Samsung VR10M701NUW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VR10M701NUW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Giovanni Marchese 30-09-2017

Maakt schoon terwijl ik op werk zit

Geschreven voor: Samsung VR10M701NUW

Ik maak zelf best veel schoon, heb snel last van stof door allergie en er valt heel veel stof in mn huis door de hoge plafonds. De powerbot in huis scheelt echt enorm, de vloeren kosten toch het meeste tijd.

Er zit helaas geen timer op dit maakt voor mij uiteindelijk weinig uit. Ik zet hem vaak aan voor ik naar werk ga. Op die manier heb ik ook geen last van die stofzuiger die rond rijd door huis.

Ik weet niet zo goed hoelang de accu mee gaat omdat ik nooit thuis ben als die rondrijd. Dit hebben ze goed opgelost, als de batterij leeg is rijd hij terug naar het oplaad station zodra die vol is maak hij vervolgens de rest van het huis af.

Het gebruik en installeren ervan is ook een gemak. Het is basically plug & play het gebruik ervan spreekt voor zich en je hebt de gebruiksaanwijzing eigenlijk niet eens nodig.

Pluspunten

• doet goed de randen en hoeken
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• geen timer

lava 05-06-2017

Mooie uitvoering

Geschreven voor: Samsung VR10M701NUW

DE stofzuiger heeft helaas niet aan mijn verwachtingen voldaan. Zelf even boodschappen doen en de stofzuiger intussen het huis stofzuigen. Dat is helaas niet mogelijk want: de stofzuiger neemt niet alle stof mee (bij stoelpoten en onder (lager) kasten); geen programmainstelling mogelijk; handmatige bediening. Kortom, je komt terug van de boodschappen doen en kan dan nog de amer "nalopen". Heb je lichte (sier)vazen of andere (lichte) spullen op de grond staan dat betsaat de kans dat deze omvallen.

Pluspunten

• vormgeving
  • handleiding
  • makkelijk op te bergen

Minpunten

• geen programmering mogelijk
  • gelujidsniveau is (te) hoog
  • handmatige bediening
  • opvangreservopir snel vol

Life by mama Linda 22-05-2017

Makkelijke stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VR10M701NUW

Nadat ik het pakket met de stofzuiger binnen kreeg, heb ik hem gelijk opgeladen. Binnen 2 uur was hij volledig opgeladen. Daarna wilde ik hem ook gelijk uitproberen. Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij en hij is erg makkelijk bedienbaar. Zo makkelijk dat mijn dochter van 2 hem geregeld aanzet. Ook is de stofzuiger makkelijk leeg en schoon te maken.
De huisdieren vonden het maar een raar ding, maar de hond was er zo aan gewend, terwijl hij normaal niks van de stofzuiger moet hebben.De stofzuiger zuigt netjes langs alle randen, echter onder mijn eetkamerstoelen liep hij vast. Die moet ik dus omhoog zetten met stofzuigen. Het fijnere vuil en dierenharen worden heel goed opgezogen, maar de opvangbak ook erg snel vol. (hond in de rui). Ik zet hem dus 2 x per dag aan of ik leeg de bak tussendoor.
De stofzuiger doet over de beneden verdieping ongeveer 1.15 uur (rijtjeshuis). Dit vind ik wel wat lang, aangezien ik met de normale stofzuiger in 10 min. klaar ben. Maar makkelijk is dit wel!

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • makkelijk schoonmaken
  • Zuigt goed langs de randen/plinten

Minpunten

• past niet onder eetkamerstoelen
  • kleine opvangbak