Medion Robot stofzuiger MD 18600 (wit)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion Robot stofzuiger MD 18600 (wit) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bernard Kamstra 29-05-2020

Goede accuzuur.

Dit product voldoet aan gestelde eisen. Is snel geleverd. Maakt heel goed schoon en komt in alle hoeken en gaten en maakt ook de plinten schoon. De opvangbak is makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Gaat zelf na 90 minuten naar dokstation.
  • Boven verwachting goed.

Minpunten

• Moeite met Programmeren.

Lisette 25-05-2020

Prima stofzuiger

Werkt goed, mooie prijs. Werkt ook op laagpolig kleed , hoogpolig niet, maar dit was ook aangegeven. Heeft in het begin nog wat moeite om het basisstation terug te vinden maar na een aantal keren is dit geen probleem meer.

Pluspunten

• Maakt goed schoon
  • Goede prijs

Jerry 21-05-2020

Is de weg kwijt

Aanduiding bediening van afstand moeilijk leesbaar waardoor je haast genoodzaakt ben het apparaat op te lichten. Jammer dat standaard geen afstandsbediening wordt geleverd. Zuigt en veegt goed maar bezoekt vaak dezelfde plaats, terwijl andere plekken nauwelijks aan bod komen. Is ook de weg kwijt wanneer hij naar basis terug wil keren en zoekt zich dan een ongeluk. Dit kan wel 5 tot 10 minuten duren. Conclusie voor het geld een eenvoudige goed werkende robot die vaak de weg kwijt is.

Erik 25-01-2020

Medion Robot stofzuiger MD 18600 wit

We hebben de stofzuiger 2 weken en zijn tot nu toe erg tevreden. Het stofreservoir is na gebruik volledig gevuld. Voor mensen met huisdieren ideaal. Kiest na gebruikt probleemloos zijn basisstation.

Desondanks een klein minpuntje: hij kan niet goed overweg met kleine opstaande randjes, zoals het metalen frame van een tv meubel. Het apparaat blijft pogingen doen hier overheen te komen met het gevolg dat hij vast komt te zitten. Vervelend als je de deur uit bent. Dit voorkomen we nu door het meubel met een paar voorwerpen te barricaderen. Grote vloerkleden zijn dus niet geschikt. Maar dat staat ook al in de gebruiksaanwijzing aangegeven. Als met al een goed produkt voor een relatief lage prijs.

Veer 01-11-2019

Ideaal!

Nooit meer op je knieën om onder het bed te stofzuigen, dat vind ik t fijnste. Ik “stofzuig” nu veel vaker; kwestie van aanzetten en rijden maar! Makkelijk schoon te maken! Reservoirtje leegmaken en hup... daar gaat ie weer!

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Gezellig geluid

Minpunten

• Hij kan niet overal bij ivm obstakels

Jan Brouwer 16-08-2019

Zeer effectief, accuduur ongeveer 2 uur

Ik vind Medion apparaten over het algemeen niet duur en kwalitatief zeer goed.
Ook deze robotstofzuiger is heel effectief, loopt niet direct vast en zuigt veel stof op.

Irfan 17-09-2019

Beste heer Brouwer. Heeft u ook ervaring hoe de stofzuiger het doet op laagpolig tapijt? Zit er ook een laadstation bij waar de stofzuiger terugkeert om te laden? Mvg Irfan