Rowenta Explorer 20 RR6875

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Explorer 20 RR6875 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

michael v 16-07-2021

Okay stofzuiger, maar blijft achter bij concurrent

Geschreven voor: Rowenta Explorer 20 RR6875

na een aantal weken deze stofzuiger (robot) te hebben gebruikt ben ik er achter dat het een "okay" stofzuiger is. Maar aangezien ik ook een RoboRock S5 ligt de lat wel hoog. De Roborock heb ik ongeveer voor dezelfde prijs gekocht, en die heeft aardig betere functies en schoonmaak resultaten. Zo is de Roborock wel uitgerust met app functie en met laser technologie, dit mis ik heel erg bij de Rowenta. De schoonmaak resultaten zijn redelijk. alleen omdat hij kris kras schoonmaakt blijft er her en der wel stukken over die niet gedaan zijn, vooral de randen en hoekjes. handmatig op de afstandsbediening kan je dan wel een knopje drukken dat hij alleen de randen doet. maar dit is toch weer een aparte handeling. de dweil functie vindt ik wat minder, ik denk ook dat dit komt door het mindere gewicht van de stofzuiger. al met al ben ik niet helemaal negatief, maar dan in de prijsklasse rond de 150,00 of 199 euro. niet de 350,00 euro die ze als adviesprijs opgeven,

Pluspunten

• afstandsbediening is gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• geen laser
  • geen app
  • vergeet wel eens stukjes

leiindewei 25-06-2021

Handig ding aanvulling

Geschreven voor: Rowenta Explorer 20 RR6875

Ik heb de stofzuiger nu enkele weken en ben er zeer tevreden over.

Het installeren van de stofzuiger heeft wel wat moeite gekost, ik vond de gebruiksaanwijzing niet duidelijk genoeg. Ook het 'installeren' van de dweil aan de stofzuiger had ik in eerste instantie niet door, tot ik een heel kleine beschrijving zag op de dweil zelf.

De stofzuiger gaat makkelijk over en rondom obstakels en pakt de gehele kamer. De dweil vul ik meestal tussendoor nog een keer zodat hij mijn hele kamer kan pakken.

Vooral wanneer mijn kinderen hebben ontbeten en wij naar werk/school gaan dan zet ik hem graag aan, zodat als wij thuiskomen de vlokken en de hagelslag weer zijn opgezogen.

Bianca99 19-06-2021

Valt een beetje tegen

Geschreven voor: Rowenta Explorer 20 RR6875

Vorige maand deze robot stofzuiger ontvangen. Altijd handig in een gezin met 2 jonge kinderen en 2 werkende ouders. Vol goede moed uitgepakt, de handleiding was duidelijk en we hadden hem dan ook al vlot in gebruik. Het zuigresultaat valt echter tegen. De stofzuiger heeft een soort roterende borstels aan de voorzijde die het vuil naar de inlaatklep zouden moeten vegen, maar in de praktijk wordt er veel vuil naar de kant geschoven en dus alleen maar verspreid. Ook kan de robotstofzuiger zijn laadstation niet makkelijk terugvinden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik te nemen
  • Duidelijke handleiding

Minpunten

• Verspreid het vuil
  • Vindt zijn laadstation niet makkelijk terug
  • Maakt best veel lawaai

Cammy 18-06-2021

onmisbaar

Geschreven voor: Rowenta Explorer 20 RR6875

Wij hebben sinds een aantal weken de RR6875 robotstofzuiger in huis. De stofzuiger is een geweldige hulp in het huishouden. Wij zetten de stofzuiger een aantal keren per week aan om schoon te maken. Minpuntje is dat de hoeken en goed wordt schoongemaakt. De dweilfunctie is ook erg goed, maar hardnekkige vlekken blijven wel.
Verder jammer dat er geen app aangekoppeld is.
Wel afstandenbediening om stofzuiger te bedienen.

Pluspunten

• maakt redelijk schoon
  • dweilt goed

Minpunten

• maakt niet alle hoeken schoon
  • hardnekkige vlekken niet weg

glowstar 18-06-2021

Hij dweilt ook nog!

Geschreven voor: Rowenta Explorer 20 RR6875

Ik vind hem geweldig. Hij heet Julio en maakt me helemaal blij. Zó fijn thuiskomen in een schoon huis zonder hagelslag onder mijn sokken!

Pluspunten

• gemak
  • dat ie dweilt

Minpunten

• erg duur
  • dat je onderdelen moet vervangen

deBruin 15-06-2021

Aanrader voor een jong gezin

Geschreven voor: Rowenta Explorer 20 RR6875

Voor The Insiders hebben wij de stofzuiger mogen testen. en tot nu toe zijn zijn wij super positief!

Alleen de gebruiksaanwijzing vonden wij niet duidelijk, waardoor de installatie even een tijd duurde.

De stofzuiger heeft een goede zuigkracht en zetten wij voornamelijk aan na het ontbijt van de kinderen. Ook de meegestuurde dweil is een fijne toevoeging, wel even tussendoor een keer opnieuw vullen.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • maakt niet veel lawaai

Minpunten

• de gebruiksaanwijzing