Vileda Robot VR 101

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vileda Robot VR 101 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wilma 05-08-2018

Prima eerste aankoop

Geschreven voor: Vileda Robot VR 101

Apparaat net bij de Lidl gehaald voor 70 euro. Niet te sturen, voert gewoon een programma uit. Zitten 2 standen op voor 20 minuten of een uur. Geen tijdklok je moet hem zelf aan en uit zetten en opladen. Op gladde ondergrond doet hij het prima, zelfs in een wirwar van stoelpoten weer hij er weer tussenuit te komen. Als je honden of katten hebt is dit een prima ding want hij zuigt echt veel haar op. Vloerbedekking doet hij niet echt goed.
Hij maakt minder herrie dan mijn gewone Dyson.
Om eens te kijken of je een robot stofzuiger iets vindt is het een prima ding.

Pluspunten

• Zuigt haren prima op.

Minpunten

• Minder op vloerbedekking

Ruth 12-03-2018

Weggegooid geld.

Geschreven voor: Vileda Robot VR 101

Twee keer een uur losgelaten in de woonkamer( en beide keren weer4 uur opgeladen), raakt in de war als er iets in de weg staat en rijdt random rond, dus op veel plekken helemaal niet geweest. Daarna 2x hetzelfde in de keuken die veel kleiner is, zelfde resultaat. 80 euro is best jammer bij een miskoop maar ik wilde dit ding ook niet op marktplaats aanbieden, dus linea recta de vuilnisbak in helaas. Misschien heb je er wel iets aan bij een volkomen strakke gietvloer, als je alle obstakels wegzet en alle kleden verwijdert, maar dan ben je met de handmatige stofzuiger toch echt beter af.