Focus Fitness Row 2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Row 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

d************@t********* 30-03-2023

Zeer goed product in zijn prijsklasse

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Zeer goed toestel om je conditie op peil te brengen en houden.Slechts twee kleine minpuntjes:de display is moeilijk plaatsbaar en er zitten geen beschermvoeten onder het vliegwiel.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • neemt weinig ruimte in bij wegbergen
  • makelijk te monteren

Minpunten

• display
  • gaan beschermingsvoeten onder vliegwiel

P***************@g******** 30-03-2023
Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

De roeimachine is een prettig apparaat om even de spieren op te warmen. De roeimachine is makkelijk in elkaar te zetten alleen het display is er lastiger uit te krijgen , ik heb eerst twee boutjes aan de zijkant iets losser gedraaid. De uitleg van de werking van de display is erg summier, voor mij is het nog niet helemaal duidelijk hoe het werkt. Een folder met trainingschema zou ook erg prettig zijn.

Tina 25-03-2023

Fantastische roeitrainer.

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Geweldige aankoop. Een aanrader. Goede prijs-kwaliteit. Geluidsarm en neemt weinig plaats in wegens inklapbaar. Enig minpuntje is de display maar dat weegt niet op tegen de rest van het materiaal. Ben tevreden.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit heel goed
  • Geluidsarm
  • Gebruiksvriendelijk
  • Inklapbaar

Minpunten

• Display

e*************@g******** 15-12-2022

maximaal en tien

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Deze roeitrainer is fantastisch ik heb hem nu ongeveer vijf maanden en train er op ongeveer vijf keer per week mijn kracht en conditie is enorm toegenomen ik ben erg blij dat ik deze roetrainer gekocht heb het is een van de beste roeitrainers die ik ooit gehad heb fluisterstil en geweldig om er op te trainen en deze roetrainer is ook nog een lust voor het oog ziet er heel goed uit ik ben 61 jaar en ik train ook met kettelbelts en doe ook nog buikspier oefening daar naast maar de training met deze roeitraner doe ik het liefst het is heerlijk om er op te trainen daarom raad ik deze roeitrainer aan voor iedereen.

Eric De Jong 14-12-2022

super goed product echt een aanrader voor iedereen

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Ik heb de row 2 nu ongeveer 5 maanden in huis en hij is fantastisch, fluisterstil en heel mooi desing en heeft 8 weerstandsniveaus al deze maanden dat ik op de row 2 train is mijn conditie en kracht verdubbeld, dit is de beste roeitrainer die ik ooit gehad heb en zeker voor deze prijs raad ik deze roeitrainer iedereen aan ik ben 61 jaar en ik heb heel mijn leven gesport en dat blijf ik ook doen zolang mijn lichaam dat aan kan maar deze roeitraner is een verrijking in mijn leven.

Pluspunten

• Goede roeitraner voor een redelijke prijs
  • Zeerstabiel
  • fluisterstil
  • 8 weerstandsniveaus
  • Zeer mooi desing

Minpunten

• heeft geen computer
  • geen
  • geen
  • geen
  • geen

J.R.S. 29-11-2022

een echte aanrader

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Het apparaat bevalt uitstekend. Gemiddeld gebruik ik de roeitrainer 4 maal in de week. Ik was al een tijdje opzoek naar zo iets, maar een kennis had de zelfde gekocht en daar heb ik een paar maal proef gedraaid.

Pluspunten

• goed te regelen
  • makkelijk op te bergen

Minpunten

• niets

FdenRidder 29-11-2022

Robuust roei apparaat

Prima roei apparaat
Het is een degelijk (stevig) apparaat met goede User Interface en instel mogelijkheden.
Ik ben zelf 95kg, en het apparaat geeft geen krimp ;-)

Pluspunten

• Stevig apparaat
  • Handige meters voor voortgang oefening
  • Degelijke voethouders

Cor Rietveld 29-11-2022

Prima roeitrainer zit goed in elkaar.

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

De Focus Fitness Row 2 is een prima roeitrainer.
staat stabiel, is lang genoeg , zit prima , alleen het zitje geeft een zoem geluid maar heel weinig .
Verder heb ik de trainer op stand 7 staan kan tot 8 voor mij geeft deze dan een aardige weerstand .
Het display is simpel uitgevoerd meer geeft voor mij voldoende aan .

