De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 69 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Row 450 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

j**************@h********** 18-03-2024

Row row row your boat

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Het in elkaar zetten duurt wel even, de gebruiksaanwijzing is niet heel duidelijk, maar het is uiteindelijk wel te doen met een beetje technisch inzicht. Eenmaal in elkaar gezet, is het een heel stevig apparaat. Erg stil ook in gebruik. Display geeft aan wat het moet aangeven en is prima leesbaar (ondank niet verlicht display). Voor de prijs is het een mooi apparaat, verder geen ervaring met andere roeitrainers, dus weet niet goed hoe deze te vergelijken is met andere apparaten. Wij zijn er in ieder geval erg blij mee. Let wel: er moet nog een vloermat onder zodat je niet de hele kamer doorroeit. Tevens te koop aangeboden door Virtufit.

m****************@h********** 15-03-2024
Geschreven voor: Virtufit Row 450

Makkelijk in elkaar te zetten, loopt soepel, zit comfortabel, maakt niet teveel geluid.

l************@h********** 06-03-2024
Geschreven voor: Virtufit Row 450

Super tevreden! De roeitrainer is heel gemakkelijk om in elkaar te zetten en ook nadien heel makkelijk inklapbaar. Met de verschillende weerstanden kan je zelf kiezen hoe zwaar je jouw training maakt en met 1 klik op het schermpje start je jouw training!

Steven Vdw. 04-03-2024

een aanrader!!

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Ik heb deze roeimachine sinds een 2tal weken en na enkele keren te gebruiken kan ik melden dat dit een uitstekend toestel is voor deze prijs. Hij werkt zacht en vlot! Het is een plezier om met dit toestel te roeien. Een echte aanrader dus!

e********@g******** 01-03-2024
Geschreven voor: Virtufit Row 450

Snel geleverd, montage is zeer gemakkelijk. Fijn apparaat dat weinig geluid maakt. Zeer tevreden

Wim 28-02-2024

Prima roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Prima roeitrainer. Simpel te monteren, stil en gemakkelijk te verplaatsen. Wat lastig zijn wel de voetsteunen die niet verstelbaar zijn aan de voetmaat.

Pluspunten

• Vrij stil
  • Gemakkelijk verplaatsbaar
  • Voel stevig

Minpunten

• Voetsteun niet verstelbaar

p****@r****************** 28-02-2024

Voor andere zeker aan te bevelen.

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Had deze aangeschaft voor mijn partner maar deze helaas terug moeten sturen omdat het stoeltje over de rail een schavend geluid maakt wat voor mijn partner heel hinderlijk is.
Pluspunten: Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding en vrij eenvoudig in elkaar te zetten.
Minpunten: Maakt wat geluid zoals boven beschreven, had deze aangeschaft omdat in beschrijving stond zeer stil apparaat.
Voor de rest een degelijk apparaat, en voor andere klanten zeker aan te bevelen.

GvP 26-02-2024

Zeer tevreden

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Minpunten: Maakt klein beetje geluid (maar welke roeitrainer niet) en komt soms iets van zijn plaats af.
Voor de rest een degelijk apparaat, ben er zeer tevreden over.

Rogier 25-02-2024

Fijne roeitrainer voor thuisgebruik

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Fijne roeitrainer die ook geschikt is voor lange mensen. Het in elkaar zette is even een klusje: bij het volgen van de handleiding heb je ook wat logisch nadenken nodig. Daarna is het apparaat vrij stil en dat is fijn voor thuisgebruik, maar bij behoorlijk bewegen kan het wel voorkomen dat het apparaat bij elke haal de grond aantikt. Verder is het jammer dat de voetsteunen beperkt instelbaar zijn en dat de opstap vrij laag is.

Al met al wel een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Geschikt voor lange mensen
  • Compact
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Montagehandleiding onduidelijk
  • Tikt bij intensieve beweging de vloer aan
  • Lage opstap
  • Voetsteunen beperkt instelbaar

Inie 22-02-2024

Fijne roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Heel blij met de Virtufit roeitrainer. Hij is eenvoudig in elkaar te zetten en te bedienen. Fijn ook dat hij gemakkelijk inklapbaar is, zodat hij niet zoveel ruimte inneemt

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen

Mara 22-02-2024

Roei workout zoals in de sportschool met de Virtufit Row 450

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Via Google kwam dit apparaat eruit rollen. Een geruisloze, opklapbare roeitrainer met voldoende instellingen om te werken aan spieren en conditie opbouwen. Deze voldoet hier ruimschoots aan! Zeer geruisloos. Fijne zithouding en goede zit waardoor je geen zere billen krijgt met daarnaast duidelijke programma’s. Geen tijd voor de sportschool dan is dit een aanrader. Je pakt alle spiergroepen. Elke ochtend en avond even workout en je voelt je herboren. Mijn conditie is echt al verbeterd in korte tijd. Snelle en keurige bezorging. Duidelijke instructie om in elkaar te zetten wat zo gebeurt is. Dus wil je werken aan je gezondheid en jezelf goed voelen dan zeg ik DOEN!

