Samsung VR10M703NWG - Expert review

Vermogen (maximaal)
Bedrijfstijd
60 min
Geluidsniveau
72 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VR10M703NWG op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 05-06-2018
8,1

Samsung POWERbot Smart Control: Een robuuste krachtpatser

In tegenstelling tot andere modellen heeft de Samsung POWERbot Smart Control aan de voorkant geen veegkwasten zitten die het vuil uit de hoeken kunnen vegen. In plaats daarvan heeft de fabrikant het Auto Shutter systeem bedacht. Dit systeem werkt prima op zowel een harde vloer als laagpolig tapijt. Hulde. Onder de robot zit een 29 cm brede borstel die automatisch gaat draaien wanneer de robot gaat rijden. Al met al maakt dat hierdoor het resultaat van een stofzuigbeurt erg goed is. Prettig is ook de Samsung Connect-app. Hiermee kun je de robot op afstand aan- en uitzetten. Ook kun je 'm besturen, kiezen hoe je 'm wilt laten reinigen, het reinigingsschema aanpassen en je reinigingsgeschiedenis aflezen. Op dit moment betaal je voor de POWERbot Smart Control zo'n 500 euro. Dit is een hoop geld, maar hij krijgt van mij een kooptip omdat zijn prestaties erg goed zijn, hij goed is in de hoekjes en bovendien over wifi beschikt.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Presteert uitstekend op een gladde vloer maar ook op een tapijt
  • Door het Auto Shutter systeem krijgt hij ook het vuil uit de hoeken weg
  • Hoog vermogen (80W)