Focus Fitness Row 2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Focus Fitness Row 2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Jet 16-04-2018

Ben ik te sterk? ;)

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Prijs/kwaliteit gezien leek na dagen onderzoek deze roeitrainer de beste keus. Een paar weken later ben ik daar niet meer heel zeker van.
Om met de pluspunten te beginnen:
-als je rustig blijft en goed in en uitademt tussendoor, is het goed in je eentje in elkaar te zetten. Er wordt aangeraden om het met twee personen te doen maar dat is niet nodig.
Zorg wel dat je de bouten en moeren op volgorde in de verpakking laat zitten!
-het is makkelijk op te bergen (rechtop tegen een wand) en neemt niet veel plaats in.
- maakt tijdens het roeien geen lawaai zodat je tijdens het trainen prima je favoriete serie kan volgen.
Maar na anderhalve week gebruik vraag ik me af hoe lang ik er plezier van ga hebben
-het apparaat is op zich stevig, maar toch komt de voorkant van het apparaat lichtjes omhoog telkens als ik kracht zet: het voelt daardoor niet heel stabiel.
-na een aantal dagen al op de zwaarste stand gezet. Nu nog een uitdaging,maar voor hoe lang nog?
Terugkijkend had ik misschien beter voor de row3 kunnen gaan.

Conclusie een goed apparaat voor een beginner, ik heb m'n vraagtekens bij hogere niveaus.

Pluspunten

• Makkelijk in elkaar te zetten
  • Makkelijk op te bergen
  • Stil

Minpunten

• Apparaat niet heel stabiel
  • Zwaarste stand niet zwaar genoeg

BV 14-02-2018

Focus fitness row 2

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Goede prijs kwaliteit. Loopt lekker soepel. Indien je twijfelt, twijfel niet meer. Goede machine. Aanrader.

Pluspunten

• kwaliteit
  • prijs

Arjen 10-02-2018

Stevige, zware kwaliteit en geruisloos in gebruik

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

De Focus Firtness Row 2 is een degelijk uitgevoerde roeitrainer die fijn roeit. De zwaarte van het roeiprogramma is eenvoudig met een draaiknop te regelen van licht tot behoorlijk zwaar, en hij is eenvoudig op te klappen. Terwijl je roeit is hij fluisterstil.

Minpuntje is de computer: deze geeft bij elke roeislag een piepje wat niet uit te zetten is (of ik heb nog niet ontdekt hoe), en ik vind de getoonde informatie wat rommelig: de verschillende waardes worden afwisselend getoond.

Het in elkaar zetten vergt wel even wat aandacht. Het is niet het gemiddelde IKEA handleiding-niveau. Je moet er wel even op studeren, maar met een beetje inzicht is het prima te doen. Aandachtspuntje is dat bij mij 1 onderdeel overbleef na het volgen van de handleiding. Dit is een cruciaal onderdeel, namelijk een voetje dat je onderaan de middelste poot moet schroeven. Anders staat de roeitrainer niet stabiel en is hij ook moeilijk "op slot" te zetten in de roeistand.

Al met al een fijn apparaat dat zeker zijn geld waard is. De minpuntjes zijn minimaal, zeker als ik met een koptelefoon op naar wat muziek luister terwijl ik roei.

Pluspunten

• stevig
  • goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • geruisloos

Minpunten

• piepje uit roeicomputer bij elke slag
  • beetje rommelige display

Leo 30-01-2018

Stevig

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Goed product maar met enkele problemen
Vooral jammer dat zo de computer niet te gebruiken is.
Men moet wel enige kracht hebben om goed te kunnen trainen.

Pluspunten

• Roeit goed
  • Stevige constructie
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing computer
  • Lichtste stand nog zwaar
  • Trekband rolt te langzaam terug in lichtste stand

Marc 07-12-2017

Roeitrainer

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Juiste levering, eenvoudige montage.
De roeitrainer is zeer stabiel. Display duidelijk.
Voor een mooie prijs een goede dagelijkse workout. Top.....

Johanna 05-12-2017

Voldoet aan verwachtingen

Geschreven voor: Focus Fitness Row 2

Snelle levering. Kleine beschadiging waarvoor snel een oplossing werd gezocht. Vervangend onderdeel meteen verstuurd. Apparaat neemt opgeklapt niet veel ruimte. Voldoet aan de verwachtingen waarvoor ik hem gekocht heb. Apparaat is stabiel, ook bij intensief gebruik. Ben erg erg content mee.