Linksys EA2700

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Linksys EA2700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

essietje 01-09-2014

Enkele maanden verder.
Hij draait nog steeds als een zonnetje.Ik hoef er helemaal niks aan te doen.Doet gewoon wat hij moet doen.Bereik prima in orde.Een heerlijke router voor weinig geld.

essietje 14-05-2014
Geschreven voor: Linksys EA2700

Weer een kleine update.Ben weer bezig geweest met de router.Stond schijnbaar mijn pc in slaapstand.Die eruit gehaald en nu draait de router als een zonnetje.Geen last meer van uitval.Ik heb met mijn vorige router nooit last gehad van de slaapstand.Ik had er ook nooit iets aan gedaan.Nu is het een heel fijne router en kan ik hem aanraden bij iedereen.

essietje 03-04-2014

Kleine update.
Nu een paar maanden in bezit en moet zeggen dat ik spijt heb dat ik hem gekocht heb.Valt steeds meer uit.Het bereik als hij het doet is goed.En de rest is ook ok.Maar het uitvallen blijft een probleem.Het duurt ook steeds langer om hem weer goed te krijgen.Ik denk dat ik maar voor een nieuwe ga.

essietje 29-11-2013
Geschreven voor: Linksys EA2700

Na meer dan 4 jaar een router van Sitecom te hebben gehad die kapot ging uitgekomen bij deze.Installeren fluitje van een cent.Bereik is gewoon harstikke goed.Het menu is overzichtelijk en er zijn zat mogelijkheden erop.Betrouwbaarheid tot nu toe goed.Hij is zeer stabiel.Voor het geld een zeer goede router.

heuvep01 15-08-2013
Geschreven voor: Linksys EA2700

Als trouwe linksys gebruiker ben ik toch wel teleurgesteld. Na mijn wrt320n te hebben weg gedaan heb ik een ea2700 gekocht. Met de smart wifi firmware. Het werkt allemaal goed maar het bereik is slecht en niet stabiel. Dit was bij de wrt320n veel beter. Heb contact gehad met linksys maar veel verder als een chatbox om wat chanalen te wijzigen kom ik niet.
Teleurstellend en niet linkksys waardig

djbosanac 22-05-2013
Geschreven voor: Linksys EA2700

Na een slechte koop van me vorige router (TP-Link)
Maar toch weer bij mij oude vertrouwde merk teruggekomen.

Hiervoor had ik al een Linksys router, maar kon de snelheden niet meer aan van me ISP, dus moet een vervangende router kopen.
Na wat internet- reviews te hebben gelezen, kwam ik op een TP-Link, na een paar dagen merkte ik dat het een super slecht wifi bereik had, meteen maar opgestuurd, kreeg een nieuwe ervoor terug, en kreeg precies dezelfde probleem weer. TP-Link kan niet in mijn kamer goed functioneren. Dus een paar dagen geleden maar weer naar me oude vertrouwde merk gegaan (Linksys).

Na veel zoeken op het internet, toch maar de Linksys EA-2700 gekocht. Dit heb ik uit het niets gedaan, ging eerst naar de winkel om een EA4500/ OF EA6500 kopen, maar waren uitverkocht/ of veel te duur. En toen maar in de winkel de EA-2700 gekocht.

Na het uitpakken en aansluiten de cdtje in me laptop gedaan, en de stappen uitgevoerd, heb nooit gedacht dat het instellen van een router zo makkelijk kan zijn.
Nadat alles klaar was, kon je meteen ook de gasten netwerk instellen, dat was een optie die ik zo graag zocht in een router, het hier dus gewoon als standaard word uitgevoerd voor je. Alles te hebben ingesteld, meteen me apparatuur erop aangesloten inclusief wifi apparaten, werkte echt allemaal super en wat een bereik zeg, nooit gedacht zo'n budget router het zo goed kan presteren.

Echt een super aanrader voor iedereen die een nieuwe router wilt aanschaffen..

gisela56 12-06-2013

dank je wel djbosanac. ik heb ook lang gezocht op internet en reviews gelezen, had een netgear gekocht en terug gestuurd
WNDR 3700 voor veel te duur. en nu kwam ik op Linksys uit en ben door jouw review over de streep getrokken, ik heb een ziggo abonnement alles in een , met wifi in het modem van ubee, maar dat wordt dan uit geschakeld, is het zo dat je dan volledig internet , bedraad en wifi via linksys aankoppelt met de modem van ziggo ? Netgear was simpel aan te sluiten, en hoop dat dit ook zo eenvoudig is en dan wat is ISP ?
kun je mij nog wat advies geven, mbt.aansluiten
alvast bedankt voor je antwoord
groet gisela