Samsung VR10M701NUW - Reviews

Bedrijfstijd
60 min
Geluidsniveau
72 dB

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

lava 05-06-2017 Product paar weken in bezit

Mooie uitvoering

DE stofzuiger heeft helaas niet aan mijn verwachtingen voldaan. Zelf even boodschappen doen en de stofzuiger intussen het huis stofzuigen. Dat is helaas niet mogelijk want: de stofzuiger neemt niet alle stof mee (bij stoelpoten en onder (lager) kasten); geen programmainstelling mogelijk; handmatige bediening. Kortom, je komt terug van de boodschappen doen en kan dan nog de amer "nalopen". Heb je lichte (sier)vazen of andere (lichte) spullen op de grond staan dat betsaat de kans dat deze omvallen.

Pluspunten

• vormgeving
  • handleiding
  • makkelijk op te bergen

Minpunten

• geen programmering mogelijk
  • gelujidsniveau is (te) hoog
  • handmatige bediening
  • opvangreservopir snel vol

Life by mama Linda 22-05-2017 Product paar weken in bezit

Makkelijke stofzuiger

Nadat ik het pakket met de stofzuiger binnen kreeg, heb ik hem gelijk opgeladen. Binnen 2 uur was hij volledig opgeladen. Daarna wilde ik hem ook gelijk uitproberen. Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij en hij is erg makkelijk bedienbaar. Zo makkelijk dat mijn dochter van 2 hem geregeld aanzet. Ook is de stofzuiger makkelijk leeg en schoon te maken.
De huisdieren vonden het maar een raar ding, maar de hond was er zo aan gewend, terwijl hij normaal niks van de stofzuiger moet hebben.De stofzuiger zuigt netjes langs alle randen, echter onder mijn eetkamerstoelen liep hij vast. Die moet ik dus omhoog zetten met stofzuigen. Het fijnere vuil en dierenharen worden heel goed opgezogen, maar de opvangbak ook erg snel vol. (hond in de rui). Ik zet hem dus 2 x per dag aan of ik leeg de bak tussendoor.
De stofzuiger doet over de beneden verdieping ongeveer 1.15 uur (rijtjeshuis). Dit vind ik wel wat lang, aangezien ik met de normale stofzuiger in 10 min. klaar ben. Maar makkelijk is dit wel!

Pluspunten

• makkelijk bedienbaar
  • makkelijk schoonmaken
  • Zuigt goed langs de randen/plinten

Minpunten

• past niet onder eetkamerstoelen
  • kleine opvangbak