First Degree Fitness Fluid Rower E520

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de First Degree Fitness Fluid Rower E520 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

sjef1943 29-03-2010

Deze E520 Rower bevalt mij goed, maar dat mag ook wel gezien de aanschafprijs vind ik. Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen, omdat ik deze Rower nog maar één week geleden opgehaald heb.

keurigkies 22-01-2010

Ik heb een maand geleden mijn Fluid Rower S350 ingeruild voor dit nieuwste model.
Ondanks ik veel plezier heb gehad van mijn oude roeier is dit wel de overtreffende trap.
Het comfort en stabiliteit is naar mijn mening superieur, het nieuwe grotere display heeft meer opties en programma's. Het water weerstandsysteem kan mij nog steeds erg bekoren door het geluid en bewegende water ben ik echt in een soort trance aan het trainen. Op de hoogste weerstand ben je in staat om krachttraining te doen op deze roeier, superzwaar!