LG VR64607LV

0,7 liter
Samsung SR20J9020U

8,1

Maurice de Ridder 09-10-2016 Product paar weken in bezit

De ideale robot met geweldig accu vermogen

Als eerste zou ik graag willen zeggen: koop dit product enkel als je een een verdieping huis hebt, ruime kamers, en niet al te volle kamers.
Maar als je dat niet hebt is dit zeker een aanrader!
De zuigkracht is echt geweldig, beter dan onze stofzuiger, de accu gaat echt bijna nooit op, en als het op gaat gaat de Hombot van zelf naar het laad station.
Het kan bijna overal onder dus bijvoorbeeld onder een bank of bed word het eindelijk weer is super schoon!
Het enige nadeel is eigenlijk dat het vaak vast zit en niet op hogere verdiepingen kan, het is zeker 330 euro waard als je niet van stofzuigen houd!
De gebruiksvriendelijkheid is ook om even over te praten aangezien er maar 4 knoppen zijn en alles word goed uitgelegd met meerde gebruiksaanwijzingen.

Pluspunten

• Goed accu gebruik
  • Geweldige zuig kracht

Minpunten

• kan niet op meerdere verdiepingen
  • Kan niet goed tegen volle kamers

Marjo 05-10-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne hulp in huis

Ik heb mijn hulp nu ruim een week in huis en hij werkt prima. Bovendien spreekt hij Nederlands dus iedereen verstaat hem.

De batterij hoeft gelukkig niet constant opgeladen te worden, gaat dus lang mee. Het laadstation werkt prima.
Je moet wel even de losse snoeren van de vloer halen anders blijft hij daar ronddraaien en raakt hij erin verstrikt.

Het is nu heel gemakkelijk om te stofzuigen, bijvoorbeeld onder het bed en onder de kasten. Je zet hem neer, zet hem aan en klaar...hij doet zijn werk. Heerlijk om naar te kijken terwijl ikzelf heel iets anders doe.

Helemaal zonder gewone stofzuiger kan ik helaas niet, hij kan niet onder mijn lage bank stofzuigen, daar is hij net iets te hoog voor. Maar dat had ik ook niet verwacht, alleen gehoopt.
Verder doet mijn hulp nu alle kamers, gangen en de keuken voor mij.

Ik raad deze stofzuiger echt aan als hulp in huis. Zelfs het geluid is heerlijk zacht, geen herrie.

Captain2Chaos 02-10-2016 Product paar dagen in bezit

Zuigt terwijl je lekker tv kijkt!

De LG Hombot zuigt keurig je hele kamer. Ook een trapgat mekt hij op. Soms moet je een meubelsuk iets verzetten, om hem ruim baan te geven bij het zuigen. Ook moeten alle snoertjes van de grond af. Dat is even werk, maar het ziet er wel gelijk opgeruimd uit in huis. Zowel parket, als vloerbedekking, als hoogpolige vloerbedekking worden gezogen. En het is verrassend hoeveel de stofzuiger meeneemt. Verschillende kamers zijn geen probleem, zet de zuiger in de ruimte, hij zoekt zelf zijn weg, zelfs in het donker. Blij met deze aankoop, doet wat 'ie belooft!

Pluspunten

• Alle hoekjes worden meegenomen
  • Ook hoogpolig tapijt kan 'ie aan

Minpunten

• snoertjes van de vloer

Luca 02-09-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijke bediening - lange accuduur

De Hombot is wat mij betreft een super uitvinding.
Wanneer je de Hombot bezigziet dan denk je al snel wat gaat het traag en hij zuigt niet echt alles weg. Maar daar vergis je je al gauw in. Ik zet hem dan ook aan als ik niet thuis ben dan kan hij zijn gang gaan. Bij thuiskomst verbaas ik me elke keer weer hoeveel stof hij heeft verzameld. Vergelijk de Hombot echter niet met een stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigt veel stof weg
  • Lange accuduur
  • Handig in gebuik

Minpunten

• Hoogpolig tapijt
  • Opstakels en trappen

N. Raijmakers 26-08-2016 Product paar weken in bezit

Handige voice assistant

Het is een handig apparaat dat kan helpen in de huishouding. Het is alleen geen apparaat dat het stofzuigen volledig kan overnemen. Er blijven helaas altijd plekken waar het apparaat niet goed bij kan.

Het apparaat pas zich aan hoogtes aan en kan daardoor onder niet te lage kasten.

