Tunturi R60 - Reviews

Kleuren
grijs, zilver

6,9

Ben Wiltjer 23-04-2014 Product jaar of meer in bezit

Binnen een jaar al 2 x defect, dus de duurzaamheid laat te wensen over. Hij roeit heel erg fijn, zit lekker en is gebruikersvriendelijk. De elektronica is niet bepaald doordacht, zo zit er een klokje op waarvan je de tijd niet kan instellen. De caloriemeter is een slechte indicatie. Het maakt ook niet uit of je een km roeit op de zwaarste stand of op de lichtste hij geeft altijd dezelfde waarde aan.

Mr. Musscle 22-04-2012 Product jaar of meer in bezit

6,8
Ik heb dit apparaat inmiddels ruim 2,5 jaar. Ik gebruik hem gemiddeld 3x per week ongeveer een half uur.
Het apparaat zelf is zeer stabiel, makkelijk in te stellen en reageert goed op de training op hartslag. Er is een borstband meegeleverd. Het display vind ik erg klein en de positionering kan beter.
Wat me echt irriteert is de herrie van het rolbankje en de slijtagegevoeligheid van onderdelen.Gelukkig zijn de onderdelen de eerste 3 jaar (na registratie via internet krijg je een 3e jaar) gratis.
Ik heb nu in 2,5 jaar al drie gebreken gehad: een wieltje onder de rolbank, een rol waar de riem over loopt en vervolgens nog het hele opwindmechanisme van de riem, die ook de roeikracht bepaalt.
De service van Tunturi binnen die 3 jaar is wel goed.
Echter voor een apparaat dat 1000 euro kost en een paar keer per week gebruikt word, vind ik de slijtage gewoonweg te groot.