Pluspunten

• goed gebouwd
  • geeft weinig geluid
  • staat erg stabiel
  • stevig handvat met sterke riem

Minpunten

• display erg simpel maar werkt verder goed

Akira 27-11-2022

Super kwaliteit voor een lage prijs!

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Ik bestel hier alleen maar sportspullen voor mijn home gym vanwege de lage prijs maar tegelijkertijd van super goede kwaliteit! Ook bij deze roeimachine blijkt weer van wat een top kwaliteit het toestel is gemaakt. Het was super eenvoudig om in elkaar te zetten en het is zelfs inklapbaar. Daarnaast zijn de verschillende standen ook zeker voldoende voor veel zwaardere trainingen. Het enigste wat ontbrak in de handleiding was de uitleg over hoe je de display uit moet halen om batterijen erin te doen. Je moest blijkbaar iets de schroeven losdraaien aan de zijkanten van het toestel om deze eruit te krijgen. Voor de rest ben ik super tevreden met dit bedrijf en raad ik het zeker aan om hier te bestellen als je een lagere budget hebt!!!

Pluspunten

• Eenvoudig in elkaar te zetten
  • Inklapbaar
  • Veel verschillende standen qua zwaarte
  • Goedkoop en hoogwaardige kwaliteit

Minpunten

• Display installatie

Elisabeth 22-11-2022

Roeitrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Aangezien ik moet bewegen op mijn leeftijd( 76)om zo fit mogelijk te blijven en ik een hekel heb aan lopen en aan de sportschool, ben ik bij de fysiotherapeute begonnen op de roeimachine. Dat beviel mij erg goed. Om niet steeds de deur uit te moeten, heb ik beslotenzelf een roeimachine aan te schaffen. Na wat zoeken op internet, kwam ik bij vernoemd apparaat terecht. Sinds maart van dit jaar zit ik ivrijwel edere dag 10 minuten op de roeimachine. Het is een uitstekend apparaat, dat in gedeeltes wordt aangeleverd. Het apparaat is zeer eenvoudig in elkaar te zetten. Is stevig en makkelijk te verplaatsen, zeer geschikt voor huiselijk gebruik en prettig geprijsd. Ik kan het iedereen aanraden.

Pluspunten

• Stevig
  • Makkelijk te bedienen en te verplaatsen.

Frans 19-12-2019

Roeitrainer Focus Fitness Row 2

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Prima roeitrainer, thuis afgeleverd l in elkaar zetten was met de handleiding wel even puzzelen. Maar voor thuisgebruik is ie gemakkelijk te hanteren. Nu al een aantal keer gebruikt. Werd door een paar vergelijkingen als goeie degelijke roeitrainer voor een lage prijs aangeprezen. Roeitrainer voldoet aan die verwachting.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Neemt niet veel ruimte in, kan ingeklapt worden

Minpunten

• Handleiding is wat vaag

Bert 18-12-2019

Focus Fitness Roeitrainer - Row 2 (model 2019

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Roeitrainer en rubberen mat aangeschaft. Heb hem nog maar kort maar het heeft z'n geld al opgebracht. Mooi en stevig. Met 116 kg bij 1.90 lengte voldoet hij prima.

Esther 29-10-2019

Focus fitness roeitrainer row 2

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Mooie zware kwaliteit goed stabiel om te trainen
Belangrijk hij is goed verplaatsbaar de wielen rijden goed.
Goede service van beter sport ook belangrijk

Bijlman 19-07-2019

Degelijk, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Deze roeitrainer is goed voor het geld, niet te duur. Degelijk apparaat. Schuift niet. Niet te groot. Genoeg weerstand die prima verstelbaar is. Handige reset-knop, zodat je iedere keer opnieuw kunt beginnen, of verder kunt waar je gebleven was. Je traint je hele lichaam. Enige nadeel: batterij van het display gaat snel leeg en het vervangen gaat een beetje lastig, omdat je dan het hele display eruit moet wipoen met een keukenmes. Dus het resultaat is dat ik een aparte timer gebruik.

Pluspunten

• Degelijk
  • Roeibeweging prima
  • Redelijk zitvlak

Minpunten

• Batterij display snel leeg