Helaas heeft het apparaat moeite met te hoge vloerkleden en moeten de ruimtes vrij om optimaal te kunnen stofzuigen.
De accu gaat lang mee, waardoor hij een groot bereik heeft.
De bediening is zeer eenvoudig; zowel op het apparaat als op de afstandbediening.

Pluspunten

• Accuduur
  • Eenvoudige bediening
  • Bespaart tijd
  • Eigen ruimtes toevoegen

Minpunten

• Kans op vallen bij trap
  • Soms vast in bekabeling
  • Moeite met vloerkleden

Voetjes 25-08-2016 Product paar weken in bezit

Ideale schoonmaakhulp

Ik heb de hombot nu ruim een week in huis en hij bevalt uitstekend. Wij hebben een gladde vloer over de hele beneden verdieping. ik denk dat dit voor de homebot wel ideaal is. Wij hebben hem zo ingesteld dat hij elke ochtend zijn ronde doet. Hij doet zijn werk uitstekend. Met de haren van de hond, stof en zand heeft hij geen enkele moeite. “grover” vuil (zoals een pinda) pakt hij niet mee. Hij heeft lange roterende borsteltjes aan de voorkant zitten waarmee hij in de meest lastige hoekjes het stof weet weg te nemen. Hij komt, omdat hij lekker plat is gemakkelijk onder de bank en onder de bedden. In de hombot zit een opvang bakje wat je leeg kunt kiepen in de vuilnisbak.
Zodra hij klaar is met zijn schoonmaakwerkzaamheden klinkt er een vrolijk muziekje en gaat hij zelf terug naar docking station om op te laden.
Minpunt is dat hij zichzelf kan vastrijden in een kabel of een draadje wat los op de vloer ligt. Al met al een prima product wat mij een hoop werk uit handen neemt.

Pluspunten

• Schone vloer
  • Tijdsbesparing
  • zuigt haren, stof, zand

Minpunten

• Kan zich vastrijden

Arjan 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een handig apparaat

Hij stofzuigt erg goed, de stofbak zit elke keer verbazingwekkend vol met een hoop stof.
Hij is relatief snel en vindt zijn oplader prima terug.

Enige minpuntjes:
Kabels goed wegwerken, anders loopt hij vast of sleurt hij ze mee.
- Hij loopt vast op mijn eetkamerstoelen, hij klimt over de ronde liggende poten ondanks dat deze 3,5 cm hoog zijn.
- Hij rijdt iets te aggressief door tegen objecten, waardoor hij lichte objecten mee sleurt.

Crien 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Onze robo zuiger

Ik wist niet wat ik precies moest verwachten van een robot stofzuiger, maar vanwege een hekel aan stofzuigen toch overstag gegaan.

De hombot van LG is een slim apparaat, scant je huis en gaat dan aan de slag. In anderhalf uur is het hele huis gedaan. Hij komt prima in de hoeken en kieren door zijn zijborstels.
Makkelijk in gebruik weinig herrie en de kinderen vinden het geweldig om hem te volgen door het huis.

Het enige minpuntje vind ik dat hij vrij moeilijk om stoelen heen gaat, in turbo stand vrij langzaam is.

Verder een prima stofzuiger, hij bespaart je in ieder geval een hoop tijd!

Sierkje 28-06-2016 Product paar weken in bezit

Robot stofzuiger

Een mooie robotstofzuiger die aan al mijn verwachtingen voldoet. Vind het design van de robot erg mooi. Is gemakkelijk in gebruik. Heeft een zeer lange batterij duur en maakt weinig lawaai. Ik gebruik hem elke dag 1 keer, heb een vaste tijd ingesteld. Neemt al het vuil goed mee en de opvangbak is gemakkelijk te legen. Zou de robot aan iedereen aanbevelen.

YessinTRQ 27-06-2016 Product paar weken in bezit

Positief verrast

Na veel wikken en wegen toch over stag gegaan. Met de bedenkingen nog ergens weggestopt. Ik ben nogal pietje precies in het huishouden en hoe erg zal een robot dat zijn. Oke hij doet er wat langer over maar schoon wordt het zeker. Elke dag een rondje door het huis en zelf stofzuigen is vrijwel overbodig geworden. Makkelijk in gebruik, robot legt eigenlijk alles zelf uit. Bots weliswaar regelmatig (logisch) en laat daarbij snel krassen op zijn eigen frame zien. Maar al met al zeer tevreden.