Pluspunten

• Professionele uitstraling
  • Goede zithouding en zit
  • Geruisloos
  • Makkelijk te monteren
  • Opklapbaar

Minpunten

• Geen licht op de computer

Tevreden klant 22-02-2024

Zeer tevreden

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Zeer degelijk en gebruiksvriendelijk toestel! Makkelijk zelf te installeren. Al heel wat plezier aan beleefd.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Stevig toestel
  • Makkelijk aannte passen

C*******@g******** 22-02-2024

Goed en stil roeimachine

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Erg goede roeimachine, stil en zeer eenvoudig en comfortabel in gebruik. Je kunt gemakkelijk de duur en intensiteit van je training bijhouden, en de machine wordt geleverd met een trainingshandleiding. Dit is zeer nuttig voor een beginner.

Pluspunten

• stil
  • comfortabel in gebruik

Minpunten

• geen

Wim, Westland 22-02-2024

Fitwinkel, goede roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450

k heb onlangs de Virtufit Row 450 roeitrainer aangeschaft via Fitwinkel en ik ben uitermate tevreden over mijn aankoop. De levering van Uitwinkel was verrassend snel, wat in deze tijden echt opvalt. Het in elkaar zetten van de roeitrainer was een fluitje van een cent, dankzij de duidelijke instructies. en het intuïtieve ontwerp. Dit was een grote opluchting, aangezien ik meestal opzie tegen het montageproces.

De kwaliteit van de Virtufit Row 450 heeft mijn verwachtingen overtroffen. Het apparaat voelt stevig en duurzaam aan, wat vertrouwen geeft tijdens het trainen. De roeibeweging is soepel en realistisch, waardoor mijn workouts niet alleen effectief zijn, maar ook aangenaam. Het biedt een geweldige combinatie van kracht- en cardio-oefening, perfect voor mijn fitnessdoelen.

Wat betreft Fitwinkel, de website was gebruiksvriendelijk, en het bestelproces verliep zonder haperingen. Het is duidelijk dat ze waarde hechten aan klanttevredenheid, van bestelling tot levering.

Samenvattend kan ik de Virtufit Row 450 van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een kwalitatieve roeitrainer. Gecombineerd met de service en snelle levering van Fittwinkel, is dit een aankoop waar je geen spijt van zult krijgen.

Pluspunten

• snelle levering
  • Makkelijk in elkaar te zetten

e**********@g******** 22-02-2024

Goed product

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Ik vind de prijs kwaliteitsverhouding heel goed. Ik dacht eerst dat je een professioneel duur apparaat moest kopen om de roei sensatie te beleven zonder krakkemikkige geluiden of oncomfortabel zitten, hoge belastbaarheid. Ik ben dus uitermate verrast met hoe lekker ik roei op dit apparaat.

Pluspunten

• Stabiel
  • Kan behoorlijk zwaar

r***********@g******** 21-02-2024
Geschreven voor: Virtufit Row 450

Voor thuis fitness deze roeitrainer aangeschaft voor het op pijl houden van mijn conditie. Heb het apparaat gekocht omdat deze geschikt is voor langere mensen en het een goede prijs/kwaliteitsverhouding heeft. Zelf ben ik 1.94m, waarbij ik geen problemen ondervind bij het maken van de roeislagen. Het is een stevig apparaat en verschuift niet tijdens het trainen. Er zijn in totaal 10 weerstandsniveaus, welke je makkelijk kan verstellen met een draaiknop. Voor de semi-professionele roeier is dat meer dan genoeg. Het display is goed af te lezen, al was het fijner geweest als deze ook verlicht kon worden. Verder maakt de roeier zeer weinig geluid, wat wel zo prettig is met (slapende) kinderen in huis. Kortom een zeer fijne roeier!

