iLife V7s Pro

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iLife V7s Pro op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Diana 10-02-2019

Nog steeds erg tevreden

Geschreven voor: iLife V7s Pro

Inmiddels heb ik de Ilife v7 alweer een tijdje in bezit en ben er nog steeds tevreden over. Elke dag gebruik ik hem en na 2x moet je de stoftank legen en de borstel onderin gastvrij maken. Soms gaan haren in het voorste wieltje zitten maar deze kan eruit en kun je de haren wegkrijgen. Tip er zijn op YouTube video's te vinden hoe je de onderdelen los en haarvrij maakt, erg handig. Conclusie ik kan hem niet meer missen!

Pluspunten

• Stofzuigen terwijl je weg bent
  • Onderdelen los te koop
  • Niet moeilijk in gebruik
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Heeft geen vaste schoonmaak route

Diana 23-10-2018

Handig ding!

Geschreven voor: iLife V7s Pro

Sinds enkele dagen de ilife v7 pro in huis en het stofzuigen doet ie goed, bakje was vol. Fijn is dat je hem op spotcleaning kan doen, zodat ie op 1 plek schoonmaak. Als je dweilt moet je het tankje verwisselen en met water vullen, je kan ook een schoonmaakmiddel toevoegen. Beste is wel om het doekje alvast nat te maken. Vind het dweilen handig voor b.v natte honden pootjes. Je kan timer van de ilife instellen en vind hem niet veel geluid maken. Over tapijt rijden lukt de ilife ook prima! Er zitten 2 extra filters en 2 micro dweildoekjes in de doos en een schoonmaak borstel om b.v haren en vuil te verwijderen uit de borstel. Ook zit er een reserve stofzuiger borsteltje bij. Vind het een handige hulp en ben er tot nu tevreden over. Heb hem bij Ali express gekocht voor een zeer schappelijke prijs, zeker €100 goedkoper.

Pluspunten

• Stofzuigt goed, zeker fijn met hondenharen
  • Is stil
  • Afstandsbediening en timeroptie
  • Niet al te duur
  • Onderdelen los te koop zoals b.v batterij

Minpunten

• Dweilt niet zoals je zelf zou dweilen