Flow Fitness Driver DMR800 Roeitrainer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Flow Fitness Driver DMR800 Roeitrainer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dick 29-03-2020

Complete en stevige roeitrainer

Gezien wij door de Corona pandemie allemaal moeten thuisblijven, en bijgevolg ook de fitnesscentra gesloten zijn voor nog een hele tijd, hebben mijn echtgenote en ik besloten om zelf een roeitrainer aan te kopen. Na het vergelijken van vele merken en modellen, ging onze voorkeur naar de DMR800 omwille van zijn vele programma's, een groot scherm, de mogelijkheid om een hartslagmeter aan te sluiten, en het automatisch magnetisch weerstandssysteem. Dit laatste maakt de roeier redelijk stil. Ook het verhoogde zadel is belangrijk voor mijn echtgenote die kampt met lage rugklachten.
Het monteren met 2 personen nam ongeveer 15-20 minuten in beslag.
Wij zijn echt in onze nopjes met deze DMR800.

Pluspunten

• automatisch magnetisch weerstandsysteem
  • groot scherm
  • vele programma's
  • verhoogd zadel
  • redelijk stil

Minpunten

• hoogte bij kantelen om op te ruimen

PAUL 27-09-2016

Goede roeibeweging,stil & goed te programeren.

Zéér goede prijs/kwaliteitsverhouding.Electromagneet is top voor het berekenen van
energie.computerprogramma's met véél variaties en voldoende weerstandsniveaus,makkelijk instelbaar.Goede stabiele zitting,duurzaam met rollagers
en weinig geluid.Borstband van polar is bruikbaar voor meten hartslag.
Het roeigevoel is realistisch.In één beweging met voorzien handvat in vertikale positie weg te zetten(wieltjes ingebouwd om op de gewenste plek te zetten.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Elektromagneet
  • Bediening computer
  • Roeigevoel
  • Makkelijk wegbergen

Minpunten

• Voetsteunen
  • Geen traploze weerstand