l************@h********** 21-02-2024
Geschreven voor: Virtufit Row 450

De roeitrainer is heel gemakkelijk inklapbaar, hiervoor heb ik thuis dus geen extra plaats nodig! De weerstand kan je kiezen hoe zwaar je het voor jezelf maakt en met het schermpje kan je exact zien hoe lang je traint, hoeveel slagen, etc… Ik ben alvast heel blij met het roeimachine en is exact wat ik ervan had gehoopt!

d*************@o********** 21-02-2024
Geschreven voor: Virtufit Row 450

De installatiehandleiding sprak voor zich en het product was dan ook in 20 minuten in elkaar gezet. Ik had voor Virtufit gekozen omdat we daar eerder al een crosstrainer van dit merk hadden gekocht en erg beviel.
De roeimachine is nagenoeg geruisloos en op verschillende standen te zetten. Met de tv ervoor kom je ongemerkt aan je minuten en heb je je beweging weer binnen. Ook handig dat deze recht op te zetten is, dus neemt niet veel ruimte in beslag. Aanrader!

r**********@g******** 21-02-2024

Bevalt prima

Geschreven voor: Virtufit Row 450

We waren op zoek naar een apparaat waarmee je heel veel spieren gebruikt en traint, maar wat ook betaalbaar is. We hebben deze roeitrainer nu ruim 4 weken en gebruiken m zo'n 2x per week om op te bouwen. In elkaar zetten ging prima, duidelijke gebruiksaanwijzing. Hij bevalt goed en zit prima. De bedoeling is om oa sterkere spieren te krijgen ivm oefenen voor de Vierdaagse, en conditie opbouwen.

Pluspunten

• Fijne zit
  • Er zit op wat je nodig hebt.
  • Fijne zit
  • Er zit op wat je nodig hebt.

Minpunten

• Schuift tijdens roeien naar voren
  • Schuift tijdens roeien naar voren
  • Bediening is niet zo duidelijk voor ons

Tom Mostrey 21-02-2024

goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Het toestel werd zeer snel geleverd aan huis. Na een uurtje zat het toestel in elkaar dankzij een duidelijke montagehandleiding. Het toestel oogt mooi, maar doet vooral wat het moet doen en staat stabiel op de grond. Het roeien gaat vlot en vooral stil. Het is totaal niet storend voor anderen in de buurt.
Het zitvlak zit comfortabel en is stevig. Het zitje rijdt vlot langs de rail en maakt eigenlijk amper lawaai.
De bediening is zeer eenvoudig, maar dat wisten we bij de bestelling. Uiteindelijk weten we alles wat we moeten weten op het display. Dat er geen connectie is met bluetooth is voor mij geen probleem. Waarom moeten we die gegevens op onze gsm hebben ? om grafieken te maken ?
Je kan het toestel ook makkelijk verplaatsen met de voorziene wieltjes. Om die in te klappen moet je 2 schoefwielen los draaien. Het is niet iets dat je elke dag wilt doen.
Goede prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• stille werking
  • degelijk gemaakt
  • prijs/kwaliteit goed

Minpunten

• bediening is basis

a********************@g******** 21-02-2024
Geschreven voor: Virtufit Row 450

Nu enkele weken in mijn bezit.
Ideaal. Neemt weinig ruimte in wanneer opgeklapt.
Heerlijk even roeien wanneer het je uitkomt.
Weinig geluid dus de eventuele onderburen hebben weinig last van je. Makkelijk te monteren.
Mooi product

e*************@g******** 21-02-2024
Geschreven voor: Virtufit Row 450

Roeitrainer aangeschaft voor algehele conditie en trainen div.spiergroepen. Dat gaat met dit app. prima.
Simpele montage en in gebruik nemen. Fijne stille roeitrainer, voldoet aan verwachting. Zit inmiddels op 25 min per dag

a*********@o********** 21-02-2024

Roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Eenvoudig in elkaar te steken.
Het was enkel even zoeken voorbode batterijen er in te krijgen.
Verder voldoet het aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Eenvoudig te monteren
  • Geluidloos

Minpunten

• Geen Bluetooth

Karin 21-02-2024
  • Product gekregen

Top ding

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Makkelijk in elkaar te zetten en op te ruimen. Top apparaat voor thuis trainen! Roeit niet heel zwaar.

Pluspunten

• Makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• Roeit niet heel zwaar

Joris 21-02-2024

Weer een tevreden klant!

Geschreven voor: Virtufit Row 450

Het product voldoet precies aan de verwachting en datgene dat in de specificaties van het product staat omschreven. Stil, soepel en makkelijk op te bergen

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijk op te bergen