Samsung VR10M703NWG

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VR10M703NWG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Tinkie bell 30-06-2017

Robot stofzuiger

Heb de robot stofzuiger nu 2 weken in huis raad hem iedereen aan
Hij is goed voor de dagelijkse stofzuigbeurt zeket als je een hond in huis hebt
Hij gaat hier mooi over de drempels , onder het bed ook heel fijn hoef je niet te bukken
Verschillende ondergronden heeft hij ook geen moeite mee
Enigste nadeel is dat je toch je gewone stofzuiger erbij moet pakken 1 x in de week voor de hoekjes enzo waar hij niet bij kan

Eefje123 30-05-2017

Geweldig product!

Geschreven voor: Samsung VR10M703NWG

Ik ben groot fan van de robotstofzuiger. Hij is wendbaar, kan onder m'n bed door en zuigt alle katten jaren op. Met de afstandsbediening kun je het apparaat besturen, alle kanten op alleen helaas niet achteruit, dat is wel jammer. Verder niets dan lof!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Kan niet achteruit rijden

Yvonne de Jong 20-05-2017

Ideaal alleen nog wel een stofzuiger ernaast nodig

Geschreven voor: Samsung VR10M703NWG

De stofzuiger net een dikke week in huis. Je kan terwijl je de stofzuiger aanzet ideaal andere klussen in huis doen. Wel vind ik dat de stofzuiger lang doet over sommige stukken in huis. Wel pakt hij de plinten enorm goed mee en zuigt deze stukken soms
wel even extra. Daarna probeert de stofzuiger zijn weg te vervolgen maar ik heb dan soms het idee dat hij sommige stukken dubbel pakt en daardoor een stuk overslaat. Het tapijt, hoogpolig, komt de machine op een of ander manier niet helemaal op. Hij probeert wel een stukje mee te pakken maar keert dan gelijk terug naar het laminaat. Nogmaals geprobeerd apparaat op tapijt te zetten maar keert gelijk terug. Hierdoor moet ik met de normale stofzuiger alsnog het hoogpolige tapijt nogmaals doen. De oplaadt tijd is prima. Ook de besturing via de afstandsbediening gaat grandioos. Onder de bedden is het dan ook een ideaal apparaat. Ook vind de stofzuiger zijn weg wel terug naar het oplaad punt.

Pluspunten

• Komt makkelijk onder bedden
  • Neemt plinten goed mee
  • Handige afstandsbediengen

Minpunten

• Duurt lang
  • Gaat niet over hoogpolig tapijt