Eufy by Anker Robovac 11

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Eufy by Anker Robovac 11 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Patrick Buijs 15-10-2019

Simepele krachtpatser

Geschreven voor: Eufy by Anker Robovac 11

Altijd al een robot stofzuiger willen hebben, en dan eindelijk eentje aangeschaft in de aanbieding voor zo’n 175 euro om tijdens mijn afwezigheid een huishoudelijke taak op zich te nemen.

Eerst veel informatie gewonnen op het internet en vooral
Op YouTube waar er speciale kanalen zijn die zich specifiek richten op robot stofzuigers in verschillende signetten en prijsklasse.

Wat opviel is dat de 11S altijd wel als beste in de goedkopere klasse uit kwam, mede dankzij de zuigkracht die in dat sigment dik boven de norm lag en vergelijkbaar was met de duurdere modellen destijds.

(Ook hier is innovatie rap, en is de zuigkracht ook een punt van verbetering geweest de afgelopen tijd, en ook hier speelt Eufy in door een nieuw 11S model op de markt te brengen met meer zuigkracht voor een redelijke prijs!

Maar hier hebben we het over de 11S (standaard) die ik heb.

Een standaard model robot stofzuiger zonder poespas en die het ding doet waar hij voor bedoelt is, en dat uitstekend doet!

Voor een klein huishouden zoals ik dat heb meer dan genoeg. En ja, er zijn modellen die via de WiFi bediend kunnen worden, zichzelf legen, speciale camera’s waardoor hij erg efficiënt te werk gaat met routes, maar daar betaal je ook flink voor.

Het algoritme in de 11S is uitstekend. Hij doet zijn werk ‘random’ maar komt eigenlijk gewoon overal. Door de sensors rijdt hij niet tegen muren en meubels aan, al heeft hij wel wat moeite om donker gekleurde meubels te ‘zien’, daar nota hij dan wel tegenaan, maar niets waar je deuken of schade aan over houdt. Eveneens herkend hij ook trappen, waardoor de 11S niet naar beneden zal vallen.

Oor kleine gelijkvloers huishoudens, of voor een verdieping in een groter huis zal deze krachtpatser prima voldoen.

Batterij gaat net geen twee uur mee (bij mij), en de 11S zal net zolang doorgaan tot de batterij bijna leeg is waarna hij naar het oplaad stations rijdt en zichzelf zal opladen.

Je kan de 11S programmeren dat hij elke dag zijn werk op een bepaalde tijd moet doen, maar je kan niet selecteren op welke dag specifiek. Als je programmeert dat hij op 9:00 uur moet zuigen zal hij dat elke dag op die tijd doen.

Kies hierbij de slimme zuigfunctie, en zij zal bij ondergrond zoals tapijt en kleden meer zuigkracht gebruiken.

Verder kunne natuurlijk ook zelf de 11S aanzetten, waarbij je kunt kiezen uit verschillende programma’s zoals ‘spot cleaning’, ‘edge cleaning’ en ‘single room’. Ook de keuze voor extra zuigkracht is aanwezig en een knop om hem terug te sturen naar het oplaadt station.

Maar ik denk dat de meeste mensen de ‘auto’ knop zullen gebruiken.

Je kan hem ook met de afstandsbediening bedienen, wat in weze een beetje overbodig is bij een ‘robot’ als je het mij vraagt ;-)

Al met al een super apparaat die ik veel eerder had moeten kopen, al is het alleen al dat je niet meer onder stoelen, banken, kasten en bedden hoeft te stofzuigen!!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Past bijna overal onderdoor
  • Mooi

Minpunten

• Niet per dag te programmeren

robo frits 31-08-2018

dit is een beest

Geschreven voor: Eufy by Anker Robovac 11

uit de doos , en onmiddellijk aan het werk , hij reageert perfect op alles wat hij tegen komt , is ook geheel opgeladen , met de handset goed aan te passen , tijdens de rit. keurig, extra filters en extra veeg propellers , ziet er zeer solide uit voelt goed aan , extra pluspunt , zeer veel extra onderdelen te koop voor een nette prijs. kortom kopen

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • robuust
  • zeer veel mogelijkheden
  • extra onderdelen te koop

Minpunten

• vuilcontainer , had iets groter gemogen
  • is er eigenlijk niet

Annemarie 19-11-2017

Hadden we deze maar eerder gekocht!

Geschreven voor: Eufy by Anker Robovac 11

Ongelofelijk hoeveel stof deze robotzuiger op kan zuigen. Een echte aanwinst. Gaat zelf de hele woonkamer door (botst wel tegen dunne stoelpoten) en wanneer de accu leeg is gaat hij terug naar het laadstation. Onze woonkamer wordt nu elke nacht door Eufy gereinigd, dus wij worden elke ochtend verwelkomd door een hele schone vloer in de woonkamer.
Enige nadeel: hij blijft klem zitten onder onze bank (op 8,5cm hoogte) maar daar hebben we de oefenmatjes ondergelegd, wat bijna altijd helpt (duwt hij wel eens weg met het 'randjesporgramma')
Wij zijn er in ieder geval erg gelukkig mee!

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • zuigt echt heel veel stof op
  • zuigt goed langs plinten/randen
  • gaat op tijd terug naar laadstation
  • is programmeerbaar

Minpunten

• blijft hangen onder meubels die 8,5cm hoog zijn