ProForm R350 Roeitrainer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ProForm R350 Roeitrainer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

D.Levink 29-01-2018

Goede roeitrainer

Geschreven voor: ProForm R350 Roeitrainer

Na een behoorlijke zoektocht ben ik uitgekomen bij de r350 roeitrainer van proform. Was ik iedereen wil aanraden is om een borstband aan te schaffen, de handvaten doen het niet tot in de detail. Verder vind ik de roeitrainer goed. De beweging is menselijk en biedt voldoende weerstand. Verder kan ik het display prima aflezen ondanks dat ik slechte ogen heb.

Pluspunten

• Display
  • Beweging
  • Niveau weerstand

Minpunten

• Meting hartslag

Heinrich O 29-01-2018

8 weerstand niveaus

Geschreven voor: ProForm R350 Roeitrainer

Toestel met 8 weerstand niveaus, voldoende variatie voor zowel een zware als een lichte workout. Makkelijk opklapbaar en verrijdbaar.

Pluspunten

• Compact
  • Zware weerstand

Jp Pieters 27-01-2018

Stille roeitrainer

Geschreven voor: ProForm R350 Roeitrainer

De Proform r350 is een erg stille roeitrainer. De magnetische weerstand is eenvoudig te verstellen en de computer is goed leesbaar. Daarnaast is de roeier opklapbaar waardoor deze erg compact is op te bergen. Een top roeier voor een scherpe prijs!

Pluspunten

• Stil
  • Computer
  • Opklapbaar

Peet de Jong 26-01-2018

Lekker thuis sporten

Geschreven voor: ProForm R350 Roeitrainer

Mooi duidelijk scherm en goed opklapbaar. Het is geen ding zoals de concept 2, maar roeit gewoon lekker voor in huis! De roeitrainer heeft verder ook een mooie vormgeven en door die opklapbaarheid neemt die ook niet veel ruimte in bezit. Voor deze prijs is die heel degelijk!

Pluspunten

• Opklapbaar
  • Scherm
  • Uitstraling

Matt01 25-01-2018

Prima roeitrainer!

Geschreven voor: ProForm R350 Roeitrainer

We hebben deze roeitrainer een tijdje geleden aangeschaft en we gebruiken hem nog steeds met veel plezier. Het apparaat is compact, waardoor het weinig ruimte in beslag neemt. Eventueel ook nog in te klappen. Het grootste voordeel vind ik toch wel dat het apparaat weinig geluid produceert.

Pluspunten

• Produceert weinig geluid
  • Compact
  • Opklapbaar
  • Eenvoudige bediening

Chiem 12-01-2018

Geen dure roeitrainer nodig

Geschreven voor: ProForm R350 Roeitrainer

Helemaal blij met mijn aankoop. Hij traint fijn, ziet er prima uit en kost vrij weinig. Ik raad de r350
Aan aan iedereen die thuis wil afvallen! Ook met weinig ruimte, is heel simpel opklapbaar. Alleen jammer dat die niet gemonteerd in de doos zat, half uur mee bezog geweest dus viel ook wel
Mee

Pluspunten

• Goede beweging
  • Goede uitstraling
  • Goede prijs
  • Opklapbaar

Minpunten

• Niet volledig gemonteerd

Hannah 09-01-2018

Functioneel en makkelijk te bergen

Geschreven voor: ProForm R350 Roeitrainer

Ik zou dit product willen omschrijven als functioneel en makkelijk op te bergen doordat die opklapbaar is. Functioneel omdat hij goed traint en makkelijk in elkaar te zetten is. Mijn man is 2 meter en kan ook goed op deze roeitrainer trainen.

Pluspunten

• Functioneel
  • Op te bergen
  • Makkelijk in elkaar te zetten
  • Geschikt voor lange mensen

Minpunten

• Op batterijen

Jean uit Harderwijk 18-08-2017

Mooi, compact en degelijk apparaat

Geschreven voor: ProForm R350 Roeitrainer

Snel in elkaar te zetten met behulp van de (Franstalige) montagehandleiding. Desgevraagd supersnel ook de gebruikshandleiding (Nederlandstalig) gekregen. Duidelijke display. Voldoende weerstandsniveaus. Opgeklapt neemt hij maar heel weinig ruimte in. Al met al een goede aankoop, die door alle huisgenoten wordt gebruikt.

Pluspunten

• Compact, want opklapbaar
  • Duidelijke display
  • Degelijk

Minpunten

• Maakt best wel een hoop herrie

Johan 28-04-2017

Goede roeimachine voor thuis

Geschreven voor: ProForm R350 Roeitrainer

Het is een goede roeimachine voor 2/3 x per week om thuis lekker te trainen. Qua gewicht kan het genoeg aan waardoor het stabiel op de vloer staat. Haal er altijd een onderlegmatje bij als je blij bent met je vloer voor de zekerheid. Opbergen is zo gepiept je klapt 'm op en daardoor erg ruimte besparend

Pluspunten

• Stabiel apparaat
  • Opklapbaar
  • Opbergen
  • Handig voor thuis

Bert 25-04-2017

Stille soepele roeimachine

Geschreven voor: ProForm R350 Roeitrainer

Het is een stille roeimachine met een leesbaar scherm voor bijv de afstand en roeislagen. Prima voor mij. Het roeien voelt realistisch aan en berg het toestel in de bezemkast oo.

Pluspunten

• Stil
  • Goede beweging
  • Opbergen
  • Duidelijke display

zusje1976 05-04-2017

Roeitrainer

Geschreven voor: ProForm R350 Roeitrainer

Was iets stuk en toen kregen we direct een nieuwe onderdeel, echt super service.....................

BVDK1968 04-03-2015
Geschreven voor: ProForm R350 Roeitrainer

goede prijs kwaliteitverhouding! ik en mijn vrouw roeien toch wel een paar keer in de week op deze roeier. Het zitje zit goed en hij roeit vloeiend. ik vind de verstelling van de weerstand makkelijk te bedienen. aanrader !