D-Link DIR-825

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de D-Link DIR-825 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Nance84 08-10-2010
Geschreven voor: D-Link DIR-825

Net deze router gekocht.
Alles werkt tot nu toe prima. Vind alleen het signaal een beetje tegenvallen. Maar ach... hij doet het! Hij geeft vaak 2 streepjes aan maar werkt wel lekker vlot.
USB aansluiting met een externe harde schijf werkt ook prima.
Jammer dat er maar één iemand tegelijk erop kan.

fredcl 01-10-2009
Geschreven voor: D-Link DIR-825

Ik was aan een nieuwe router toe aangezien mijn oude router de geest had gegeven.
Deze router is vrij uitgebreidt en heeft ongeveer dezelfde funktionaliteit als zijn grotere broertje de DIR-855, echter is wel veel goedkoper.
De dekking is goed te noemen. De snelheid is ook prima.
De installatie verloopt vlekkeloos en is moeiteloos aan te passen als je deze wil veranderen op detailpunten.
De snelheid is ook prima. De router heeft Giga ethernet aansluitingen, dual band (2.4 GHz en 5GHz) en (draft-)N standaard. Tevens worden de a/b/g standaarden ook ondersteund zodat ook computers met een oudere interface verbinding kunnen maken.
Handig is ook de mogelijkheid dat je een zogenaamde guest zone kunt instellen (met of zonder password). Deze guest-zone kun je los koppelen van je netwerk.
Prima router met prima performance.