Samsung VR2DM704NUS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VR2DM704NUS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bas89 07-08-2017

Handig en vooral krachtig.

Geschreven voor: Samsung VR2DM704NUS

Wat een handig apparaat! We hebben dit hulpje nu een aantal weken in huis en wat scheelt het een hoop tijd. Het robuuste design ziet er goed uit en is ook erg stevig. Hij zuigt goed en pak (bijna) alle hoeken mee. Het resultaat mag er zeker zijn. De zuigkracht is goed en de accu houd het best lang vol. Ik zet hem aan als ik de deur uit ga en als je thuis komt is de vloer en zelf het kleed mooi schoongemaakt. Een pluspunt is dat de stofzuiger zelf terugkeert naar het basis station als hij leeg is. De stofzuiger is makkelijk te bedienen met de app en de afstandsbediening. Het reservoir is zo leeg gemaakt en snel schoongemaakt ook. Ik vind het een aanrader en zeker het geld waard.

Pluspunten

• Resultaat
  • Accuduur

Minpunten

• Iets lawaaiig
  • Duurt wat langer als normale stofzuiger

Martine 21-07-2017

Veel geld voor langzaam werk

Geschreven voor: Samsung VR2DM704NUS

Ik vind dit geen fijn apparaat. Hij kiest onlogische routes en doet daardoor onwijs lang over een ruimte. Een kamer van 20 m2 is hij zo een uur mee bezig. Na een obstakel is hij de kluts kwijt en kiest hij een rare route. Daarbij krijg ik, zonder overdrijven, elke 5 minuten een error dat ik de bumper moet controleren. Dan moet je em uitzetten, bumper checken (niks mis) en weer aanzetten maar dan weet hij niet meer wat ie al gedaan heeft. Pluspunt vind ik het volume wat heel erg mee valt, hij werkt zich goed over lage obstakels heen, zuigt veel zand en hondenhaar weg. Hij gaat zelf ook naar t oplaadstation terug.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Zuigkracht

Minpunten

• Onlogische route
  • Veel error, vaak!
  • Langzaam

Ezra 22-05-2017

Goede robotstofzuiger. Maakt perfect schoon.

Geschreven voor: Samsung VR2DM704NUS

De robotstofzuiger is ideaal wanneer je druk bent en toch een schoon huis wilt houden. Met een heel gezinnetje en twee honden is het ideaal. De stofzuiger pakt alle hoekjes goed mee en rijdt ook over het tapijt. Zodra hij voelt dat hij hier op komt past hij zelf zijn zuigkracht aan waardoor ook het tapijt goed schoon wordt. Het is een ideale stofzuiger voor hondenharen, waar wij veel last van hebben. De stofzuiger maakt aardig wat geluid, maar dit doet een 'normale' stofzuiger ook. Het is niet storend. Na één verdieping schoon te hebben gemaakt moet hij opnieuw opgeladen worden. Hij gaat zelf terug naar het oplaadstation. Hij kan goed onder meubilair doorrijden, alleen met onze inklapbare barkruk heeft hij wat moeite dus die zetten we vaak even aan de kant. Wat geen probleem is. Ik vind het zelf het prettigst om hem even aan te zetten terwijl ik in een andere ruimte wat klusjes doet, omdat hij soms wel op mijn zenuwen werkt, dit is echter persoonlijk. We vinden de stofzuiger echt geweldig en zouden hem niet meer kwijt willen.

Pluspunten

• Pakt alle hoeken mee
  • Gaat gemakkelijk onder meubels door
  • Neemt alle honden haren mee
  • Pakt ook het tapijt mee

Minpunten

• Na één verdieping opnieuw opladen
  • Maakt aardig wat geluid (vooral op tapijt)