverbinding is kost het veel tijd en moeite (aan/uit fabrieksinstellingen herstellen enz..)om alles weer aan de gang te krijgen. Nu na ong 6 maanden is het volgens mij echt uit met de pret. Zeer slechte verbinding (op 3m afstand!) en vaak klapt hij er helemaal uit. Router is ook moeilijk te bereiken, erg instabiel dus. Voor de prijs heeft hij prima een half jaartje gewerkt, maar nu helaas dus niet meer..

r.smits 24-05-2008

Heb zelf de LIVE BOX van Orange. Wilde zelf ook draaadloos internet. Het was me bekend van veel problemen met draadloze routers. Zelf weinig verstand van deze materie. Wat ik nu uit eigen ervaring kan zeggen. laat de router door iemand configueren via de juiste internet site van sweex tbv het inbrengen van de de juiste instellingen tbv de juiste werking en de noodzakelijke beveiliging en deze low budget router werkt absoluut prima zelf op een live box van orange (op advies niet de wan poort gebruiken op de router maar een van de vier poorten !!. Wat me wel is opgevallen is dat de bijgeleverde draadloze SWEEX stick een beperkr bereik heeft en tot mijn grote verbazing een site com stick van ook 54mbs ca 14,95 euro een zeer goed bereik heeft !! in plaat s van laag met de bijgeleverde SWEEX stick met andere woorden het uigaande signaal van de router is zeer goed en als je al een goede wirelleskaart AL in je latop hebT of deze site com stick van 54 dan heb je absoluut een prima bereIk tot boven op zolder en in de tuin. Niet dat ik het weet maar het is toch frapant dat goedkope routers van sweex 2005/2006 met goede reviews komen en dat zegt toch iets. Ook over top merken lees ik over problemen. Ik ben positief verrast over de werking van de router met de orange live box en het zeer goede uitgangssignaal van de router en de juiste instellingen door een deskundige !!.

jan19631 29-08-2007

Begin van de week gekocht, installatie CD-ROM in de drive, handleiding simpel gevolgd en werkt.
Instelen van de router blijft, afgezien van enkele noodzakelijke, nuttige en eenvoudige parameters (WAN, LAN, wireless en password), voor mij hocus-pocus. Echter dat is bij m'n Linksys (compact WIFI router + USB dongle,; schade 70euries) idem dito.
Bereik iets slechter dan L, echter voldoende goed om in het hele huis voldoende ontvangst te hebben.
Dus simpel en werkt goed. Zeker voor een huis, tuin en keuken netwerkje een geslaagd alternatief.

Hans1966 08-08-2007

Eenvoudig te instaleren, duidelijke gebruiksaanwijzing, goede ontvangst en een scherpe prijs. Zeer tevreden over het totaal product.