William 25-06-2016 Product paar dagen in bezit

Een echte aanrader!

Ik heb de Hom Bot nu een week in gebruik. Het is mijn eerste stofzuigrobot. Hij doet het verbazingwekkend goed. Wij hebben een houten vloer en een los kleed bij de bank. Hij rijdt moeiteloos van de vloer het kleed op. Door de roterende de borstels wordt het kleed helemaal schoon. Het docking station staat bij mij onder de bank, dus helemaal uit het zicht. Heb hem zo geprogrammeerd dat ie 's nachts zijn werk doet. En 's ochtends is het huis schoon. De batterijduur is ruim voldoende om de hele woonkamer te doen. En als hij klaar is rijdt hij zelf weer terug naar het docking station om zich zelf op te laden.

eironman23 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

De hom-Bot van LG

6,7
Toen we de Hom-Bot eerst binnen kregen schrokken we toch wel een beetje van de grootte,omdat wij een kleine woonkamer hebben. Ook hebben wij heel veel spullen in de woonkamer staan waardoor hij niet echt goed overal bij kan komen. Ondanks deze omstandigheden doet hij wat het beloofd, en zuigt netjes het vuil op. Alleen maakt hij natuurlijk ook net zoveel geluid als een gewone stofzuiger, wel en punt om rekening mee te houden. We hebben ons nog niet bezig gehouden met het programma, wat je ook nog eens helemaal kunt aanpassen. Het is een mooi apparaat voor grote ruimtes.

luke 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

gewoon makkelijk

Ik hou echt van de hombot! Ik was op zoek naar wat hulp rond het huis, en de stofzuiger niet hoeft uit te nemen en de tijd en moeite besteden aan het proberen om de kleine hoekjes te bereiken. Met deze hombot ben ik zorgeloos. Ik heb nog geen gebruik gemaakt van de programmering, gewoon aan zetten en uit gaan voor een paar uur is genoeg geweest. Ik raad het zeker aan. Vooral als je een houten vloer heb. Ik plaatste ook het laadstation onder de bank, dus het is zelfs niet zichtbaar. Ik wacht nu op LG voor een drone die zorg kan dragen voor het afstoffen van de meubels.

john9870 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

GEEN omkijken naar

Ik heb de LG Hom-Bot nu een paar dagen en ben er heel blij mee,was altijd heel sceptisch maar kom ik gauw van terug.Ik heb de handleiding geeneens gelezen want het gebruiksgemak is heel simpel,elke keer als je de Hom-Bot aan zet word je eraan herinnert dat je het bakje moet legen dus dat vergeet je ook niet gauw.De Hom-Bot zuigt echt heel goed zelfs de hoekjes worden meegenomen.Het is echt een handig apparaat waar je geen omkijken naar hebt.

hartman02 30-05-2016 Product paar dagen in bezit

Lg Hom Bot

De LG HOM-Bot is een prettig apparaat dat zeker een echte hulp in de huishouding is. De vloer is, aangezien wij hem dagelijks hebben laten stofzuigen, elke dag schoon. Wij wonen gelijkvloers dus de Hom-Bot hoeft niet verplaatst naar een andere verdieping en van het stofzuigen van een trap is dus ook geen sprake.
De Hom-Bot zuigt erg veel stof op, dat eerder niet eens opviel. Hij komt overal erg grondig bij. Ook alle hoeken en zelfs onder de bank. Klein minpunt is wel dat hij vast komt te zitten op snoeren die los liggen of klein kinderspeelgoed. Dit wordt echter wél gemeld door de fabrikant. Je leert hier dus rekening mee houden.

Gerhard Westen 13-05-2016 Product paar weken in bezit

Ideaal zo'n hulpje!

De Hombot 1 van LG heb ik nu een paarweken in huis, zelf woon ik niet groot maar heb ik gewoon een hekel aan elke dag met de stofzuiger door het huis te gaan wat wel nodig is met een langharige hond. Het eerste wat met opviel was dat de Hombot extreem stil is, ik heb wel eens in een winkel showmodellen gezien die gewoon totaal niet stil waren. De Hombot is ook nog eens heel erg gebruikersvriendelijk op de Hombot en de afstandsbediening. Door de twee borstels aan de zijkant wordt de stof onder de kast ook grotendeels opgezogen/geveegd, ook met de haren van de hond heeft de Hombot geen enkel probleem. Wel kan die soms vastlopen onder de bank of door veters van schoenen. Ook wil het wel eens voorkomen dat hij zijn eigen oplaadstation wegduwt, waardoor de Homebot later er niet meer zelfstandig kan inkomen. Zeker een aanrader en ideaal als je veel werkt en wat meer vrije tijd wilt overhouden!

