Eufy Robovac 11 - Reviews

90 min
Geluidsniveau
65 dB

Annemarie 19-11-2017

Hadden we deze maar eerder gekocht!

Ongelofelijk hoeveel stof deze robotzuiger op kan zuigen. Een echte aanwinst. Gaat zelf de hele woonkamer door (botst wel tegen dunne stoelpoten) en wanneer de accu leeg is gaat hij terug naar het laadstation. Onze woonkamer wordt nu elke nacht door Eufy gereinigd, dus wij worden elke ochtend verwelkomd door een hele schone vloer in de woonkamer.
Enige nadeel: hij blijft klem zitten onder onze bank (op 8,5cm hoogte) maar daar hebben we de oefenmatjes ondergelegd, wat bijna altijd helpt (duwt hij wel eens weg met het 'randjesporgramma')
Wij zijn er in ieder geval erg gelukkig mee!

Pluspunten

• maakt weinig geluid
  • zuigt echt heel veel stof op
  • zuigt goed langs plinten/randen
  • gaat op tijd terug naar laadstation
  • is programmeerbaar

Minpunten

• blijft hangen onder meubels die 8,5cm hoog zijn
Geschreven voor: Eufy Robovac 11

robo frits 31-08-2018

dit is een beest

uit de doos , en onmiddellijk aan het werk , hij reageert perfect op alles wat hij tegen komt , is ook geheel opgeladen , met de handset goed aan te passen , tijdens de rit. keurig, extra filters en extra veeg propellers , ziet er zeer solide uit voelt goed aan , extra pluspunt , zeer veel extra onderdelen te koop voor een nette prijs. kortom kopen

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • robuust
  • zeer veel mogelijkheden
  • extra onderdelen te koop

Minpunten

• vuilcontainer , had iets groter gemogen
  • is er eigenlijk niet
Geschreven voor: Eufy Robovac 11