NordicTrack RX 1000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de NordicTrack RX 1000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

KarelDM 15-04-2013
Geschreven voor: NordicTrack RX 1000

Deze roeitrainer van nordic track bevalt mij uitstekend! na het testen in de winkel was ik overtuigd. hij roeit soepel en geruisloos en apparaat is ook erg stabiel. Stang waar het zitje op zit is erg stevig en dat zie je pas in de winkel. Omdat ik andere consumenten wil helpen een keuze te maken schrijf ik deze review. ik kan hem iedereen aanbevelen!

Jaap389 01-04-2012
Geschreven voor: NordicTrack RX 1000

nadat ik deze roeitrainer heb geprobeerd in de winkel was ik overtuigd. Hij loopt heel soepel, stoeltje zit comfortabel en je merkt dat het apparaat van goede kwaliteit is. Ik vind het lekker om prestatiegericht te trainen en dat kan met de programma's die erop zitten. Doordat het display verlicht is kun je de standen goed zien tijdens het roeien. Goede aankoop!!

TonyT54 20-02-2012
Geschreven voor: NordicTrack RX 1000

heb deze roeitrainer nu een maand en ben blij dat ik hem heb aangeschaft! Doordat er veel programma's op zitten heb ik elke keer zin om mijn voorgaande prestatie weer te verbeteren. Het is prettig dat er een borstband bij zit zodat je op hartslag kunt trainen. Stevig apparaat, roeit soepel en geruisloos, fijn in gebruik!

San1979 27-01-2012
Geschreven voor: NordicTrack RX 1000

Na wat speurwerk kwam ik ik deze, blijkbaar nieuwe, roeitrainer tegen en ik heb deze nu een aantal weken in huis. Hij bevalt super en is echt een top aankoop, vind ik zelf. Het apparaat roeit geruisloos, wat erg prettig is voor mijn huisgenoten en buren! Daarnaast heeft het verschillende programma's en is het display verlicht, erg fijn als het schemerig is. Tevens is het handig als dat je dit apparaat kan inklappen. Wat mij betreft echt een aanrader!