Kleintjuh89 02-05-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig voor erbij

Ik heb de LG homebod nu een tijdje in huis.
Wat ik erg prettig vind is dat je hem aan kunt zetten wanneer je wil. Je hoeft er niet bij te blijven. Terwijl hij voor mij de kamer rond rijdt kan ik me bezighouden met andere dingen.
Ook makkelijk dat hij in te stellen is, bijvoobeeld iedere dag even laten stofzuigen als je zelf aan het werk bent.
Ik zou hem nooit gebruiken ter vervanging van mijn gewone stofzuiger. Ik vind dat hij soms nog wat (kruimels) laat liggen en dat wil je niet hebben voor je bijvoorbeeld gaat dweilen.
Als stofzuiger alleen zou ik de LG homebod niet aanbevelen bij vrienden maar zeker wel om hem erbij te hebben zodat je huis toch iedere dag even gedaan is.

Simoning 24-03-2016 Product paar dagen in bezit

handige, tijdbespaarder.

Het is een hele mooie manier om elke dag te stofzuigen zonder dat het mij 1 minuut van mijn tijd kost en zonder dat iemand in huis er last van heeft. Op het moment dat we naar bed gaan, druk ik op de start knop en gaat hij het huis door. 's morgens zijn alle hondenharen verdwenen en juist ook van onder de stoelen en kasten. Ideaal. Een enkele keer vindt je hem terug op de mat of onder de rand van een relaxstoel en heeft hij zich vast gereden. Opzich ook geen probleem, want dan gaat hij in slaapstand en kan je kiezen of je hem terug naar zijn basis stuurt of het hem laat afmaken. Voor ons geen doe-het-zelf-stofzuiger meer.

tommy2612 22-03-2016 Product paar dagen in bezit

erg handig

de hom-bot nu enkele dagen in huis.
het is een zelflerende hom-bot.
in het begin zie je dat hij erg zoekende is in huis maar na enkele dagen zie je dat hij gemakkelijker zijn weg vind.
wel moet je van tevoren je huis robot vrij gemaakt hebben. hij komt weliswaar in elk hoekje maar blijft hangen op losliggende kabels.
omdat hij schijnbaar ook over lage drempels kan, blijft hij bij ons ook hangen op de voet van de staande schemerlamp. ook vind hij hoogpolige vloerkleden lastig, ook hier blijft hij vaak steken.
wat wij ook een nadeel vinden is dat het laadstation 1 meter ruimte vrij moet hebben aan zowel de linker als de rechterzijde en aan de voorkant. dat betekent voor ons dat hij midden in de kamer moet staan.
hij is wel vrij stil en zuigt alles verder netjes op.
Je kunt hem instellen op tijd zodat hij voor jou op een gewenste tijd begint met zuigen.
het is een praktisch apparaat wanneer jezelf weinig tijd hebt of geen zin hebt om te zuigen.

Ebbel64 22-03-2016 Product paar dagen in bezit

Handige gadget.

We hebben nu een kleine week de hombot in huis. Het uitpakken was al een feest, een mega doos voor een kleine hambot, maar des al niet te min is de hambot een leuke gadget om naar te kijken. Zelfs onze kat was verrast met de schoonheid van de hombot. Het is dan ook een stofzuiger robot die er mooi strak uitziet. Dat gezegd hebbende zijn er toch een aantal punten die in mijn optiek wat minder zijn. Je huis moet eerst hombot proof worden. Bedrading moet van de grond af en de schoenen moeten opgeruimd zijn en alle andere losliggende spullen op de grond moeten eerst worden opgeruimd voor de hombot van start kan. Ook een hoogpolig tapijt is niet te doen voor een hombot. Het is een handige vervanger van de stoffer en blik, maar absoluut geen vervangen van onze stofzuiger. Op zich haalt hij het hoognodige van de grond, maar voor het grondige werk moet je toch zelf weer aan de slag.

Al met al een leuke gadget die je een beetje kan helpen met het stofzuigen, maar zeker geen vervanging voor een stofzuiger.