Smartwares RM174RF/2 Rookmelder 2-pack

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Smartwares RM174RF/2 Rookmelder 2-pack op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bernadette 26-11-2017

Makkelijk monteerbare rookmelder

De rookmelder heeft een aantrekkelijk en strak design. Schroeven, pluggen en batterijen worden meegeleverd. Het was even puzzelen met de handleiding, maar al snel kwam ik erachter dat dit niet de juiste was en heb ik op internet de juiste opgezocht. Redelijk duidelijke handleiding; het monteren was zo gepiept. De rookmelders zijn makkelijk te koppelen (hoewel de vertaling niet helemaal soepel is gegaan, maar met gezond verstand kom je een heel eind), dat is heel fijn. Het enige wat ik wel echt een nadeel vind is dat de brandmelders om de zoveel tijd een rood signaal afgeven. Voor plekken als de gang e.d. niet zo erg, maar voor een woon- of slaapkamer minder handig. Volgende keer zou ik overigens voor een rookmelder met smartphonekoppeling gaan, helemaal handig.

Pluspunten

• Koppelbaar
  • Makkelijk in gebruik
  • Strak design

Minpunten

• Blijft knipperen
  • Handleiding klopt niet

Marjanb 30-03-2017

Rookmelder op AA batterijen

Groot voordeel is dat hij werkt op 2 AA batterijen, hierdoor is hij extra compact. In mijn vorige koppelbare rookmelder zaten twee verschillende batterijen en deze waren vele malen dikker.

In de gebruiksaanwijzing word gesproken over een fixaticiepen

Pluspunten

• Dun model
  • Werkt op 2 AA batterijen
  • Hard geluid
  • Koppelbaar

Minpunten

• Nog niet compatible met HomeWizard

Laheij 26-03-2017

Handig te monteren, melder valt niet op

Handig te monteren rookmelder, melder valt niet op maar geeft ons een veilig gevoel met twee kinderen.